Dzieciaki na start! Programowanie dla najmłodszych - Helion
ISBN: 978-83-283-8813-0
stron: 96, Format: ebook
Data wydania: 2021-10-12
Księgarnia: Helion
Cena książki: 19,95 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-19,95 zł)
Programowanie? To dziecinnie proste!
- Opanuj podstawy programowania
- Naucz się korzystać z narzędzi
- Stwórz własne gry komputerowe
- Zacznij myśleć jak programista
Choć programowanie może się wydawać bardzo poważną sprawą, nic nie stoi na przeszkodzie, aby przygodę z informatyką zaczynać już od najmłodszych lat. Tworzeniem gier komputerowych na tablety, telefony i komputery mogą się zajmować nawet dzieci, a pierwsze kroki stawiać na... domowym dywanie, z użyciem zwykłych kartek papieru i flamastrów. Podstawy są naprawdę proste, o ile znajdzie się odpowiedni przewodnik.
Może nim być ta książka! Prosto, bez zbędnej teorii, w sposób przyswajalny dla najmłodszych, krok po kroku wprowadzi Cię, młody programisto, w świat informatyki. Opanujesz niezbędne podstawy, zrozumiesz, jak działają algorytmy, dowiesz się, jakie narzędzia umożliwią Ci pisanie kodu, a także nauczysz się projektować i tworzyć własne gry komputerowe działające na różnych platformach. Przekonaj się, że to nic trudnego!
- Podstawy tworzenia algorytmów
- Zasada działania komputera
- Korzystanie z narzędzia ScratchJr
- Tworzenie gry na tablecie
- Środowisko Kodu Game Lab
- Tworzenie gry na komputerze
- Używanie programu Pocket Code
- Tworzenie gry na smartfonie
Projektuj, programuj, testuj - zostań młodym programistą!
Osoby które kupowały "Dzieciaki na start! Programowanie dla najmłodszych", wybierały także:
- Zosta 149,00 zł, (44,70 zł -70%)
- Metoda dziel i zwyci 89,00 zł, (26,70 zł -70%)
- Matematyka. Kurs video. Teoria dla programisty i data science 399,00 zł, (119,70 zł -70%)
- Design Thinking. Kurs video. My 129,00 zł, (38,70 zł -70%)
- Konwolucyjne sieci neuronowe. Kurs video. Tensorflow i Keras w rozpoznawaniu obraz 149,00 zł, (44,70 zł -70%)
Spis treści
Dzieciaki na start! Programowanie dla najmłodszych eBook -- spis treści
- Wstęp (7)
Programowanie na dywanie (11)
- Początek przygody (13)
- Skrypt (14)
- Skarb (16)
- Inne polecenia (17)
Programowanie na tablecie (19)
- ScratchJr (21)
- Pierwsza gra. O czym będzie? (25)
- Wybieramy tło (26)
- Dodajemy duszki (28)
- Dodajemy bohatera (30)
- Programowanie duszków (32)
- Uruchamiamy grę (33)
- Dodajemy efekty (35)
- Koniec (37)
Programowanie na komputerze (39)
- Kodu Game Lab (41)
- Scena (43)
- Obiekty (46)
- Program (47)
- Przeciwnik (51)
- Zwycięstwo (55)
- Przyspieszenie (58)
Programowanie na telefonie (63)
- Programowanie - co dalej? (65)
- Pocket Code (66)
- Tło (68)
- Obiekty (71)
- Przyjaciel (74)
- Skrypty (76)
- Uruchomienie gry (83)
- Spadające jedzenie (85)
- Grawitacja (90)
- Łapanie (91)
- Liczenie punktów (93)