reklama - zainteresowany?

Adobe Flash CS4/CS4 PL. Oficjalny podręcznik - Helion

Adobe Flash CS4/CS4 PL. Oficjalny podręcznik
Autor: Adobe Creative Team
Tytuł oryginału: Adobe Flash CS4 Professional Classroom in a Book
Tłumaczenie: Łukasz Schmidt
ISBN: 978-83-246-2274-0
stron: 376, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2009-09-29
Księgarnia: Helion

Cena książki: 59,00 zł

Dodaj do koszyka Adobe Flash CS4/CS4 PL. Oficjalny podręcznik

Tagi: Flash/ActionScript

Najlepsze źródło informacji o Adobe Flash CS4!

  • Jak tworzyć zaawansowane efekty specjalne?
  • Jak wykorzystać kinematykę odwrotną i przekształcenia?

Program Adobe Flash CS4 to kolejna odsłona magicznego narzędzia, wykorzystywanego przez profesjonalistów do tworzenia imponujących, interaktywnych stron WWW. Witryny te - bogate w materiały audio, wideo, grafikę i animację - cieszą się szczególną popularnością wśród użytkowników sieci. Co ciekawe, mimo wykorzystania zaawansowanych technologii w dalszym ciągu pozostają one przyjazne dla łączy internetowych. Technologia Flash sprawdzi się zatem wszędzie tam, gdzie potrzeba zarówno efektownych, jak i użytecznych rozwiązań!

"Adobe Flash CS4/CS4 PL Professional. Oficjalny podręcznik" to kolejna książka w bestsellerowej serii podręczników przygotowanych przez autoryzowanych trenerów firmy Adobe. Lekcja pierwsza to nauka podstaw, czyli przybliżenie interfejsu i poznanie zasad pracy z programem. Później dowiesz się, jak pracować z grafiką, tworzyć symbole, dodawać animację oraz wykorzystywać przekształcenia i kinematykę odwrotną. Zgłębisz także tajniki języka ActionScript 3.0 - dzięki czemu Twoje strony staną się jeszcze bardziej interaktywne. Zdobędziesz również wiedzę na temat pracy z materiałem audio i wideo, komponentów oraz sposobów publikacji plików Flash w sieci. Książka ta jest nie tylko doskonałym kompendium dla początkujących, ale także dla zaawansowanych projektantów, chcących zdobyć dodatkowe umiejętności i poszerzyć wiedzę.

  • Podstawowe wiadomości o Flashu
  • Pierwsze kroki w nowym środowisku pracy
  • Praca z osią czasu i klatkami kluczowymi
  • Elementy graficzne w Adobe Flash
  • Tworzenie i edytowanie symboli
  • Wykorzystanie filtrów do tworzenia zaawansowanych efektów specjalnych
  • Przygotowanie animacji
  • Zastosowanie ścieżek ruchu
  • Kinematyka odwrotna i przekształcenia
  • Język ActionScript 3.0
  • Praca z dźwiękiem i obrazem wideo
  • Zastosowanie komponentów
  • Publikacja dokumentów Flash

Wszystko, co musisz wiedzieć o Adobe Flash CS4, by tworzyć niesamowite strony!

Dodaj do koszyka Adobe Flash CS4/CS4 PL. Oficjalny podręcznik

 

Osoby które kupowały "Adobe Flash CS4/CS4 PL. Oficjalny podręcznik", wybierały także:

  • Tablice informatyczne. Flash MX 2004 ActionScript
  • Flash i Wallaby. Projektowanie animacji zgodnych z HTML5
  • Flash i ActionScript. Aplikacje 3D od podstaw
  • Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional. Biblia
  • ActionScript 3.0. Biblia

Dodaj do koszyka Adobe Flash CS4/CS4 PL. Oficjalny podręcznik

Spis treści

Adobe Flash CS4/CS4 PL. Oficjalny podręcznik -- spis treści

Wstęp (9)

1. Wprowadzenie (14)

  • Tematyka lekcji (14)
  • Uruchamianie Flasha i otwieranie pliku (16)
  • Przestrzeń robocza (17)
  • Praca z panelem Library (Biblioteka) (19)
  • Oś czasu (21)
  • Układanie warstw na osi czasu (28)
  • Korzystanie z panelu Properties (Właściwości) (31)
  • Korzystanie z panelu Tools (Narzędzia) (34)
  • Wycofywanie działań we Flashu (38)
  • Podgląd projektu (39)
  • Publikowanie projektu (40)
  • Wyszukiwanie zasobów na temat Flasha (42)
  • Sprawdzanie dostępności aktualizacji (43)

2. Praca z grafiką (46)

  • Tematyka lekcji (46)
  • Zaczynamy (48)
  • Obrysy i wypełnienia (48)
  • Rysowanie prostokątów (48)
  • Stosowanie wypełnień gradientowych (54)
  • Tworzenie zaznaczeń (57)
  • Rysowanie owali (61)
  • Rysowanie wzorku (62)
  • Rysowanie krzywych (68)
  • Tworzenie elementów przezroczystych (71)
  • Tworzenie i edytowanie tekstu (73)

3. Tworzenie i edytowanie symboli (78)

  • Tematyka lekcji (78)
  • Zaczynamy (80)
  • Importowanie plików programu Illustrator (81)
  • Symbole (84)
  • Tworzenie symboli (85)
  • Importowanie plików Photoshopa (87)
  • Edytowanie symboli i zarządzanie nimi (90)
  • Modyfikowanie rozmiaru i położenia instancji (96)
  • Modyfikowanie opcji Color Effect (Efekt koloru) dla instancji (99)
  • Efekty mieszania (101)
  • Tworzenie efektów specjalnych za pomocą filtrów (102)
  • Przemieszczanie obiektów w przestrzeni 3D (103)

4. Dodawanie animacji (110)

  • Tematyka lekcji (110)
  • Zaczynamy (112)
  • Zasady tworzenia animacji (113)
  • Przygotowanie pliku projektu (114)
  • Animowanie zmian położenia (114)
  • Zmiana tempa i czasu (118)
  • Animowanie przezroczystości (121)
  • Animowanie filtrów (124)
  • Animowanie przekształceń (129)
  • Modyfikowanie ścieżki ruchu (133)
  • Zamienianie obiektów animowanych za pomocą animacji klatek pośrednich (138)
  • Tworzenie animacji zagnieżdżonych (139)
  • Panel Motion Editor (Edytor ruchu) (143)
  • Krzywe zmian dynamiki (150)
  • Animowanie ruchu w przestrzeni 3D (156)
  • Oglądanie animacji (159)

5. Kinematyka odwrotna i przekształcenia (162)

  • Tematyka lekcji (162)
  • Zaczynamy (164)
  • Ruch przegubów za pomocą kinematyki odwrotnej (165)
  • Ograniczanie zakresu ruchu złączeń (174)
  • Kinematyka odwrotna kształtów (182)
  • Opcje szkieletów (190)
  • Przekształcenia za pomocą animacji klatek pośrednich kształtu (196)
  • Punkty zmiany kształtu (200)

6. Tworzenie interaktywnego systemu nawigacji (206)

  • Tematyka lekcji (206)
  • Zaczynamy (208)
  • Filmy interaktywne (209)
  • Projektowanie układu (209)
  • Tworzenie przycisków (213)
  • ActionScript 3.0 (225)
  • Dodawanie operacji stop() (229)
  • Tworzenie procedur obsługi zdarzeń dla przycisków (230)
  • Tworzenie docelowych klatek kluczowych (235)
  • Odtwarzanie animacji w klatce docelowej (240)
  • Przyciski animowane (246)

7. Praca z dźwiękiem i wideo (250)

  • Tematyka lekcji (250)
  • Zaczynamy (252)
  • Struktura pliku projektu (253)
  • Wykorzystanie dźwięków (254)
  • Charakterystyka formatu Flash Video (268)
  • Korzystanie z programu Adobe Media Encoder (268)
  • Opcje kodowania (272)
  • Odtwarzanie wideo zewnętrznego (279)
  • Praca z materiałem wideo zawierającym kanały alfa (285)
  • Osadzanie Flash Video (289)

8. Komponenty (298)

  • Tematyka lekcji (298)
  • Zaczynamy (300)
  • Komponenty (301)
  • Dodawanie komponentu tekstowego (302)
  • Wykorzystanie komponentów do tworzenia interaktywności (308)

9. Ładowanie i kontrolowanie zawartości zewnętrznej (320)

  • Tematyka lekcji (320)
  • Zaczynamy (322)
  • Ładowanie zawartości zewnętrznej (324)
  • Usuwanie zawartości zewnętrznej (328)
  • Sterowanie klipami filmowymi (329)
  • Tworzenie masek (330)

10. Publikowanie dokumentów Flasha (338)

  • Tematyka lekcji (338)
  • Zaczynamy (340)
  • Testowanie dokumentu Flasha (341)
  • Bandwidth Profiler (Program profilujący przepustowość) (342)
  • Dodawanie metadanych (345)
  • Publikowanie filmu dla sieci WWW (347)
  • Inne opcje publikowania (353)

Dodatek A Szesnastkowe kody kolorów (359)

Skorowidz (360)

Dodaj do koszyka Adobe Flash CS4/CS4 PL. Oficjalny podręcznik

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.