E-biznes. Relacje z klientem - Helion
ISBN: 83-246-1116-9
stron: 208, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2007-12-13
Księgarnia: Helion
Cena książki: 37,00 zł
Ludzkie relacje w handlu elektronicznym
- Skuteczny newsletter
- Blog w Twojej firmie
- Nowoczesna obsługa klienta
- Optymalne wykorzystanie autorespondera
- E-biznes, który zarabia
ZÅ‚ota era newslettera
Witamy serdecznie,
Dziś mamy dla Ciebie coś niezwykle interesującego. Chcielibyśmy zwrócić na to Twoją uwagę. Właśnie ukazała się książka Patrycji Kierzkowskiej "E-biznes. Relacje z klientem".
To wyjątkowa publikacja na rynku. Pokazuje ona, jak w praktyce wygląda obsługa klienta i prowadzenie sklepu internetowego w Polsce. Każdy chce mieć taki sklep, ale nikt nie wie, jak go prowadzić!
W książce znajdziesz mnóstwo porad z zakresu obsługi klienta, budowania stron internetowych "pod klienta" oraz zwiększania zamówień. Zobacz, jak za pomocą jednego genialnie napisanego newslettera można sprzedać niewyobrażalną ilość towaru. Niemożliwe? A jednak! Autorka od 2003 roku zajmuje się marketingiem oraz obsługą klienta w sklepach internetowych i doskonale wie, jak to zrobić.
Teraz Ty też możesz się tego nauczyć.
Pozdrawiamy,
Grupa Wydawnicza Helion SA
Patrycja Kierzkowska to młody wilk internetu. Trenerka i propagatorka doskonałej obsługi klientów w firmach zajmujących się handlem elektronicznym. Twórczyni niezapomnianych newsletterów. Autorka fascynującego bloga o e-biznesie. Właścicielka kilku znanych serwisów internetowych. Dziennikarka, pasjonatka nowoczesnych technologii. Studentka pedagogiki. Jeśli masz jakieś pytania, pisz na adres: poczta@shrew.pl.
A teraz otwórz książkę.
Osoby które kupowały "E-biznes. Relacje z klientem", wybierały także:
- Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku 93,33 zł, (14,00 zł -85%)
- Prawa ludzkiej natury 73,68 zł, (14,00 zł -81%)
- 66,67 zł, (14,00 zł -79%)
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro 66,67 zł, (14,00 zł -79%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 58,33 zł, (14,00 zł -76%)