reklama - zainteresowany?

C# 3.0. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II - Helion

C# 3.0. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II
ebook
Autor: Joseph Albahari, Ben Albahari
Tytuł oryginału: C# 3.0 Pocket Reference: Instant Help for C# 3.0 Programmers, 2nd Edition
Tłumaczenie: Przemysław Szeremiota
ISBN: 978-83-246-5987-6
stron: 280, Format: ebook
Data wydania: 2012-10-16
Księgarnia: Helion

Cena książki: 20,25 zł (poprzednio: 27,00 zł)
Oszczędzasz: 25% (-6,75 zł)

Dodaj do koszyka C# 3.0. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II

Tagi: C# - Programowanie | programowanie-kupon

Poznaj nowości języka C# i podnieś wydajność programowania.

  • Co nowego w C# 3.0?
  • Jak skrócić i usprawnić swój kod?
  • Do czego sÅ‚uży mechanizm LINQ?

C# jest obiektowym językiem programowania zalecanym przez Microsoft dla platformy .NET Framework. Pozwala definiować wiele różnorodnych elementów składowych klas, nie tylko pola czy metody. Analiza struktury kodu umożliwia tworzenie wysoce uniwersalnych mechanizmów operujących na strukturze kodu nieznanej w czasie kompilacji. Wiedza programisty jest kluczem do wykorzystania wszystkich jego możliwości. Leksykon stanowi bogate kompendium nowych rozwiązań dostępnych w C# 3.0 oraz ich implementacji. Opisane zagadnienia, dotyczące mechanizmu LINQ (Language Integrated Query), pozwalają na pozyskanie praktycznej wiedzy niezbędnej we współczesnym programowaniu. Książka C# 3.0 Leksykon kieszonkowy. Wydanie II, poruszająca w sposób przejrzysty i rzeczowy całość pojęciowych zmian koniecznych do opanowania C#, jest idealną pozycją dla wszystkich programistów, którym nieobca jest Java, C++ lub poprzednie wersje C#.

Do najważniejszych cech wyróżniających język C# w wydaniu 3.0 zaliczamy:
  • wyrażenia lambda,
  • metody rozszerzajÄ…ce,
  • niejawne typowanie zmiennych lokalnych,
  • skÅ‚adniÄ™ ujmowania zapytaÅ„ w kodzie,
  • typy anonimowe,
  • niejawne typowanie tablic,
  • inicjalizatory obiektów,
  • wÅ‚aÅ›ciwoÅ›ci automatyczne,
  • metody częściowe,
  • drzewa wyrażeÅ„.

Nie trać czasu na szukanie informacji! Programuj wydajnie i efektywnie z kieszonkowym leksykonem!

Dodaj do koszyka C# 3.0. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II

 

Osoby które kupowały "C# 3.0. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II", wybierały także:

  • Domain-Driven Design dla .NET Core. Jak rozwiÄ…zywać zÅ‚ożone problemy podczas projektowania architektury aplikacji
  • Gray Hat C#. JÄ™zyk C# w kontroli i Å‚amaniu zabezpieczeÅ„
  • Platforma Xamarin. Kurs video. Poziom drugi. Zaawansowane techniki tworzenia aplikacji cross-platform
  • Wzorce projektowe dla programistów C#. Kurs video
  • WPF. Kurs video. Om

Dodaj do koszyka C# 3.0. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II

Spis treści

C# 3.0. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II eBook -- spis treści

Nowości w C# 3.0 (11)

Pierwszy program w C# (15)

  • Kompilacja (18)

Składnia (19)

  • Identyfikatory i sÅ‚owa kluczowe (20)
  • LiteraÅ‚y, znaki interpunkcyjne i operatory (22)
  • Komentarze do kodu (23)

System typów (23)

  • PrzykÅ‚ady typów predefiniowanych (24)
  • PrzykÅ‚ady typów wÅ‚asnych (25)
  • Konwersje (29)
  • Typy wartoÅ›ciowe a typy referencyjne (30)
  • Taksonomia typów predefiniowanych (34)

Typy liczbowe (35)

  • LiteraÅ‚y liczbowe (36)
  • Konwersje liczbowe (38)
  • Operatory arytmetyczne (40)
  • Operatory inkrementacji i dekrementacji (40)
  • Specjalizowane operacje na liczbach caÅ‚kowitych (41)
  • Liczby caÅ‚kowite 8- i 16-bitowe (43)
  • Wyróżnione wartoÅ›ci zmiennoprzecinkowe (43)
  • double kontra decimal (45)
  • BÅ‚Ä™dy zaokrÄ…glania liczb rzeczywistych (46)

Typ wartości logicznych i operatory logiczne (47)

  • Operatory porównania i relacji (47)
  • Operatory logiczne (48)

Znaki i ciągi znaków (49)

  • Konwersje znaków (50)
  • Typ string (51)

Tablice (54)

  • DomyÅ›lna inicjalizacja elementów tablic (55)
  • Tablice wielowymiarowe (57)
  • Wyrażenia uproszczonej inicjalizacji tablic (58)
  • Kontrola zakresów (60)

Zmienne i parametry (61)

  • Stos i sterta (61)
  • Przypisania oznaczone (63)
  • WartoÅ›ci domyÅ›lne (64)
  • Parametry (64)
  • Niejawne typowanie zmiennych lokalnych (C# 3.0) (var) (69)

Operatory i wyrażenia (70)

  • Wyrażenia proste (71)
  • Wyrażenia bezwartoÅ›ciowe (71)
  • Wyrażenia przypisania (71)
  • Priorytety i Å‚Ä…czność operatorów (72)
  • Tabela operatorów (73)

Instrukcje (77)

  • Instrukcje deklaracji (77)
  • Instrukcje wyrażeniowe (78)
  • Instrukcje warunkowe (79)
  • Instrukcje iteracyjne (83)
  • Instrukcje skoku (86)
  • Inne instrukcje (88)

Przestrzenie nazw (89)

  • Dyrektywa using (90)
  • ReguÅ‚y obowiÄ…zujÄ…ce w przestrzeniach nazw (91)
  • Synonimy typów i przestrzeni nazw (93)

Klasy (93)

  • Pola (94)
  • Metody (95)
  • Konstruktory instancji (96)
  • Inicjalizatory obiektów (C# 3.0) (98)
  • Referencja this (99)
  • WÅ‚aÅ›ciwoÅ›ci (100)
  • Indeksery (102)
  • StaÅ‚e (104)
  • Konstruktory statyczne (105)
  • Klasy statyczne (106)
  • Finalizatory (106)
  • Klasy i metody częściowe (107)

Dziedziczenie (108)

  • Polimorfizm (110)
  • Rzutowanie (110)
  • Wirtualne funkcje skÅ‚adowe (112)
  • Klasy i skÅ‚adowe abstrakcyjne (114)
  • Widoczność skÅ‚adowych dziedziczonych (114)
  • PieczÄ™towanie funkcji i klas (115)
  • SÅ‚owo kluczowe base (116)
  • Konstruktory a dziedziczenie (117)
  • Przeciążanie a rozstrzyganie wywoÅ‚aÅ„ (118)

Typ object (119)

  • Pakowanie i odpakowywanie (120)
  • Statyczna i dynamiczna kontrola typów (121)
  • Wykaz skÅ‚adowych klasy object (122)
  • Metoda GetType() i operator typeof (122)
  • Equals, ReferenceEquals i GetHashCode (123)
  • Metoda ToString (124)

Struktury (125)

  • Semantyka konstrukcji struktury (126)

Modyfikatory dostępu (127)

  • PrzykÅ‚ady (128)
  • Narzucanie dostÄ™pnoÅ›ci (128)
  • Ograniczenia modyfikatorów dostÄ™pu (129)

Interfejsy (129)

  • Rozszerzanie interfejsu (131)
  • Jawna implementacja interfejsu (131)
  • Wirtualne implementowanie skÅ‚adowych interfejsów (132)
  • Ponowna implementacja interfejsu w klasie pochodnej (133)

Typy wyliczeniowe (135)

  • Konwersje typów wyliczeniowych (136)
  • Flagi (137)
  • Operatory typów wyliczeniowych (138)

Typy zagnieżdżone (139)

Uogólnienia (140)

  • Typy uogólnione (140)
  • Po co nam uogólnienia (142)
  • Metody uogólnione (143)
  • Deklarowanie parametrów uogólnienia (144)
  • Uogólnienia a typeof (145)
  • DomyÅ›lna wartość uogólnienia (146)
  • Ograniczenia uogólnieÅ„ (146)
  • Uogólnienia i kowariancja (148)
  • Pochodne typów uogólnionych (149)
  • Deklaracje uogólnieÅ„ z odwoÅ‚aniami do siebie (150)
  • Dane statyczne (150)
  • Inicjalizowanie kolekcji uogólnionych (151)

Delegaty (151)

  • Pisanie metod-wtyczek dla delegatów (153)
  • Delegaty wielokrotne (153)
  • Metody statyczne i metody instancji jako metody docelowe (155)
  • Uogólnione typy delegatów (155)
  • Zgodność delegatów (155)

Zdarzenia (157)

  • Standardowy schemat zdarzenia (159)
  • Akcesory zdarzenia (163)
  • Modyfikatory zdarzeÅ„ (164)

Wyrażenia lambda (C# 3.0) (164)

  • Jawne okreÅ›lanie typów parametrów lambdy (166)
  • Uogólnione wyrażenia lambda i delegaty Func (166)
  • Zmienne zewnÄ™trzne (167)

Metody anonimowe (169)

WyjÄ…tki i instrukcja try (170)

  • Klauzula catch (173)
  • Blok finally (174)
  • ZgÅ‚aszanie wyjÄ…tków (176)
  • Najważniejsze wÅ‚aÅ›ciwoÅ›ci klasy System.Exception (178)
  • NajczÄ™stsze wyjÄ…tki (178)

Enumeratory i iteratory (180)

  • Enumeracja (180)
  • Iteratory (181)
  • Semantyka iteratora (183)
  • SkÅ‚adanie sekwencji (184)

Typy z dopuszczalną wartością pustą (185)

  • Podstawy (185)
  • Pożyczanie operatorów (188)
  • Typ bool? (190)
  • Operator ?? (191)

Przeciążanie operatorów (191)

  • Funkcje operatorów (192)
  • Przeciążanie operatorów porównania i relacji (193)
  • WÅ‚asne konwersje jawne i niejawne (194)

Metody rozszerzajÄ…ce (C# 3.0) (196)

  • Kaskadowe wywoÅ‚ania metod rozszerzajÄ…cych (197)
  • Niejednoznaczność i rozstrzyganie niejednoznacznoÅ›ci (197)

Typy anonimowe (C# 3.0) (199)

LINQ (C# 3.0) (200)

  • Podstawy LINQ (200)
  • Opóźnione wykonanie (205)
  • Standardowe operatory zapytaÅ„ (207)
  • Kaskadowe operatory zapytaÅ„ (213)
  • SkÅ‚adnia zapytaÅ„ (214)
  • SÅ‚owo kluczowe let (218)
  • Kontynuacje zapytaÅ„ (219)
  • Zapytania z wieloma generatorami (219)
  • ZÅ‚Ä…czenia (221)
  • PorzÄ…dkowanie (224)
  • Grupowanie (225)
  • Operatory OfType i Cast (228)

Atrybuty (229)

  • Klasy atrybutów (229)
  • Parametry nazwane i pozycyjne (230)
  • Obiekt docelowy atrybutu (231)
  • Nadawanie wielu atrybutów (231)
  • Definiowanie wÅ‚asnych atrybutów (232)
  • OdwoÅ‚ania do atrybutów w czasie wykonania (233)

Wskaźniki i kod nienadzorowany (234)

  • Elementarz wskaźników (234)
  • Kod nienadzorowany (235)
  • Instrukcja fixed (235)
  • Operator dostÄ™pu do skÅ‚adowej przez wskaźnik (237)
  • Tablice (237)
  • Typ void* (238)
  • Wskaźniki do kodu nienadzorowanego (239)

Dyrektywy preprocesora (239)

  • Atrybuty warunkowe (241)
  • Ostrzeżenia i pragma (242)

Dokumentacja XML (243)

  • Standardowe znaczniki dokumentacji XML (244)

Przegląd infrastruktury i środowiska (247)

  • RdzeÅ„ infrastruktury (248)
  • Technologie interfejsu użytkownika (256)
  • Technologie zaplecza aplikacji (261)
  • Technologie systemów rozproszonych (263)

Skorowidz (267)

Dodaj do koszyka C# 3.0. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.