reklama - zainteresowany?

E-biznes. Relacje z klientem - Helion

E-biznes. Relacje z klientem
Autor: Patrycja Kierzkowska
ISBN: 83-246-1116-9
stron: 208, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2007-12-13
Księgarnia: Helion

Cena książki: 37,00 zł

Dodaj do koszyka E-biznes. Relacje z klientem

Tagi: E-biznes

Ludzkie relacje w handlu elektronicznym

  • Skuteczny newsletter
  • Blog w Twojej firmie
  • Nowoczesna obsÅ‚uga klienta
  • Optymalne wykorzystanie autorespondera
  • E-biznes, który zarabia

ZÅ‚ota era newslettera

Witamy serdecznie,

Dziś mamy dla Ciebie coś niezwykle interesującego. Chcielibyśmy zwrócić na to Twoją uwagę. Właśnie ukazała się książka Patrycji Kierzkowskiej "E-biznes. Relacje z klientem".

To wyjątkowa publikacja na rynku. Pokazuje ona, jak w praktyce wygląda obsługa klienta i prowadzenie sklepu internetowego w Polsce. Każdy chce mieć taki sklep, ale nikt nie wie, jak go prowadzić!

W książce znajdziesz mnóstwo porad z zakresu obsługi klienta, budowania stron internetowych "pod klienta" oraz zwiększania zamówień. Zobacz, jak za pomocą jednego genialnie napisanego newslettera można sprzedać niewyobrażalną ilość towaru. Niemożliwe? A jednak! Autorka od 2003 roku zajmuje się marketingiem oraz obsługą klienta w sklepach internetowych i doskonale wie, jak to zrobić.

Teraz Ty też możesz się tego nauczyć.

Pozdrawiamy,
Grupa Wydawnicza Helion SA

Patrycja Kierzkowska to młody wilk internetu. Trenerka i propagatorka doskonałej obsługi klientów w firmach zajmujących się handlem elektronicznym. Twórczyni niezapomnianych newsletterów. Autorka fascynującego bloga o e-biznesie. Właścicielka kilku znanych serwisów internetowych. Dziennikarka, pasjonatka nowoczesnych technologii. Studentka pedagogiki. Jeśli masz jakieś pytania, pisz na adres: poczta@shrew.pl.

A teraz otwórz książkę.

Dodaj do koszyka E-biznes. Relacje z klientem

 

Osoby które kupowały "E-biznes. Relacje z klientem", wybierały także:

  • PodrÄ™cznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Prawa ludzkiej natury
  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro
  • Twoja firma w social mediach. Podr

Dodaj do koszyka E-biznes. Relacje z klientem

Spis treści

E-biznes. Relacje z klientem -- spis tre

Dodaj do koszyka E-biznes. Relacje z klientem

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.