Badania jako podstawa projektowania user experience - Helion
ISBN: 978-8-3011-8443-8
stron: 496, Format: ebook
Data wydania: 2015-12-10
Księgarnia: Helion
Cena książki: 71,20 zł (poprzednio: 87,90 zł)
Oszczędzasz: 19% (-16,70 zł)
Pierwsza polska publikacja o roli badaÅ„ z użytkownikami w tworzeniu produktów interaktywnych. Książka pokazuje nieodÅ‚Ä…czny zwiÄ…zek badaÅ„ z projektowaniem i biznesem, którego wynikiem sÄ… intuicyjne, budzÄ…ce pozytywne emocje i wartoÅ›ciowe produkty. Autorki, bazujÄ…c na wieloletnim doÅ›wiadczeniu w branży startupowej, interaktywnej i IT, pokazujÄ… jak wÅ‚Ä…czyć badania w kulturÄ™ organizacji, aby tworzyć produkty oparte na wiedzy, a nie przeczuciach.
Książka jest niezbÄ™dnym źródÅ‚em wiedzy dla menadżerów, badaczy i projektantów. Kierownikom uÅ‚atwi poruszanie siÄ™ w tematyce badawczej, weryfikacjÄ™ rzetelnoÅ›ci badaczy, którym zleca prace, pokaże ramy czasowe i wyzwania logistyczne, a także korzyÅ›ci pÅ‚ynÄ…ce z badaÅ„. Dla badaczy książka stanowi podrÄ™czne kompendium wiedzy, a projektantom dostarcza argumentów przemawiajÄ…cych za tworzeniem produktów w oparciu o realne dane. Książka zostaÅ‚a napisana zarówno dla entuzjastów, jak i przeciwników badaÅ„ z użytkownikami. Tym pierwszym uzmysÅ‚owi różnorodność metod i uÅ‚atwi ich dobór do kontekstu projektu, drugim pokaże praktyczne zastosowanie wniosków z badaÅ„.
Autorki przedstawiajÄ… 13 gÅ‚ównych metod badawczych, dopeÅ‚niajÄ…c je rzadziej spotykanymi wariantami, przykÅ‚adowymi narzÄ™dziami, harmonogramami i dobrymi praktykami. Każda zaprezentowana metoda badawcza zawiera:
- pigułkę, czyli najważniejsze cechy i elementy składowe danej metody, tak aby można było w minutę zorientować się w jej przeznaczeniu,
- plusy i minusy, uÅ‚atwiajÄ…ce szybki dobór metody do danego kontekstu,
- dobre praktyki, czyli wskazówki, na co zwrócić uwagÄ™, jak usprawnić proces i jakich bÅ‚Ä™dów unikać,
- ciekawostki, polemiki i wariacje metod, które mogÄ… zainteresować nawet bardzo doÅ›wiadczonych badaczy,
- przykład, czyli praktyczne zastosowanie metody w konkretnym projekcie.
Osoby które kupowały "Badania jako podstawa projektowania user experience", wybierały także:
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia 58,33 zł, (14,00 zł -76%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)
- Internet mo 48,06 zł, (14,90 zł -69%)
- Elastyczne nawyki. Jak kszta 48,39 zł, (15,00 zł -69%)
- Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami 57,74 zł, (17,90 zł -69%)