30-dniowe wyzwanie: zbuduj mark - Helion
ISBN: 978-83-68325-84-3
Format: ebook
Data wydania: 2024-12-04
Księgarnia: Helion
Cena książki: 79,99 zł
Osoby które kupowały "30-dniowe wyzwanie: zbuduj mark", wybierały także:
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia 58,33 zł, (14,00 zł -76%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 59,00 zł, (17,70 zł -70%)
- Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby 59,00 zł, (17,70 zł -70%)
- 69,00 zł, (20,70 zł -70%)
- Internet a prawo - jak si 47,00 zł, (14,10 zł -70%)
Spis treści
30-dniowe wyzwanie: zbuduj markę osobistą z ChatGPT eBook -- spis treści
WstÄ™p………………………………………………………………………….………….7
DzieÅ„ 1: Ustalanie fundamentów z ChatGPT………………………………11
DzieÅ„ 2: Poznawanie grupy docelowej………………………………………16
DzieÅ„ 3: Analiza konkurencji z ChatGPT…………………………………..23
DzieÅ„ 4: Tworzenie unikalnej propozycji wartoÅ›ci (USP)…………...30
DzieÅ„ 5: Budowanie misji i wizji marki……………………….…………….36
DzieÅ„ 6: Definiowanie Twojego wizerunku online……………….…….42
DzieÅ„ 7: Budowanie autorytetu w swojej niszy……………………..……49
DzieÅ„ 8: Tworzenie strategii content marketingu…………….………..56
DzieÅ„ 9: Generowanie pomysÅ‚ów na content…………………………..…64
DzieÅ„ 10: Automatyzacja kalendarza treÅ›ci……………………….………73
DzieÅ„ 11: Optymalizacja profili w social media……………..…………..80
DzieÅ„ 12: Storytelling – Jak opowiedzieć swojÄ… historiÄ™?..............88
DzieÅ„ 13: Tworzenie angażujÄ…cych postów na social media…………96
DzieÅ„ 14: Personalizacja komunikacji z odbiorcami…………………103
DzieÅ„ 15: Budowanie sieci kontaktów (networking) online…….….110
DzieÅ„ 16: Tworzenie bloga eksperckiego……………………………….…118
DzieÅ„ 17: SEO i optymalizacja treÅ›ci z ChatGPT………….…………….126
DzieÅ„ 18: Tworzenie newslettera…………………………………………....134
DzieÅ„ 19: Strategie wideo marketingu…………………………….……….141
DzieÅ„ 20: Przygotowanie serii podcastów………………………………..148
DzieÅ„ 21: Budowanie relacji z mediami………………………….………..157
DzieÅ„ 22: Analiza danych i wnioskowanie z wyników……………….164
DzieÅ„ 23: Tworzenie przewodników i e-booków……………………....172
DzieÅ„ 24: ZarzÄ…dzanie negatywnym feedbackiem…………………….180
DzieÅ„ 25: Tworzenie kampanii reklamowych…………………….…….187
DzieÅ„ 26: ZwiÄ™kszanie zaangażowania odbiorców…………………...194
DzieÅ„ 27: Budowanie spoÅ‚ecznoÅ›ci wokóÅ‚ marki………………..…….201
DzieÅ„ 28: Wykorzystywanie recenzji i rekomendacji…………….…209
DzieÅ„ 29: Mierzenie wyników i optymalizacja dziaÅ‚aÅ„
DzieÅ„ 30: Planowanie dÅ‚ugoterminowego rozwoju marki………….216
ZakoÅ„czenie……………………………………………………….………………..234
Dodatek 1. Lista narzÄ™dzi wspierajÄ…cych budowanie marki z ChatGPT…………………………………………………………..………………….238
Dodatek 2. PrzykÅ‚adowe skrypty do postów na social media…..…244
Dodatek 3. Szablon do tworzenia kalendarza treÅ›ci………………....250
Dodatek 4. PrzykÅ‚adowe e-maile networkingowe stworzone z ChatGPT………………………………………………………..…………………….255
Dodatek 5. Najlepsze praktyki SEO do optymalizacji treÅ›ci……….263
Dodatek 6. PrzykÅ‚adowy plan postów blogowych na miesiÄ…c…..…270
Dodatek 7. Skrypty do podcastów i webinarów z pomocÄ… ChatGPT………………………………………………………………………………275
Dodatek 8. PrzykÅ‚adowe pytania do wywiadów i rozmów z ekspertami…………………………………………………………………………..282
Dodatek 9. Lista inspirujÄ…cych zasobów i kursów online do rozwijania marki…………………………………………………………..……..288
Dodatek 10. FAQ: Jak rozwiązywać najczęstsze problemy z pomocą ChatGPT?....................................................................................295