reklama - zainteresowany?

E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II - Helion

E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II
ebook
Autor: Maciej Dutko
ISBN: 978-83-246-6238-8
stron: 192, Format: ebook
Data wydania: 2013-03-29
Księgarnia: Helion

Cena książki: 23,40 zł (poprzednio: 39,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-15,60 zł)

Dodaj do koszyka E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II

Tagi: E-biznes | Start-up

Postaw na biznes w sieci!

  • Sugestywność przede wszystkim, czyli jak subtelnie uwieść, zdobyć i zatrzymać dobrego klienta
  • Taniec na linie, czyli jak nie popeÅ‚nić głównych grzechów sprzedawcy internetowego
  • SpeÅ‚nianie ukrytych marzeÅ„, czyli idealna komunikacja z klientem

Sprzedaż internetowa, prowadzona zarówno przez e-sklepy, jak i serwisy aukcyjne, od dawna odgrywa znaczącą rolę w biznesie. Większość z nas korzysta z możliwości skontaktowania się poprzez sieć, by przedstawić swoją ofertę lub znaleźć coś dla siebie. Zanim jednak rozkręcisz lub rozwiniesz własny e-biznes, przeczytaj, jak to się robi. Po co powtarzać błędy poprzedników? Chyba nie chcesz zostać na lodzie? Poznaj rady doświadczonego eksperta i przedsiębiorcy, zawarte w drugim, uaktualnionym wydaniu bestsellerowej książki E-biznes. Poradnik praktyka.

W tej publikacji znajdziesz opisy działań, których nie możesz zaniedbać podczas zakładania i prowadzenia e-biznesu. Maciej Dutko podsunie Ci pomysły na opracowanie interesujących ofert sprzedażowych, obłaskawienie klienta, sprawdzenie, jak naprawdę działa i z czym kojarzy się Twój serwis. Przedstawi zalety i wady telepracy, a potem opowie co nieco o e-marketingu oraz o prawnych aspektach działania w sieci. W zwięzły sposób scharakteryzuje także kardynalne e-błędy, e-mity, genialne e-pomysły i największe e-niewypały biznesowe. Przemyśl to i ruszaj do dzieła!

  • Tworzenie sugestywnych ofert
  • 10 sposobów na negatywa, czyli jak zajść klientowi za skórÄ™
  • Komunikacja biznesowa z e-klientem
  • "Tajemniczy klient" a poprawa jakoÅ›ci obsÅ‚ugi
  • Telepraca w biznesie
  • Budowanie przewagi konkurencyjnej
  • E-marketing
  • Prawo a e-przedsiÄ™biorczość
  • PomysÅ‚ na e-biznes

Wkrocz w świat wirtualnego biznesu i zrób tam prawdziwe pieniądze!



Dr Maciej Dutko - przedsiębiorca, szkoleniowiec i doradca w zakresie e-biznesu oraz funkcjonalności stron WWW. Redaktor, wykładowca akademicki, autor kilku książek poświęconych internetowi, w tym bestsellerów E-biznes. Poradnik praktyka (wyd. I), E-biznes po godzinach oraz Twoja pierwsza strona WWW. Właściciel Grupy Dutkon.pl (obejmującej m.in. blog ekspercki Akademia-Internetu.pl, sklep RepublikaWiedzy.pl, serwis Szokografia.pl). Certyfikowany Wykładowca Allegro, autor rozprawy doktorskiej na temat funkcjonalności stron WWW, pomysłodawca projektu indywidualnego wsparcia dla e-sprzedawców alleWsparcie.pl, realizowanego wraz z Akademią Allegro.

Dodaj do koszyka E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II

 

Osoby które kupowały "E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II", wybierały także:

  • PodrÄ™cznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Prawa ludzkiej natury
  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro
  • Twoja firma w social mediach. Podr

Dodaj do koszyka E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II

Spis treści

E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II eBook -- spis treści

O autorze (5)

Wstęp do wydania drugiego (7)

Wstęp do wydania pierwszego (9)

Tworzenie sugestywnych ofert (11)

  • Dobry tytuÅ‚ - lokomotywa sukcesu (11)
  • Dobry lead, czyli nagłówek (19)
  • Copywriting: "Odpowiednie dać rzeczy - sÅ‚owo" (21)
  • ZdjÄ™cia i grafika - harmonia czy chaos? (35)
  • Czcionka a "czcionka" (39)
  • Przedstaw siÄ™ klientowi (42)

10 sposobów na negatywa, czyli jak zajść klientowi za skórę (49)

  • Dlaczego powinieneÅ› poznać swoje bÅ‚Ä™dy? (49)
  • Ciekawostki na temat bÅ‚Ä™dów (51)
  • 10 grzechów głównych - jÄ…dro ciemnoÅ›ci (52)
  • Punkty newralgiczne, czyli o tym, jak unikać pól minowych (62)

Komunikacja biznesowa z e-klientem (71)

  • ObsÅ‚uga klienta - sztuka czy sztuczki? (71)
  • Trudny klient, asertywność i sztuka aikido (78)

"Tajemniczy klient" a poprawa jakości obsługi (85)

  • "Mystery shopping" - o co w tym chodzi? (85)
  • Popraw jakość - zwiÄ™ksz zyski (87)
  • Jak to siÄ™ robi, czyli przebieg badania (89)
  • Kim jest tajemniczy klient? (94)
  • Jak to zastosować w e-biznesie (96)
  • Dodatek: Mystery shopping w Polsce (101)

Telepraca w biznesie (103)

  • Pozornie proste pytanie: pracować czy telepracować? (103)
  • Jak to siÄ™ zaczęło? (104)
  • Czynniki sprzyjajÄ…ce (105)
  • Typy telepracy (107)
  • Telepracownik - kto to taki? (108)
  • Uwarunkowania i bariery (110)
  • Wdrażanie telepracy krok po kroku (121)

Budowanie przewagi konkurencyjnej (125)

  • Konkurencyjny - znaczy lepszy (126)
  • 21 sposobów na zdystansowanie rywali w e-biznesie (126)
  • ChroÅ„ swojÄ… konkurencyjność (144)

E-marketing (147)

  • Tajemne skróty: "4P", "7P", "4C" (147)
  • Optymalizacja i pozycjonowanie, czyli słów kilka o SEO (148)
  • Promocja w sieci - garść zasad (149)
  • Plan marketingowy i analiza SWOT (152)
  • Modne sÅ‚owo - "feedback" (154)

Prawo a e-przedsiębiorczość (157)

  • Przymus wyjÄ…tkowoÅ›ci (157)
  • Domeny internetowe - walka o nazwÄ™ (159)
  • Prawo autorskie, czyli co wolno kopiować (160)
  • Kopiuj i używaj za darmo i legalnie! (163)
  • Granice prawne marketingu (164)

Pomysł na e-biznes (171)

  • 10 najwiÄ™kszych mitów (171)
  • E-niewypaÅ‚y (178)
  • NajczÄ™stsze bÅ‚Ä™dy i ostatnie sÅ‚owa (182)

Dodaj do koszyka E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.