reklama - zainteresowany?

Co na to Google? - Helion

Co na to Google?
Autor: Jarvis Jeff
ISBN: 978-8-3264-4591-0
stron: 436, okładka: twarda
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 42,00 zł (poprzednio: 48,84 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,84 zł)

Dodaj do koszyka Co na to Google?

Tagi: E-biznes

Jeff Jarvis w bardzo przystępny sposób stara się nam to wyjaśnić, dowodzi również, że Google to nie tylko amerykańska firma internetowa, to nie tylko produkt tej firmy, czyli najsłynniejsza na świecie wyszukiwarka, lecz także nowy model rzeczywistości. Według Jarvisa nie moglibyśmy już dzisiaj funkcjonować bez Google, który przeniknął do naszego życia i stał się jego nieodłącznym elementem. Odpowiedzi na pytanie postawione w tytule należy szukać niemal wszędzie, w każdej sferze, branży czy instytucji.

Do tego właśnie namawia nas autor. Z kart tej książki dowiecie się:
- jak patrzeć na świat oczami Google,
- jak wykorzystywać mądrość Google, aby zaistnieć w gąszczu społeczności internetowych,
- jak pracować i prowadzić interesy według zasad Google,
- jak wykorzystywać władzę, jaką dał nam Google,
- wreszcie - jak poznać siebie dzięki Google.

Książka zachęca do odkrywania potęgi Google, wykorzystywania możliwości, jakie nam daje. Dostarcza cennych wskazówek dla każdego, bez względu na branżę, w jakiej działa, i bez względu na to, czy wykorzystuje internet w celach zawodowych, rozrywkowych czy towarzyskich.



Dodaj do koszyka Co na to Google?

 

Osoby które kupowały "Co na to Google?", wybierały także:

  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia
  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Zen Steve'a Jobsa
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • Praktyczne zastosowanie narzÄ™dzi SEO w Twojej firmie

Dodaj do koszyka Co na to Google?

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Co na to Google?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.