reklama - zainteresowany?

Droga Startupu. Metoda sukcesu - Helion

Droga Startupu. Metoda sukcesu
Autor: Eric Ries
Tytuł oryginału: The Startup Way
Tłumaczenie: Michał Lipa
ISBN: 978-83-283-3928-6
stron: 416, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2018-04-13
Księgarnia: Helion

Cena książki: 49,00 zł

Dodaj do koszyka Droga Startupu. Metoda sukcesu

Tagi: Start-up

Kiedyś ta książka będzie uważana za klasyczną pozycję. Zainspiruje tysiące firm do podjęcia bardzo potrzebnego wysiłku i przemyślenia od nowa swojej działalności.

// Seth Godin

---

Standardowe metody zarzÄ…dzania nie zawsze siÄ™ sprawdzajÄ…. W szczególnoÅ›ci dotyczy to startupów, tj. nowych przedsiÄ™biorstw - tworzonych z myÅ›lÄ… o oferowaniu nowych produktów lub usÅ‚ug - które muszÄ… dziaÅ‚ać w warunkach skrajnej niepewnoÅ›ci. Sukces startupu zależy od wielu czynników, jednak szczególnie ważny jest sposób zarzÄ…dzania. W teorii wiÄ™kszość menedżerów doskonale wie, że trzeba stawiać na innowacyjność i elastyczność, że należy myÅ›leć nieszablonowo, a podczas przewodzenia zespoÅ‚em pracowników konieczne jest dostrzeganie i wykorzystywanie ich naturalnych predyspozycji. W praktyce jednak okazuje siÄ™, że wdrożenie tych szczytnych idei stwarza sporo problemów!

Trzymasz w rÄ™ku książkÄ™, którÄ… napisano z myÅ›lÄ… o wypeÅ‚nieniu luki miÄ™dzy teoriÄ… strategicznego zarzÄ…dzania a praktykÄ…. SkorzystajÄ… z niej kierownicy we wszystkich organizacjach, które stawiajÄ… na innowacyjność. Przedstawiono tu sprawdzony schemat przeksztaÅ‚cenia organizacji w takÄ…, która bÄ™dzie odnajdywać nowe źródÅ‚a wzrostu w dÅ‚ugim okresie. Pokazano, jak budować struktury odpowiedzialnoÅ›ci motywujÄ…ce do tworzenia innowacji i organizować pracÄ™ tak, żeby staÅ‚a siÄ™ naprawdÄ™ satysfakcjonujÄ…ca. Książka skÅ‚ania do przemyÅ›lenia na nowo roli lidera - udowadnia, jak bardzo jest ważna ciÄ…gÅ‚a otwartość na poszukiwania. Zawarte tu wskazówki sÄ… bardzo praktyczne i cenne nie tylko dla kierownictwa typowych startupów.

Dowiedz siÄ™, jak:

  • wdrażać metody zarzÄ…dzania przedsiÄ™biorczego
  • tworzyć portfel startupów w organizacji i zarzÄ…dzać nim
  • stosować metodologiÄ™ Lean Startup
  • uwalniać w organizacji pokÅ‚ady kreatywnoÅ›ci
  • kreować warunki rozwoju utalentowanych pracowników
  • wprowadzić organizacjÄ™ w stan ciÄ…gÅ‚ej transformacji i ciÄ…gÅ‚ego rozkwitu

Droga startupu - droga rozkwitu!

 


DROGA STARTUPU zostaÅ‚a napisana z myÅ›lÄ… o uÅ‚atwieniu menedżerom i przywódcom firm stawiania czoÅ‚a wyzwaniom XXI wieku. Jednak to, co do tej pory widzieliÅ›my, blednie w porównaniu z nadciÄ…gajÄ…cymi zmianami. Musimy siÄ™ przygotować na tÄ™ nowÄ…, niepewnÄ… przyszÅ‚ość. W niniejszej książce wielokrotnie staraÅ‚em siÄ™ podkreÅ›lać, że proponowana przeze mnie struktura organizacyjna nie jest ostatecznym osiÄ…gniÄ™ciem nauki o zarzÄ…dzaniu. Nie stanowi też fundamentu uniwersalnego, najlepszego systemu zarzÄ…dzania wszech czasów. Należy jÄ… raczej traktować jak pierwszÄ… z wielu zawierajÄ…cych ziarna wÅ‚asnej ewolucji.

// Eric Ries


Dodaj do koszyka Droga Startupu. Metoda sukcesu

 

Osoby które kupowały "Droga Startupu. Metoda sukcesu", wybierały także:

  • Stw
  • Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone
  • PodrÄ™cznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Droga Startupu. Metoda sukcesu
  • Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narz

Dodaj do koszyka Droga Startupu. Metoda sukcesu

Spis treści

Droga Startupu. Metoda sukcesu -- spis treści

Wprowadzenie (13)

CZĘŚĆ PIERWSZA: NOWOCZESNA FIRMA (29)

Rozdział 1. Szanuj przeszłość, kreuj przyszłość: tworzenie nowoczesnej firmy (33)

Rozdział 2. Przedsiębiorczość - brakująca funkcja (55)

Rozdział 3. Myślenie rodem ze startupu (77)

Rozdział 4. Podstawy metody Lean Startup (101)

Rozdział 5. System zarządzania innowacjami w dużej skali (135)

CZĘŚĆ DRUGA: DROGA DO TRANSFORMACJI (155)

Rozdział 6. Faza pierwsza: masa krytyczna (163)

Rozdział 7. Faza druga: skalowanie (205)

Rozdział 8. Faza trzecia: głębokie systemy (243)

Rozdział 9. Księgowość innowacyjna (285)

CZĘŚĆ TRZECIA: OGÓLNY OBRAZ (325)

RozdziaÅ‚ 10. Ogólna teoria przedsiÄ™biorczoÅ›ci (331)

Rozdział 11. W stronę polityki publicznej sprzyjającej przedsiębiorczości (343)

Epilog. Nowa religia obywatelska (373)

Dodatek A. Dodatkowe źródÅ‚a (379)

Dodatek B. Katalog MVP (387)

SÅ‚owo o metodach badawczych (395)

Pełna przejrzystość (397)

Podziękowania (399)

Przypisy (405)

Dodaj do koszyka Droga Startupu. Metoda sukcesu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.