Copywriting. Jak sprzedawać słowem - Helion

ISBN: 978-8-3778-8300-6
stron: 208, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Helion
Cena książki: 30,40 zł (poprzednio: 39,48 zł)
Oszczędzasz: 23% (-9,08 zł)
No to Frugo, Żubr występuje w puszczy, Zawsze Coca-Cola czy Nike. Just do it! to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty, którym nie oprze się żaden odbiorca?
Sięgnij po tę książkę!
- Dowiesz się, na czym polega magia sloganów i jaki jest sekret namingu.
- Nauczysz się sprawnie i precyzyjnie dostosowywać teksty reklamowe do konkretnego medium (prasa, radio, telewizja, internet).
- Poznasz skuteczne triki i wskazówki dotyczące tworzenia wartościowych treści w serwisach społecznościowych na czele z Facebookiem.
- Zaczniesz umiejętnie wykorzystywać techniki perswazyjne w przekazie reklamowym.
- Zostaniesz kreatorem słowa, który potrafi uświadomić odbiorcy ukryte potrzeby i kreować gusta.
Osoby które kupowały "Copywriting. Jak sprzedawać słowem", wybierały także:
- Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku 99,00 zł, (39,60 zł -60%)
- Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek 39,90 zł, (15,96 zł -60%)
- Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone 29,90 zł, (11,96 zł -60%)
- AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii 34,90 zł, (13,96 zł -60%)
- Photoshop dla e-commerce i social media 49,00 zł, (19,60 zł -60%)