reklama - zainteresowany?

Dostosuj się lub giń. Jak odnieść sukces w branży aplikacji mobilnych - Helion

Dostosuj się lub giń. Jak odnieść sukces w branży aplikacji mobilnych
ebook
Autor: Luiza Bachórzewska
ISBN: 978-83-283-3917-0
stron: 200, Format: ebook
Data wydania: 2017-07-18
Księgarnia: Helion

Cena książki: 24,70 zł (poprzednio: 44,11 zł)
Oszczędzasz: 44% (-19,41 zł)

Dodaj do koszyka Dostosuj się lub giń. Jak odnieść sukces w branży aplikacji mobilnych

Tagi: E-biznes | iPhone | Marketing

Zaprojektuj swój mobilny biznes

Jak każdy inny rynek, także rynek aplikacji mobilnych wymaga od uczestnika zrozumienia, odpowiedniego nastawienia, strategii i planu dziaÅ‚ania. Można na nim zarobić fortunÄ™, ale można też stracić mnóstwo pieniÄ™dzy. Aby uniknąć porażki, trzeba opanować tajniki tworzenia kodu, nauczyć siÄ™ projektowania grafiki, poznać specyfikÄ™ i techniczne wymagania sklepów poszczególnych dostawców oprogramowania mobilnego... A przynajmniej tak siÄ™ wydaje teoretykom.


Tylko że tej książki nie napisał teoretyk.

Po pierwsze, jej autorka nie jest programistkÄ… czy graficzkÄ…, lecz przedsiÄ™biorcÄ…. I odnosi sukcesy w branży technologicznej. Zarabia na produkcji i udostÄ™pnianiu gier oraz aplikacji na urzÄ…dzenia mobilne, jednak sama ich nie projektuje. Jej zadaniem jest zadbać o to, aby podwykonawcy zrealizowali jej wizje i pomysÅ‚y. Po drugie, napisaÅ‚a tÄ™ książkÄ™, żeby nauczyć CiÄ™ czerpania zysków z produktów, które już tworzysz, zamierzasz stworzyć albo których stworzenie planujesz zlecić — aby dla Ciebie, podobnie jak dla niej, ten biznes staÅ‚ siÄ™ rentownym przedsiÄ™wziÄ™ciem i źródÅ‚em staÅ‚ych przychodów.


Ta książka to niezbędnik mobilnego przedsiębiorcy!


Luiza Bachórzewska — przedsiÄ™biorca z wieloletnim doÅ›wiadczeniem w branży internetowej i technologicznej. WspóÅ‚twórczyni m.in. dwóch firm o zasiÄ™gu globalnym, skoncentrowanych na produkcji i sprzedaży wÅ‚asnych gier na urzÄ…dzenia mobilne. O jej grach i aplikacjach mobilnych pisano m.in. w „Huffington Post” czy „Guardianie”. Wielokrotnie byÅ‚y one promowane przez firmÄ™ Apple oraz nagradzane. Sposób, w jaki autorka prowadzi swój biznes, daje jej caÅ‚kowitÄ… wolność i niezależność oraz umożliwia życie wyÅ‚Ä…cznie wedÅ‚ug wÅ‚asnych zasad.

Dodaj do koszyka Dostosuj się lub giń. Jak odnieść sukces w branży aplikacji mobilnych

 

Osoby które kupowały "Dostosuj się lub giń. Jak odnieść sukces w branży aplikacji mobilnych", wybierały także:

  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia
  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Zen Steve'a Jobsa
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • Praktyczne zastosowanie narzÄ™dzi SEO w Twojej firmie

Dodaj do koszyka Dostosuj się lub giń. Jak odnieść sukces w branży aplikacji mobilnych

Spis treści

Dostosuj się lub giń. Jak odnieść sukces w branży aplikacji mobilnych eBook -- spis treści

Wstęp. O czym i dla kogo? (5)

1. Dlaczego miałbyś mi wierzyć? (9)

2. Dlaczego aplikacje mobilne? (15)

  • Minusy (16)
  • Plusy (25)
  • I co Ty na to? (42)

3. Czym to siÄ™ je? (45)

  • Platformy i markety (45)
  • Rynek w liczbach (51)

4. Gdzie siÄ™ robi pieniÄ…dze? (71)

  • Aplikacje bezpÅ‚atne z reklamami (72)
  • Aplikacje bezpÅ‚atne z in-app purchase'ami (75)
  • Aplikacje pÅ‚atne (77)
  • Model mieszany (78)

5. Od czego zależy, ile zarobisz? (81)

  • Pobrania (82)
  • Aplikacja (146)
  • To tylko loteria (150)

6. Jak robić, aby zarobić? (157)

  • Optymalizuj koszty i czas (158)
  • Pracownicy (162)
  • Pracuj mÄ…drze, nie ciężko (175)
  • Produkty (178)
  • Sprawdzaj, analizuj, wyciÄ…gaj wnioski (181)
  • Kopiuj sam siebie i nie ratuj tonÄ…cego statku (183)
  • Nie przejmuj siÄ™ za bardzo (184)
  • Skup siÄ™ na sobie (187)
  • Dbaj o kontakty i zarabiaj na różne sposoby (188)

7. Co się zmieniło? (191)

8. 3, 2, 1, 0... I na co jeszcze czekasz? (193)

Podziękowania (197)

Dodaj do koszyka Dostosuj się lub giń. Jak odnieść sukces w branży aplikacji mobilnych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.