reklama - zainteresowany?

Adobe Flash i PHP. Biblia - Helion

Adobe Flash i PHP. Biblia
ebook
Autor: Matthew Keefe
Tytuł oryginału: Flash and PHP Bible
Tłumaczenie: Paweł Jabłoński
ISBN: 978-83-246-8398-7
stron: 496, Format: ebook
Data wydania: 2013-08-26
Księgarnia: Helion

Cena książki: 43,45 zł (poprzednio: 77,59 zł)
Oszczędzasz: 44% (-34,14 zł)

Dodaj do koszyka Adobe Flash i PHP. Biblia

Tagi: Flash/ActionScript | PHP - Programowanie

Kompendium wiedzy na temat PHP i Flasha!

  • Wykorzystaj bazę danych MySQL
  • Połącz PHP i Flasha!
  • Twórz wydajne i profesjonalne aplikacje

Technologie Flash i PHP znane są ze swoich możliwości tworzenia dynamicznych rozwiązań. Flash po stronie klienta, PHP po stronie serwera. Mieszanka Flasha i PHP musi być wybuchowa. I tak właśnie jest! To połączenie powoduje eksplozję nowych możliwości, które wykorzystasz na Twoich stronach WWW. Teraz atrakcyjne i dynamiczne rozwiązania są w zasięgu Twoich rąk.

Jednak pojawia się pytanie: "Jak zapanować nad tym duetem?". Książka "Adobe Flash i PHP. Biblia" stanowi kompletne źródło informacji na ten temat. Dzięki niej poznasz podstawy technologii Flash i PHP, a także sposoby używania bazy danych MySQL oraz weryfikacji połączenia Flash – PHP. Ponadto nauczysz się obsługiwać dane w różnych formatach, tworzyć formularze, wykorzystywać ciasteczka oraz stosować dodatkowe biblioteki. Zdobędziesz również wiedzę na temat korzystania z gniazd, gwarancji bezpieczeństwa aplikacji oraz tworzenia rozbudowanych serwisów WWW. Książka ta zasłuży z pewnością na uznanie specjalistów w tej dziedzinie, jednak i dla początkujących będzie ona stanowiła świetny podręcznik do nauki tych technologii.

  • Instalacja serwera Apache
  • Instalacja bazy danych MySQL oraz PHP
  • Konfiguracja środowiska pracy
  • Podstawy PHP
  • Zasady pracy w środowisku Flash
  • Nawiązanie połączenia pomiędzy PHP i Flashem
  • Obsługa danych w formacie XML i nie tylko
  • Projektowanie i tworzenie formularzy
  • Bezpieczeństwo pobieranych danych
  • Wykorzystanie gniazd
  • Rozszerzenia do Flasha i PHP
  • Programowanie obiektowe
  • Debugowanie i sposoby rozwiązywania najpopularniejszych problemów
  • Optymalizacja i zapewnienie wydajności tworzonym aplikacjom
  • Projektowanie i tworzenie prostych oraz rozbudowanych aplikacji

Twórz dynamiczne i atrakcyjne wizualnie strony WWW!

Dodaj do koszyka Adobe Flash i PHP. Biblia

 

Osoby które kupowały "Adobe Flash i PHP. Biblia", wybierały także:

  • Tablice informatyczne. Flash MX 2004 ActionScript
  • Flash i Wallaby. Projektowanie animacji zgodnych z HTML5
  • Flash i ActionScript. Aplikacje 3D od podstaw
  • Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional. Biblia
  • ActionScript 3.0. Biblia

Dodaj do koszyka Adobe Flash i PHP. Biblia

Spis treści

Adobe Flash i PHP. Biblia eBook -- spis treści

O autorze (13)

Przedmowa (15)

Wprowadzenie (17)

Część I: Zacznijmy od podstaw (19)

Rozdział 1. Rozpoczynamy pracę z Flashem i PHP (21)

  • Instalacja Apache na serwerze WWW (21)
    • Instalacja Apache w systemie Windows (22)
    • Instalacja serwera Apache w systemie UNIX (27)
    • Zmiana ustawień Apache pod Windowsem i UNIX-em (31)
  • Instalacja MySQL-a (32)
    • Instalacja serwera MySQL w systemie Windows (32)
    • Instalacja serwera MySQL w systemie UNIX (42)
    • Zabezpieczamy serwer MySQL (44)
  • Konfiguracja PHP na serwerze stron WWW (45)
    • Instalacja PHP w systemie Windows (45)
    • Instalacja PHP w systemie UNIX (50)
  • Podsumowanie (51)

Rozdział 2. Poznajemy Flasha i PHP (53)

  • Czym jest serwer WWW (53)
    • Pliki .htaccess (53)
    • Ochrona danych (54)
    • Zbieramy informacje o Apache (56)
    • Korzystanie z własnych dokumentów z komunikatami o błędach (58)
  • Poznajemy podstawy PHP (63)
    • Czym są zmienne? (63)
    • Funkcje (65)
    • Czym są konstrukcje sterujące? (66)
    • Mechanizm sprawdzania typów w PHP (71)
  • Podstawy MySQL-a (72)
    • Stosowanie wyrażeń (73)
    • Warunki (74)
  • Poznajemy Flasha (75)
    • Zintegrowane środowisko deweloperskie Flasha (75)
    • Inne edytory (77)
    • Urządzenia z obsługą Flasha (77)
    • Idźmy dalej (77)
  • Podsumowanie (77)

Rozdział 3. Nawiązujemy połączenie (79)

  • Poznajemy sposoby komunikowania się we Flashu (79)
    • Sprawdzanie stanu PHP (80)
    • Rodzaje komunikacji (81)
  • Z poziomu Flasha komunikujemy się z PHP (84)
  • Z poziomu PHP łączymy się z MySQL-em (88)
    • Sprawdzamy stan serwera MySQL (88)
    • Łączymy się z serwerem MySQL (90)
    • Łączymy wszystko w całość (92)
  • Podsumowanie (99)

Rozdział 4. Obsługa danych (101)

  • Ładowanie danych we Flashu (101)
    • Klasy, z których korzystamy w czasie ładowania danych (102)
    • Podsumowanie (103)
  • Obsługa pobranych danych (104)
    • Ładowanie jednokierunkowe (105)
    • Ładowanie dwukierunkowe (105)
  • Ładowanie dokumentu XML we Flashu (106)
  • Korzystanie z XML-a w PHP (108)
    • Ładowanie dokumentu XML (108)
    • Przesyłanie dokumentu XML (109)
  • Ładowanie obrazów za pomocą PHP (111)
    • Uruchomienie programu ładującego obrazy (112)
  • Podsumowanie (114)

Rozdział 5. Interakcja z użytkownikiem (115)

  • Tworzenie formularzy we Flashu (115)
  • Tworzymy formularz kontaktowy (116)
    • Wywołanie skryptu PHP (118)
    • Funkcje obsługi zdarzeń związane z formularzem kontaktowym (119)
    • Wysyłanie maili w PHP (121)
  • Moduł logowania we Flashu (122)
    • Szkielet kodu (122)
    • Procedury obsługi zdarzeń w module logowania (123)
    • Integracja modułu logowania z serwerem (125)
  • Podsumowanie (126)

Rozdział 6. Obsługa ciasteczek (127)

  • Ładowanie ciasteczek (127)
    • Obsługa ciasteczek w PHP (127)
    • Obsługa ciasteczek we Flashu (131)
    • Poznajemy zalety korzystania z ciasteczek w PHP (135)
  • Podsumowanie (138)

Część II: Tworzymy zawartość interaktywną (139)

Rozdział 7. Jak dbać o bezpieczeństwo w trakcie pobierania danych od użytkownika? (141)

  • Podchodźmy z ostrożnością do danych pochodzących od użytkownika (142)
    • Bezpieczne pobieranie plików (142)
    • Sprawdzanie poprawności wprowadzanych danych (145)
  • Oczyszczanie danych pochodzących od użytkownika (146)
    • Oczyszczanie danych (147)
    • Właściwy sposób oczyszczania danych w formacie HTML (149)
  • Przechowywanie danych (150)
    • Bezpieczne zapisywanie do pliku (150)
    • Tworzenie i zapisywanie bezpiecznego hasła przy użyciu PHP (154)
  • Zwracanie danych (156)
    • Bezpieczne zwracanie danych (156)
    • Bezpieczniejsze sposoby zwracania danych (157)
  • Czym jest obszar izolowany zabezpieczeń aplikacji we Flashu? (158)
    • Ustawianie typu obszaru izolowanego (159)
    • Korzystanie z własności sandboxType (159)
    • Określanie bieżącego obszaru izolowanego (160)
    • Zabezpieczenie aplikacji przed współdzieleniem (165)
  • Podsumowanie (165)

Rozdział 8. Użycie gniazd (167)

  • Czym są gniazda? (167)
    • Bezpieczeństwo w komunikacji za pośrednictwem gniazd (168)
    • Implementacja serwera opartego na gniazdach (168)
    • Czym jest połączenie oparte na gniazdach (168)
  • Obsługa gniazd w PHP (169)
    • Sprawdzamy, czy dysponujemy wersją interpretera PHP uruchamianą z wiersza poleceń (169)
    • Piszemy serwer oparty na gniazdach (170)
    • Testujemy nasz serwer (172)
    • Jak utworzyć stale działający serwer oparty na gniazdach? (174)
  • Obsługa gniazd we Flashu (175)
    • Inicjalizacja połączenia (176)
    • Funkcje obsługi zdarzeń (176)
    • Połączenia zdalne (178)
    • Korzystamy z klasy do obsługi komunikacji opartej na gniazdach (179)
  • Piszemy we Flashu i PHP klienta czata opartego na gniazdach (181)
    • Serwer w PHP obsługujący klienty czata (181)
    • Łączymy się z serwerem (189)
    • Piszemy klienta we Flashu (190)
  • Podsumowanie (199)

Część III: Rozszerzanie Flasha i PHP (201)

Rozdział 9. Praca z bibliotekami tworzonymi przez innych (203)

  • Przegląd bibliotek dostarczanych przez innych (203)
    • Inne biblioteki zewnętrzne (204)
    • Biblioteki w PHP (205)
  • Instalacja bibliotek zewnętrznych (205)
    • Instalacja bibliotek w środowisku Flash CS3 (206)
    • Instalacja bibliotek w PHP (207)
  • Korzystanie z bibliotek napisanych przez innych (208)
    • Korzystanie z bibliotek w środowisku Flash CS3 (208)
    • Korzystanie z bibliotek w PHP (209)
  • Rzut oka na AMFPHP (210)
    • AMFPHP dla programistów pracujących w ActionScripcie 3 i PHP (210)
    • Testujemy własną usługę w AMFPHP (212)
    • Korzystanie z AMFPHP we Flashu (216)
  • Tworzymy aplikację z prawdziwego zdarzenia, korzystającą z AMFPHP (221)
    • Usługi AMFPHP (221)
    • Skrypt do integracji z AMFPHP w ActionScripcie (225)
  • Podsumowanie (226)

Rozdział 10. Programowanie zorientowane obiektowo (227)

  • Czym jest programowanie obiektowe (227)
    • Krótkie omówienie metod programowania zorientowanego obiektowo (228)
  • Klasy w PHP (233)
    • Dołączanie klas w PHP (234)
    • Tworzenie obiektów klas (235)
    • Deklarowanie wielu klas (236)
  • Klasy we Flashu? (237)
    • Importowanie (237)
    • Klasa dokumentu (237)
    • Symbole biblioteczne (239)
  • Tworzenie własnych klas we Flashu i w PHP (239)
  • Podsumowanie (243)

Część IV: Tworzymy aplikacje (245)

Rozdział 11. Tworzymy proste aplikacje (247)

  • O składnikach aplikacji (247)
    • Czym jest projekt aplikacji (248)
    • Zakończenie etapu planowania (249)
  • Piszemy klienta czata (250)
    • Część aplikacji, którą tworzymy we Flashu (250)
    • Część aplikacji w PHP (258)
  • Tworzymy galerię fotograficzną, korzystającą ze skryptu PHP (266)
    • Piszemy kod w ActionScripcie (267)
    • Poruszanie się po galerii fotograficznej (271)
    • Skrypty galerii fotograficznej w PHP (275)
  • Korzystamy z PHP do napisania czytnika wiadomości RSS (279)
    • Importujemy klasy (280)
    • Wywołujemy plik PHP (280)
  • Tworzymy dynamiczny baner przy użyciu PHP, Flasha i MySQL-a (284)
    • Otwieramy okno przeglądarki (285)
    • Piszemy kod w PHP (287)
    • Wybór losowy (287)
  • Piszemy część licznika odwiedzin w PHP (289)
    • Mechanizm licznika odwiedzin (289)
    • Piszemy część licznika odwiedzin we Flashu (290)
  • Podsumowanie (291)

Rozdział 12. Tworzymy aplikacje z prawdziwego zdarzenia (293)

  • Czym są aplikacje z prawdziwego zdarzenia? (293)
  • Korzystanie z serwisu PayPal we Flashu (294)
    • Korzystanie z danych POST (297)
    • Korzystanie z wywołania sendToURL (298)
    • Nawiązanie połączenia z serwisem PayPal (298)
  • Użycie Flasha i PHP do utworzenia koszyka (299)
    • Projekt koszyka na zakupy (299)
    • Skrypt PHP (309)
  • Zastosowanie Flasha i PHP do napisania aplikacji przeszukującej zasoby Amazon (319)
    • Jak korzystać z Amazon Web Service? (319)
    • Jak uprościć odpowiedź XML? (321)
  • Galeria zdjęć korzystająca z flickra (327)
    • Komunikacja z usługą WWW (331)
    • Tworzenie własnego dokumentu XML (332)
  • Podsumowanie (333)

Rozdział 13. Tworzymy zaawansowane aplikacje z prawdziwego zdarzenia (335)

  • Program graficzny we Flashu (335)
    • Interfejs programowania do rysowania grafiki we Flashu (336)
  • Korzystanie z biblioteki GD w PHP (340)
    • Generowanie obrazu za pomocą biblioteki GD (343)
    • Gromadzimy we Flashu dane o punktach (344)
  • Monitor dostępności stron we Flashu (346)
    • Skrypt PHP aplikacji monitorującej dostępność stron (346)
    • Korzystając z PHP, wysyłamy wiadomość elektroniczną do administratora (348)
    • Skrypt monitora dostępności stron we Flashu (350)
  • Odtwarzacz wideo we Flashu (356)
  • Sonda (361)
    • Piszemy w PHP skrypt sondy korzystający z bazy danych MySQL (361)
    • Skrypt sondy w ActionScripcie (364)
  • Prosty edytor tekstu (368)
  • Podsumowanie (374)

Rozdział 14. Debugowanie (375)

  • Raportowanie błędów w PHP (375)
    • Wyświetlanie błędów na potrzeby debugowania (377)
    • Poziomy ważności błędów (378)
  • Debugowanie we Flashu (379)
  • Zamiennik funkcji trace() (383)
  • Podsumowanie (384)

Część V: Konserwacja serwera, aplikacji i bazy danych (387)

Rozdział 15. Konserwacja aplikacji (389)

  • Komentowanie kodu (389)
    • Style komentowania kodu (390)
    • Usuwanie komentarzy oraz fragmentów kodu wspomagających debugowanie (392)
  • Dziennik zmian (393)
    • Śledzenie błędów (393)
    • Dodatkowe zastosowania (394)
    • Dynamiczne nanoszenie wprowadzanych zmian (394)
  • Utrzymywanie kilku niezależnych wersji aplikacji (394)
    • Systemy kontroli wersji (395)
    • Wsparcie dla systemu kontroli wersji w środowisku Flash CS3 (395)
    • Konfiguracja kontroli wersji (396)
  • Korzystamy z własnych bibliotek (397)
    • Korzystanie z własnych bibliotek oraz z systemu kontroli wersji (397)
    • Publikacja pliku ".swc" (397)
  • Podsumowanie (398)

Rozdział 16. Utrzymywanie wydajnego i skalowalnego serwera (399)

  • Uruchamianie zaktualizowanego serwera (399)
    • Aktualizacja automatyczna (400)
    • Platforma Zend (400)
  • Wersje rozwojowe oprogramowania (400)
    • Instalacja drugiej wersji serwera Apache w tym samym systemie (401)
    • Stosowanie technologii eksperymentalnych (401)
    • Zależności (402)
  • Pamięć podręczna i optymalizacja (402)
    • Optymalizacja PHP (402)
    • Optymalizacja serwera Apache (406)
    • Optymalizacja MySQL-a (408)
    • Pamięć podręczna (409)
    • Instalacja memcached w systemie Linux (410)
    • Instalacja memcached w systemie Windows (412)
    • Kończymy instalację w systemie Linux i w systemie Windows (412)
    • Zarządzanie serwerami (414)
  • Tworzenie kopii zapasowych (415)
    • Zarządzanie plikami (415)
    • Zarządzanie kopiami zapasowymi (415)
    • Zastosowanie PHP w tworzeniu kopii bezpieczeństwa bazy danych (418)
  • Podsumowanie (421)

Rozdział 17. Tworzenie rozbudowanych aplikacji (423)

  • Prosty odtwarzacz filmów (423)
  • Piszemy odtwarzacz filmów we Flashu i PHP (426)
    • Zaczynamy (426)
    • Integracja z usługą zdalną (431)
    • Piszemy zaawansowany odtwarzacz filmów (439)
    • Implementacja klasy VideoListItem (448)
  • Śledzenie oglądalności (453)
    • Wprowadzamy zmiany do klasy Videos (453)
    • Dodajemy możliwość śledzenia oglądalności do klas w ActionScripcie (454)
  • Tworzymy we Flashu komponent logowania użytkownika (456)
    • Klasa LoginWindow (457)
    • Testujemy komponent logowania (464)
    • Piszemy w PHP klasę obsługującą logowanie (466)
    • Dodajemy usługę zdalną do komponentu logowania (469)
  • Kończymy odtwarzacz filmów (472)
    • Korzystanie z bibliotek zewnętrznych (472)
    • Dodajemy komponent logowania (472)
  • Podsumowanie (476)

Skorowidz (477)

Dodaj do koszyka Adobe Flash i PHP. Biblia

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.