30-dniowe wyzwanie: zbuduj mark - Helion

ISBN: 978-83-68325-84-3
Format: ebook
Data wydania: 2024-12-04
Księgarnia: Helion
Cena książki: 79,99 zł
Osoby które kupowały "30-dniowe wyzwanie: zbuduj mark", wybierały także:
- Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku 93,13 zł, (14,90 zł -84%)
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- 67,73 zł, (14,90 zł -78%)
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro 67,73 zł, (14,90 zł -78%)
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia 58,33 zł, (14,00 zł -76%)
Spis treści
30-dniowe wyzwanie: zbuduj markę osobistą z ChatGPT eBook -- spis treści
Wstęp………………………………………………………………………….………….7
Dzień 1: Ustalanie fundamentów z ChatGPT………………………………11
Dzień 2: Poznawanie grupy docelowej………………………………………16
Dzień 3: Analiza konkurencji z ChatGPT…………………………………..23
Dzień 4: Tworzenie unikalnej propozycji wartości (USP)…………...30
Dzień 5: Budowanie misji i wizji marki……………………….…………….36
Dzień 6: Definiowanie Twojego wizerunku online……………….…….42
Dzień 7: Budowanie autorytetu w swojej niszy……………………..……49
Dzień 8: Tworzenie strategii content marketingu…………….………..56
Dzień 9: Generowanie pomysłów na content…………………………..…64
Dzień 10: Automatyzacja kalendarza treści……………………….………73
Dzień 11: Optymalizacja profili w social media……………..…………..80
Dzień 12: Storytelling – Jak opowiedzieć swoją historię?..............88
Dzień 13: Tworzenie angażujących postów na social media…………96
Dzień 14: Personalizacja komunikacji z odbiorcami…………………103
Dzień 15: Budowanie sieci kontaktów (networking) online…….….110
Dzień 16: Tworzenie bloga eksperckiego……………………………….…118
Dzień 17: SEO i optymalizacja treści z ChatGPT………….…………….126
Dzień 18: Tworzenie newslettera…………………………………………....134
Dzień 19: Strategie wideo marketingu…………………………….……….141
Dzień 20: Przygotowanie serii podcastów………………………………..148
Dzień 21: Budowanie relacji z mediami………………………….………..157
Dzień 22: Analiza danych i wnioskowanie z wyników……………….164
Dzień 23: Tworzenie przewodników i e-booków……………………....172
Dzień 24: Zarządzanie negatywnym feedbackiem…………………….180
Dzień 25: Tworzenie kampanii reklamowych…………………….…….187
Dzień 26: Zwiększanie zaangażowania odbiorców…………………...194
Dzień 27: Budowanie społeczności wokół marki………………..…….201
Dzień 28: Wykorzystywanie recenzji i rekomendacji…………….…209
Dzień 29: Mierzenie wyników i optymalizacja działań
Dzień 30: Planowanie długoterminowego rozwoju marki………….216
Zakończenie……………………………………………………….………………..234
Dodatek 1. Lista narzędzi wspierających budowanie marki z ChatGPT…………………………………………………………..………………….238
Dodatek 2. Przykładowe skrypty do postów na social media…..…244
Dodatek 3. Szablon do tworzenia kalendarza treści………………....250
Dodatek 4. Przykładowe e-maile networkingowe stworzone z ChatGPT………………………………………………………..…………………….255
Dodatek 5. Najlepsze praktyki SEO do optymalizacji treści……….263
Dodatek 6. Przykładowy plan postów blogowych na miesiąc…..…270
Dodatek 7. Skrypty do podcastów i webinarów z pomocą ChatGPT………………………………………………………………………………275
Dodatek 8. Przykładowe pytania do wywiadów i rozmów z ekspertami…………………………………………………………………………..282
Dodatek 9. Lista inspirujących zasobów i kursów online do rozwijania marki…………………………………………………………..……..288
Dodatek 10. FAQ: Jak rozwiązywać najczęstsze problemy z pomocą ChatGPT?....................................................................................295