reklama - zainteresowany?

Copywriting. Jak sprzedawać słowem - Helion

Copywriting. Jak sprzedawać słowem
Autor: Dorota Jędrzejewska, Rafał Niemczyk
ISBN: 978-8-3778-8300-6
stron: 208, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 34,20 zł (poprzednio: 39,77 zł)
Oszczędzasz: 14% (-5,57 zł)

Dodaj do koszyka Copywriting. Jak sprzedawać słowem

Tagi: E-biznes | Inne | Kompetencje osobiste | Start-up

No to Frugo, Żubr występuje w puszczy, Zawsze Coca-Cola czy Nike. Just do it! to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty, którym nie oprze się żaden odbiorca?

Sięgnij po tę książkę!

- Dowiesz się, na czym polega magia sloganów i jaki jest sekret namingu.

- Nauczysz się sprawnie i precyzyjnie dostosowywać teksty reklamowe do konkretnego medium (prasa, radio, telewizja, internet).

- Poznasz skuteczne triki i wskazówki dotyczące tworzenia wartościowych treści w serwisach społecznościowych na czele z Facebookiem.

- Zaczniesz umiejętnie wykorzystywać techniki perswazyjne w przekazie reklamowym.

- Zostaniesz kreatorem słowa, który potrafi uświadomić odbiorcy ukryte potrzeby i kreować gusta.

Dodaj do koszyka Copywriting. Jak sprzedawać słowem

 

Osoby które kupowały "Copywriting. Jak sprzedawać słowem", wybierały także:

  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia
  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Zen Steve'a Jobsa
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • Praktyczne zastosowanie narzÄ™dzi SEO w Twojej firmie

Dodaj do koszyka Copywriting. Jak sprzedawać słowem

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Copywriting. Jak sprzedawać słowem

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.