reklama - zainteresowany?

Blender. Ćwiczenia praktyczne - Helion

Blender. Ćwiczenia praktyczne
Autor: Maciej Halber
ISBN: 83-246-1190-8
stron: 232, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2008-03-26
Księgarnia: Helion

Cena książki: 27,00 zł

Dodaj do koszyka Blender. Ćwiczenia praktyczne

Tagi: Blender

Nietypowy, darmowy, funkcjonalny... trzy zalety Blendera w praktyce

  • Poznaj niezwykÅ‚e możliwoÅ›ci Blendera - od modelowania obiektu do renderingu sceny
  • Naucz siÄ™ szybko i efektywnie poruszać wÅ›ród wielu poleceÅ„ programu
  • Twórz wÅ‚asne obiekty oraz animacje z wykorzystaniem odpowiednich narzÄ™dzi

Blender jest darmowym programem służącym do modelowania obiektów 3d, renderowania i tworzenia animacji trójwymiarowych, działającym na najróżniejszych platformach sprzętowych. Do ogromnej popularności tej aplikacji w środowisku projektantów gier, twórców reklam i klipów przyczyniła się zarówno mnogość dostępnych narzędzi, jak i wygoda używania bardzo elastycznego interfejsu. Program umożliwia wykonanie wszelkich czynności związanych z tworzeniem i modyfikowaniem obiektów graficznych 3d, wprawianiem ich w ruch i umieszczaniem na scenie oraz dodawaniem efektów służących uwiarygodnieniu wizualizacji (symulacja zachowania obiektów określonego typu, detekcja kolizji itp.).

Książka "Blender. Ćwiczenia praktyczne" ma za zadanie ułatwić Ci szybkie opanowanie obsługi programu Blender. Dzięki niej poznasz zasady działania i sposoby wygodnego konfigurowania interfejsu. Dowiesz się także, jak modelować przeróżne obiekty z wykorzystaniem metod bezpośrednich, danych liczbowych i okien, używać dostępnych tekstur i materiałów, dodawać oświetlenie i ostatecznie renderować gotowe sceny. Praktyczna nauka w postaci ćwiczeń pozwoli Ci efektywnie pracować, a podane wskazówki będą świetnym punktem wyjścia do przeprowadzania własnych eksperymentów. Praca z grafiką trójwymiarową wymaga swobodnego poruszania się w programie do jej tworzenia, a ten podręcznik z pewnością Ci w tym pomoże!

  • Opis interfejsu programu
  • Nawigacja w przestrzeni trójwymiarowej
  • Modelowanie obiektów typu Mesh
  • Modelowanie obiektów z użyciem krzywych Beziera
  • Dodawanie materiałów i tekstur
  • OÅ›wietlanie sceny
  • Rendering
  • Skróty klawiaturowe

Krok po kroku - do pełnego mistrzostwa w projektowaniu grafiki 3d!

Dodaj do koszyka Blender. Ćwiczenia praktyczne

 

Osoby które kupowały "Blender. Ćwiczenia praktyczne", wybierały także:

  • Blender 2.71. Kurs video. Poziom pierwszy. Modelowanie w 3D, animacja i renderowanie
  • Blender 2.69. Architektura i projektowanie
  • Blender. Architektura i projektowanie. Wydanie II
  • Blender. Praktyczny przewodnik po modelowaniu, rzeźbieniu i renderowaniu
  • Blender. Podstawy modelowania

Dodaj do koszyka Blender. Ćwiczenia praktyczne

Spis treści

Blender.

Dodaj do koszyka Blender. Ćwiczenia praktyczne

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.