E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie. Wydanie kieszonkowe - Helion
ISBN: 978-83-246-3964-9
stron: 184, Format: 115x170, okładka: miękka
Data wydania: 2011-12-02
Księgarnia: Helion
Cena książki: 19,90 zł
WÅ‚asny biznes bez ryzyka
- Jak możesz zarabiać w internecie?
- Gdzie sÄ… (dodatkowe) pieniÄ…dze?
- Jak pogodzić pracę i e-pracę?
Biznes czy etat? A gdyby tak jedno i drugie?
Ile razy ostatnio sobie powtarzaÅ‚eÅ›: "Mam dość życia od pierwszego do pierwszego! Rzucam tÄ™ robotÄ™! RozkrÄ™cÄ™ wÅ‚asnÄ… firmÄ™!"? I co? ZwolniÅ‚eÅ› siÄ™? Masz już wÅ‚asne wizytówki? Twój notes jest wypeÅ‚niony terminami spotkaÅ„ z klientami? JeÅ›li tak - przyjmij gratulacje za odwagÄ™ i determinacjÄ™. JeÅ›li jednak skoÅ„czyÅ‚o siÄ™ tylko na obiecywaniu samemu sobie, nie przejmuj siÄ™. Istnieje rozwiÄ…zanie w sam raz dla Ciebie. To e-biznes… na etacie!
Zwolnić siÄ™ z pracy i zaÅ‚ożyć wÅ‚asnÄ… firmÄ™: Å‚atwo powiedzieć, trudniej zrobić. Jezioro problemów, morze formalnoÅ›ci, ocean niepewnoÅ›ci. Na szczęście pod rÄ™kÄ… masz koÅ‚o ratunkowe - biznes w sieci! Bez poÅ›wiÄ™cania caÅ‚ego wolnego czasu i bez ryzyka. Na wÅ‚asny rachunek (bankowy). JeÅ›li dobrze to rozegrasz, nadejdzie moment, w którym dodatkowe dochody stanÄ… siÄ™ gÅ‚ównymi!
Maciej Dutko podpowie Ci, jak prowadzić własny "E-biznes po godzinach":
- E-biznes a etat - to da się pogodzić
- Serwisy aukcyjne - idealne miejsce na start
- Sklep internetowy dla poczÄ…tkujÄ…cych - nawet nie wiesz, jakie to Å‚atwe
- E-usługi - marże w wysokości 500% i wyższe
- Badania skuteczności - jak szybko sprawdzić, co działa, a co nie
- Marketing w sieci - najlepsze i najprostsze sposoby
- Przyszłość e-biznesu - czyli co będzie na topie
- Przydatne adresy WWW
Dr Maciej Dutko — e-przedsiÄ™biorca, wÅ‚aÅ›ciciel firmy szkoleniowej Dutkon.pl, autor kilku książek (w tym dwóch bestsellerów: "Twoja pierwsza strona WWW" oraz "E-biznes. Poradnik praktyka"). Certyfikowany WykÅ‚adowca Allegro, który (w oparciu o sprawdzone w praktyce metody) przeszkoliÅ‚ kilka tysiÄ™cy sprzedawców internetowych, także za granicÄ…. Przedmioty zwiÄ…zane z e-biznesem wykÅ‚ada na uczelniach wyższych w caÅ‚ej Polsce; prowadzi blog ekspercki Akademia-Internetu.pl. WiÄ™cej informacji znajdziesz na stronie Dutko.pl.
Osoby które kupowały "E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie. Wydanie kieszonkowe", wybierały także:
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia 58,33 zł, (14,00 zł -76%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 59,00 zł, (17,70 zł -70%)
- Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby 59,00 zł, (17,70 zł -70%)
- 69,00 zł, (20,70 zł -70%)
- Internet a prawo - jak si 47,00 zł, (14,10 zł -70%)
Spis treści
E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie. Wydanie kieszonkowe -- spis treści
O autorze (5)
Wstęp (7)
Rozdział 1. E-biznes a etat - jak to pogodzić? (9)
- 1.1. Pracuj i e-pracuj równoczeÅ›nie (11)
- 1.2. Stabilność pracy, niestabilność rynku - to bujda! (13)
- 1.3. E-biznes lepszy od biznesu (18)
- 1.4. Czy mogę działać "na szaro"? Kiedy powinienem założyć firmę? (20)
Rozdział 2. Allegro, oczywiście! (23)
- 2.1. Korzyści dla początkującego e-sprzedawcy (24)
- 2.2. Strategie handlu na Allegro (30)
- 2.3. NajczÄ™stsze wpadki poczÄ…tkujÄ…cych sprzedawców (40)
RozdziaÅ‚ 3. Sklep internetowy dla żóÅ‚todziobów (51)
- 3.1. Zalety i wady własnego serwisu sprzedażowego (52)
- 3.2. Ile kosztuje sklep internetowy? (55)
- 3.3. Funkcjonalność, czyli co musi mieć dobry e-sklep (57)
- 3.4. Które narzÄ™dzie wybrać? (64)
- 3.5. iStore.pl - szybko, Å‚atwo i przyjemnie (studium przypadku) (70)
Rozdział 4. E-usługi (93)
- 4.1. Kura znosząca złote jajka (94)
- 4.2. Ale ja siÄ™ chyba nie nadajÄ™... (98)
- 4.3. Wybrane pomysły na e-usługi (100)
- 4.4. Gdzie się promować? (111)
- 4.5. FunEnglish.pl: e-nauka przez zabawę (studium przypadku) - Bartłomiej Postek, Krzysztof Wojewodzic (115)
RozdziaÅ‚ 5. Marketing, czyli jak (wy)promować swój e-biznes (121)
- 5.1. WÅ‚asna strona WWW (123)
- 5.2. JesteÅ› na Allegro - jesteÅ› widoczny! (123)
- 5.3. Daj się wygooglać (124)
- 5.4. Optymalna treść = optymalna pozycja (127)
- 5.5. AdWords - pigułka na szybką widoczność (129)
- 5.6. Branding: od nazwy do marki (143)
RozdziaÅ‚ 6. Badanie efektów - po ludzku, po prostu (153)
Rozdział 7. E-biznes po drugiej stronie lustra (163)
Rozdział 8. Prognozy i trendy (169)
Dodatek. Przydatne adresy WWW (179)