reklama - zainteresowany?

Badania jako Podstawa. Projektowania User Experience - Helion

Badania jako Podstawa. Projektowania User Experience
Autor: Mościchowska Iga, Rogoś-Turek Barbara
ISBN: 978-8-3011-8315-8
stron: 500, okładka: miękka
Data wydania: 2015-06-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 74,59 zł (poprzednio: 88,80 zł)
Oszczędzasz: 16% (-14,21 zł)

Dodaj do koszyka Badania jako Podstawa. Projektowania User Experience

Tagi: E-biznes | Funkcjonalność stron i UX

Pierwsza polska publikacja o roli badaÅ„ z użytkownikami w tworzeniu produktów interaktywnych. Książka pokazuje nieodÅ‚Ä…czny zwiÄ…zek badaÅ„ z projektowaniem i biznesem, którego wynikiem sÄ… intuicyjne, budzÄ…ce pozytywne emocje i wartoÅ›ciowe produkty. Autorki, bazujÄ…c na wieloletnim doÅ›wiadczeniu w branży startupowej, interaktywnej i IT, pokazujÄ… jak wÅ‚Ä…czyć badania w kulturÄ™ organizacji, aby tworzyć produkty oparte na wiedzy, a nie przeczuciach. Książka jest niezbÄ™dnym źródÅ‚em wiedzy dla menadżerów, badaczy i projektantów. Kierownikom uÅ‚atwi poruszanie siÄ™ w tematyce badawczej, weryfikacjÄ™ rzetelnoÅ›ci badaczy, którym zleca prace, pokaże ramy czasowe i wyzwania logistyczne, a także korzyÅ›ci pÅ‚ynÄ…ce z badaÅ„. Dla badaczy książka stanowi podrÄ™czne kompendium wiedzy, a projektantom dostarcza argumentów przemawiajÄ…cych za tworzeniem produktów w oparciu o realne dane. Książka zostaÅ‚a napisana zarówno dla entuzjastów, jak i przeciwników badaÅ„ z użytkownikami. Tym pierwszym uzmysÅ‚owi różnorodność metod i uÅ‚atwi ich dobór do kontekstu projektu, drugim pokaże praktyczne zastosowanie wniosków z badaÅ„. Autorki przedstawiajÄ… 13 gÅ‚ównych metod badawczych, dopeÅ‚niajÄ…c je rzadziej spotykanymi wariantami, przykÅ‚adowymi narzÄ™dziami, harmonogramami i dobrymi praktykami. Każda zaprezentowana metoda badawcza zawiera:

  • piguÅ‚kÄ™, czyli najważniejsze cechy i elementy skÅ‚adowe danej metody, tak aby można byÅ‚o w minutÄ™ zorientować siÄ™ w jej przeznaczeniu,
  • plusy i minusy, uÅ‚atwiajÄ…ce szybki dobór metody do danego kontekstu,
  • dobre praktyki, czyli wskazówki, na co zwrócić uwagÄ™, jak usprawnić proces i jakich bÅ‚Ä™dów unikać,
  • ciekawostki, polemiki i wariacje metod, które mogÄ… zainteresować nawet bardzo doÅ›wiadczonych badaczy,
  • przykÅ‚ad, czyli praktyczne zastosowanie metody w konkretnym projekcie.

Dodaj do koszyka Badania jako Podstawa. Projektowania User Experience

 

Osoby które kupowały "Badania jako Podstawa. Projektowania User Experience", wybierały także:

  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia
  • Twoja firma w social mediach. Podr
  • Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby
  • Internet a prawo - jak si

Dodaj do koszyka Badania jako Podstawa. Projektowania User Experience

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Badania jako Podstawa. Projektowania User Experience

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.