reklama - zainteresowany?

C#. Ćwiczenia. Wydanie III - Helion


Autor: Marcin Lis
ISBN: 978-83-246-3869-7
stron: 248, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2012-08-13
Księgarnia: Helion

Cena książki: 9,90 zł (poprzednio: 31,94 zł)
Oszczędzasz: 69% (-22,04 zł)

Dodaj do koszyka

Tagi: C# - Programowanie | programowanie-kupon

Czas na praktyczną naukę C#!

  • Odkryj wygodne narzędzia programistyczne i obiektowe możliwości C#
  • Poznaj najważniejsze konstrukcje języka i naucz się stosować je w praktyce
  • Dowiedz się, jak wykorzystywać C# do tworzenia doskonałych aplikacji Windows

Na początku był język C. Potem przyszedł czas na zorientowane obiektowo C++. Przełomem była Java, lecz dopiero twórcy języka C# odnieśli prawdziwy sukces. Udało im się to dzięki połączeniu najlepszych cech wszystkich poprzedników, prostej, zwartej i doskonale znanej wielu programistom składni oraz możliwościom oferowanym przez platformę .NET. Dodatkowymi atutami były niespotykane wcześniej bezpieczeństwo i wydajność środowiska uruchomieniowego.

Znajomość C# pozwala dziś o wiele łatwiej tworzyć bardzo zaawansowane aplikacje przy stosunkowo niewielkim nakładzie pracy, a nauka języka wcale nie musi być drogą przez mękę. Można się o tym przekonać dzięki książce "C#. Ćwiczenia. Wydanie III" . Wykonując zawarte w niej zadania, poznasz nie tylko konstrukcje języka, lecz również sposoby zastosowania ich w praktyce oraz metody wykorzystania środowiska C# do tworzenia wydajnych aplikacji Windows.

  • Podstawy języka C# i środowiska Visual C#
  • Podstawy techniki obiektowej
  • Typy złożone i związane z nimi instrukcje
  • Definiowanie, zgłaszanie i obsługa wyjątków
  • Podstawy programowania w Windows
  • Elementy graficznego interfejsu użytkownika

Poznaj najlepszy język do tworzenia aplikacji Windows!

Dodaj do koszyka

 

Osoby które kupowały "C#. Ćwiczenia. Wydanie III", wybierały także:

  • Xamarin. Tworzenie aplikacji cross-platform. Receptury
  • C# 5.0. Leksykon kieszonkowy. Wydanie III
  • Wzorce projektowe. Leksykon kieszonkowy

Dodaj do koszyka

Spis treści

C#. Ćwiczenia. Wydanie III -- spis treści

Wstęp (7)

Część I: Język programowania (9)

Rozdział 1. Pierwsza aplikacja (11)

  • Język C# (11)
  • Jak właściwie nazywa się ten język? (12)
  • Środowisko uruchomieniowe (12)
  • Narzędzia (14)
  • Najprostszy program (14)
  • Kompilacja i uruchamianie (15)
  • Visual C# Express (19)
  • Dyrektywa using (23)

Rozdział 2. Zmienne i typy danych (25)

  • Typy danych (25)
    • Typy arytmetyczne (25)
    • Typ bool (Boolean) (27)
    • Deklarowanie zmiennych (28)
    • Nazewnictwo zmiennych (32)
    • Typy odnośnikowe (33)
    • Typ string (34)
    • Typ object (34)
    • Wartość null (35)
  • Operatory (35)
    • Operatory arytmetyczne (36)
    • Operatory bitowe (43)
    • Operatory logiczne (45)
    • Operatory przypisania (45)
    • Operatory porównania (relacyjne) (46)
    • Operator warunkowy (?) (47)
    • Pozostałe operatory (48)
    • Priorytety operatorów (48)
  • Komentarze (49)

Rozdział 3. Instrukcje (51)

  • Instrukcje warunkowe (51)
    • Instrukcja if...else (51)
    • Instrukcja if...else if (55)
    • Instrukcja switch (57)
  • Pętle (59)
    • Pętla for (59)
    • Pętla while (66)
    • Pętla do...while (68)
    • Pętla foreach (70)
  • Instrukcja goto (70)
  • Wprowadzanie danych (73)
    • Argumenty wiersza poleceń (74)
    • Instrukcja ReadLine (80)

Część II: Programowanie obiektowe (89)

Rozdział 4. Klasy i obiekty (91)

  • Klasy (91)
  • Metody (94)
  • Konstruktory (103)
  • Specyfikatory dostępu (107)
  • Dziedziczenie (114)

Rozdział 5. Tablice (119)

  • Deklarowanie tablic (120)
  • Inicjalizacja tablic (122)
  • Rozmiar tablicy (124)
  • Pętla foreach (127)
  • Tablice wielowymiarowe (130)

Rozdział 6. Wyjątki i obsługa błędów (137)

  • Obsługa błędów (137)
  • Blok try...catch (143)
  • Hierarchia wyjątków (148)
  • Własne wyjątki (151)

Rozdział 7. Interfejsy (155)

  • Prosty interfejs (155)
  • Interfejsy w klasach potomnych (159)
  • Czy to interfejs? (167)
    • Rzutowanie (172)
    • Słowo kluczowe as (174)
    • Słowo kluczowe is (175)

Część III: Programowanie w Windows (177)

Rozdział 8. Pierwsze okno (179)

  • Utworzenie okna (179)
  • Wyświetlanie komunikatu (184)
  • Zdarzenie ApplicationExit (185)

Rozdział 9. Delegacje i zdarzenia (187)

  • Delegacje (187)
  • Zdarzenia (192)

Rozdział 10. Komponenty (197)

  • Etykiety (Label) (197)
  • Przyciski (Button) (203)
  • Pola tekstowe (TextBox) (206)
  • Pola wyboru (CheckBox, RadioButton) (211)
  • Listy rozwijane (ComboBox) (217)
  • Listy zwykłe (ListBox) (220)
  • Menu (224)
    • Menu główne (224)
    • Menu kontekstowe (232)
    • Właściwości Menu (235)
    • Skróty klawiaturowe (240)

      Dodaj do koszyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2020 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.