reklama - zainteresowany?

30-dniowe wyzwanie: zbuduj mark - Helion

30-dniowe wyzwanie: zbuduj mark
ebook
Autor: Przemys
ISBN: 978-83-68325-84-3
Format: ebook
Data wydania: 2024-12-04
Księgarnia: Helion

Cena książki: 79,99 zł

Dodaj do koszyka 30-dniowe wyzwanie: zbuduj mark

Tagi: E-biznes

Marzysz o zbudowaniu rozpoznawalnej marki osobistej, ale nie wiesz, od czego zacz

Dodaj do koszyka 30-dniowe wyzwanie: zbuduj mark

 

Osoby które kupowały "30-dniowe wyzwanie: zbuduj mark", wybierały także:

  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia
  • Twoja firma w social mediach. Podr
  • Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby
  • Internet a prawo - jak si

Dodaj do koszyka 30-dniowe wyzwanie: zbuduj mark

Spis treści

30-dniowe wyzwanie: zbuduj markę osobistą z ChatGPT eBook -- spis treści

WstÄ™p………………………………………………………………………….………….7

 

DzieÅ„ 1: Ustalanie fundamentów z ChatGPT………………………………11

 

DzieÅ„ 2: Poznawanie grupy docelowej………………………………………16

 

DzieÅ„ 3: Analiza konkurencji z ChatGPT…………………………………..23

 

DzieÅ„ 4: Tworzenie unikalnej propozycji wartoÅ›ci (USP)…………...30

 

DzieÅ„ 5: Budowanie misji i wizji marki……………………….…………….36

 

DzieÅ„ 6: Definiowanie Twojego wizerunku online……………….…….42

 

DzieÅ„ 7: Budowanie autorytetu w swojej niszy……………………..……49

 

DzieÅ„ 8: Tworzenie strategii content marketingu…………….………..56

 

DzieÅ„ 9: Generowanie pomysÅ‚ów na content…………………………..…64

 

DzieÅ„ 10: Automatyzacja kalendarza treÅ›ci……………………….………73

 

DzieÅ„ 11: Optymalizacja profili w social media……………..…………..80

 

DzieÅ„ 12: Storytelling – Jak opowiedzieć swojÄ… historiÄ™?..............88

 

DzieÅ„ 13: Tworzenie angażujÄ…cych postów na social media…………96

 

DzieÅ„ 14: Personalizacja komunikacji z odbiorcami…………………103

 

DzieÅ„ 15: Budowanie sieci kontaktów (networking) online…….….110

 

DzieÅ„ 16: Tworzenie bloga eksperckiego……………………………….…118

 

DzieÅ„ 17: SEO i optymalizacja treÅ›ci z ChatGPT………….…………….126

 

DzieÅ„ 18: Tworzenie newslettera…………………………………………....134

 

DzieÅ„ 19: Strategie wideo marketingu…………………………….……….141

 

DzieÅ„ 20: Przygotowanie serii podcastów………………………………..148

 

DzieÅ„ 21: Budowanie relacji z mediami………………………….………..157

 

DzieÅ„ 22: Analiza danych i wnioskowanie z wyników……………….164

 

DzieÅ„ 23: Tworzenie przewodników i e-booków……………………....172

 

DzieÅ„ 24: ZarzÄ…dzanie negatywnym feedbackiem…………………….180

 

DzieÅ„ 25: Tworzenie kampanii reklamowych…………………….…….187

 

DzieÅ„ 26: ZwiÄ™kszanie zaangażowania odbiorców…………………...194

 

DzieÅ„ 27: Budowanie spoÅ‚ecznoÅ›ci wokóÅ‚ marki………………..…….201

 

DzieÅ„ 28: Wykorzystywanie recenzji i rekomendacji…………….…209

 

DzieÅ„ 29: Mierzenie wyników i optymalizacja dziaÅ‚aÅ„

DzieÅ„ 30: Planowanie dÅ‚ugoterminowego rozwoju marki………….216

 

ZakoÅ„czenie……………………………………………………….………………..234

 

Dodatek 1. Lista narzÄ™dzi wspierajÄ…cych budowanie marki z ChatGPT…………………………………………………………..………………….238

 

Dodatek 2. PrzykÅ‚adowe skrypty do postów na social media…..…244

 

Dodatek 3. Szablon do tworzenia kalendarza treÅ›ci………………....250

 

Dodatek 4. PrzykÅ‚adowe e-maile networkingowe stworzone z ChatGPT………………………………………………………..…………………….255

 

Dodatek 5. Najlepsze praktyki SEO do optymalizacji treÅ›ci……….263

 

Dodatek 6. PrzykÅ‚adowy plan postów blogowych na miesiÄ…c…..…270

 

Dodatek 7. Skrypty do podcastów i webinarów z pomocÄ… ChatGPT………………………………………………………………………………275

 

Dodatek 8. PrzykÅ‚adowe pytania do wywiadów i rozmów z ekspertami…………………………………………………………………………..282

 

Dodatek 9. Lista inspirujÄ…cych zasobów i kursów online do rozwijania marki…………………………………………………………..……..288

 

Dodatek 10. FAQ: Jak rozwiązywać najczęstsze problemy z pomocą ChatGPT?....................................................................................295

 

Dodaj do koszyka 30-dniowe wyzwanie: zbuduj mark

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.