reklama - zainteresowany?

Badania jako podstawa projektowania user experience - Helion

Badania jako podstawa projektowania user experience
ebook
Autor: Iga Mościchowska, Barbara Rogoś-Turek
ISBN: 978-8-3011-8443-8
stron: 496, Format: ebook
Data wydania: 2015-12-10
Księgarnia: Helion

Cena książki: 71,20 zł (poprzednio: 87,90 zł)
Oszczędzasz: 19% (-16,70 zł)

Dodaj do koszyka Badania jako podstawa projektowania user experience

Tagi: E-biznes | Funkcjonalność stron i UX

Pierwsza polska publikacja o roli badaÅ„ z użytkownikami w tworzeniu produktów interaktywnych. Książka pokazuje nieodÅ‚Ä…czny zwiÄ…zek badaÅ„ z projektowaniem i biznesem, którego wynikiem sÄ… intuicyjne, budzÄ…ce pozytywne emocje i wartoÅ›ciowe produkty. Autorki, bazujÄ…c na wieloletnim doÅ›wiadczeniu w branży startupowej, interaktywnej i IT, pokazujÄ… jak wÅ‚Ä…czyć badania w kulturÄ™ organizacji, aby tworzyć produkty oparte na wiedzy, a nie przeczuciach.
Książka jest niezbÄ™dnym źródÅ‚em wiedzy dla menadżerów, badaczy i projektantów. Kierownikom uÅ‚atwi poruszanie siÄ™ w tematyce badawczej, weryfikacjÄ™ rzetelnoÅ›ci badaczy, którym zleca prace, pokaże ramy czasowe i wyzwania logistyczne, a także korzyÅ›ci pÅ‚ynÄ…ce z badaÅ„. Dla badaczy książka stanowi podrÄ™czne kompendium wiedzy, a projektantom dostarcza argumentów przemawiajÄ…cych za tworzeniem produktów w oparciu o realne dane. Książka zostaÅ‚a napisana zarówno dla entuzjastów, jak i przeciwników badaÅ„ z użytkownikami. Tym pierwszym uzmysÅ‚owi różnorodność metod i uÅ‚atwi ich dobór do kontekstu projektu, drugim pokaże praktyczne zastosowanie wniosków z badaÅ„.
Autorki przedstawiajÄ… 13 gÅ‚ównych metod badawczych, dopeÅ‚niajÄ…c je rzadziej spotykanymi wariantami, przykÅ‚adowymi narzÄ™dziami, harmonogramami i dobrymi praktykami. Każda zaprezentowana metoda badawcza zawiera:
    - piguÅ‚kÄ™, czyli najważniejsze cechy i elementy skÅ‚adowe danej metody, tak aby można byÅ‚o w minutÄ™ zorientować siÄ™ w jej przeznaczeniu,
    - plusy i minusy, uÅ‚atwiajÄ…ce szybki dobór metody do danego kontekstu,
    - dobre praktyki, czyli wskazówki, na co zwrócić uwagÄ™, jak usprawnić proces i jakich bÅ‚Ä™dów unikać,
    - ciekawostki, polemiki i wariacje metod, które mogÄ… zainteresować nawet bardzo doÅ›wiadczonych badaczy,
    - przykÅ‚ad, czyli praktyczne zastosowanie metody w konkretnym projekcie.

Dodaj do koszyka Badania jako podstawa projektowania user experience

 

Osoby które kupowały "Badania jako podstawa projektowania user experience", wybierały także:

  • PodrÄ™cznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Prawa ludzkiej natury
  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro
  • Twoja firma w social mediach. Podr

Dodaj do koszyka Badania jako podstawa projektowania user experience

Spis treści

Badania jako podstawa projektowania user experience eBook -- spis tre

Dodaj do koszyka Badania jako podstawa projektowania user experience

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.