C#. Ćwiczenia. Wydanie IV - Helion
ebook
Autor: Marcin LisISBN: 978-83-283-2894-5
stron: 264, Format: ebook
Data wydania: 2016-07-22
Księgarnia: Helion
Cena książki: 17,45 zł (poprzednio: 34,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-17,45 zł)
Tagi: C# - Programowanie
Poznaj C# — to Ci siÄ™ przyda!
- JÄ™zyk programowania, czyli nauka podstawowych elementów jÄ™zyka C# i ich zastosowania
- Programowanie obiektowe, czyli zaawansowane mechanizmy i struktury danych
- Programowanie w Windows, czyli tworzenie aplikacji z graficznym interfejsem użytkownika
Znajdziesz tu bez maÅ‚a póÅ‚torej setki ćwiczeÅ„, które pozwolÄ… Ci zrozumieć, jak używać zmiennych i operatorów, stosować instrukcje i wprowadzać dane. Zobaczysz, jak deklarować klasy i tablice, zapewniać obsÅ‚ugÄ™ wyjÄ…tków i bÅ‚Ä™dów, tworzyć obiekty i caÅ‚e, dziaÅ‚ajÄ…ce aplikacje — konsolowe i z graficznym interfejsem użytkownika. Możesz to zrobić w sposób caÅ‚kowicie praktyczny i od razu zobaczyć efekty swoich dziaÅ‚aÅ„. Sprawdź, jakie cuda da siÄ™ stworzyć w jÄ™zyku C# i wykorzystaj tÄ™ wiedzÄ™ w swojej pracy!
- Pierwsza aplikacja
- Zmienne i typy danych
- Instrukcje, pętle i wprowadzanie danych
- Klasy, obiekty i tablice
- WyjÄ…tki i obsÅ‚uga bÅ‚Ä™dów
- Interfejsy
- Aplikacje okienkowe
- Delegacje i zdarzenia
- Komponenty
Przećwicz C# i zacznij w nim programować!
Osoby które kupowały "C#. Ćwiczenia. Wydanie IV", wybierały także:
- C# 9.0 w pigułce 173,87 zł, (53,90 zł -69%)
- Gray Hat C#. Język C# w kontroli i łamaniu zabezpieczeń 57,74 zł, (17,90 zł -69%)
- Platforma Xamarin. Kurs video. Poziom drugi. Zaawansowane techniki tworzenia aplikacji cross-platform 99,00 zł, (39,60 zł -60%)
- Język C# w praktyce. Kurs video. Przetwarzanie danych zewnętrznych 99,00 zł, (44,55 zł -55%)
- Programowanie asynchroniczne i równoległe w C#. Kurs video. Poziom podstawowy 69,00 zł, (31,05 zł -55%)
Spis treści
C#. Ćwiczenia. Wydanie IV eBook -- spis treści
Wstęp (7)
CZĘŚĆ I. JĘZYK PROGRAMOWANIA
Rozdział 1. Pierwsza aplikacja (11)
- Język C# (11)
- Jak właściwie nazywa się ten język? (12)
- Åšrodowisko uruchomieniowe (12)
- Narzędzia (14)
- Najprostszy program (15)
- Kompilacja i uruchamianie (16)
- Visual Studio (20)
- Dyrektywa using (24)
Rozdział 2. Zmienne i typy danych (25)
- Typy danych (25)
- Operatory (37)
- Komentarze (50)
Rozdział 3. Instrukcje (53)
- Instrukcje warunkowe (53)
- Pętle (61)
- Instrukcja goto (72)
- Wprowadzanie danych (76)
CZĘŚĆ II. PROGRAMOWANIE OBIEKTOWE
Rozdział 4. Klasy i obiekty (93)
- Klasy (93)
- Metody (96)
- Konstruktory (109)
- Specyfikatory dostępu (113)
- Dziedziczenie (120)
- SÅ‚owo kluczowe this (124)
Rozdział 5. Tablice (127)
- Deklarowanie tablic (128)
- Inicjalizacja tablic (130)
- Rozmiar tablicy (132)
- Pętla foreach (135)
- Tablice wielowymiarowe (138)
RozdziaÅ‚ 6. WyjÄ…tki i obsÅ‚uga bÅ‚Ä™dów (145)
- ObsÅ‚uga bÅ‚Ä™dów (145)
- Blok try...catch (151)
- Hierarchia wyjÄ…tków (157)
- WÅ‚asne wyjÄ…tki (160)
- Sekcja finally (163)
- Filtrowanie wyjÄ…tków (165)
Rozdział 7. Interfejsy (169)
- Prosty interfejs (169)
- Interfejsy w klasach potomnych (173)
- Czy to interfejs? (180)
CZĘŚĆ III. PROGRAMOWANIE W WINDOWS
Rozdział 8. Pierwsze okno (193)
- Utworzenie okna (193)
- Wyświetlanie komunikatu (197)
- Zdarzenie ApplicationExit (199)
Rozdział 9. Delegacje i zdarzenia (201)
- Czym sÄ… delegacje? (201)
- Jak obsługiwać zdarzenia? (206)
Rozdział 10. Komponenty (213)
- Etykiety (Label) (213)
- Przyciski (Button) (219)
- Pola tekstowe (TextBox) (222)
- Pola wyboru (CheckBox, RadioButton) (226)
- Listy rozwijane (ComboBox) (232)
- Listy zwykłe (ListBox) (235)
- Menu (238)