30-dniowe wyzwanie: jak zbudowa - Helion

ISBN: 978-83-68325-94-2
Format: ebook
Data wydania: 2024-12-15
Księgarnia: Helion
Cena książki: 64,99 zł
Osoby które kupowały "30-dniowe wyzwanie: jak zbudowa", wybierały także:
- Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku 93,13 zł, (14,90 zł -84%)
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- 67,73 zł, (14,90 zł -78%)
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro 67,73 zł, (14,90 zł -78%)
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia 58,33 zł, (14,00 zł -76%)
Spis treści
30-dniowe wyzwanie: jak zbudować biznes online i stworzyć dochód pasywny od zera eBook -- spis treści
Wstęp……………………………………………………………………………………..……………..6
Dzień 1: Wybór pomysłu na biznes online…………………………………………8
1.1 Jak znaleźć pomysł na biznes………………………………………………………………..8
1.2 Badanie rynku i ocena potencjału………………………………………………………..12
1.3 Praktyczne narzędzia do analiz rynkowych……………………………………………18
Dzień 2: Tworzenie planów i celów biznesowych…………………………….25
2.1 Ustalanie krótko- i długoterminowych celów………….…………………………….25
2.2 Tworzenie planu działania………………………………………………………………….31
2.3 Jak mierzyć postępy i wyniki………………………………………………………….…..38
Dzień 3: Budowanie osobistej marki online…………………………………….45
3.1 Dlaczego marka osobista jest ważna…………………………………………………….45
3.2 Kluczowe elementy budowania marki……………………………………….…………51
3.3 Narzędzia do budowania wizerunku w sieci………………………………….………57
Dzień 4: Wybór platformy i tworzenie strony internetowej…………..64
4.1 Wybór platformy (WordPress, Wix, inne)…………………………………………....64
4.2 Zakup domeny i hostingu…………………………………………………………………..72
4.3 Tworzenie i optymalizacja strony internetowej…………………………………….80
Dzień 5: Tworzenie zawartości i strategii content marketingu………87
5.1 Tworzenie wartościowych treści…………………………………………………………..87
5.2 Planowanie i harmonogram publikacji…………………………………………..……94
5.3 Strategie dystrybucji treści………………………………………………………….…….101
Dzień 6-30: Budowanie biznesu online krok po kroku…………………108
6.1 Marketing w mediach społecznościowych…………………………………………..108
6.2 Reklama płatna vs. organiczna…………………………………………………….…….115
6.3 Tworzenie lejków sprzedażowych…………………………………………….………..123
6.4 Automatyzacja procesów biznesowych………………………………….……………130
6.5 Narzędzia do analizy wyników…………………………………………………………..136
6.6 Skuteczne strategie SEO…………………………………………………………………..143
6.7 Partnerstwa i programy afiliacyjne…………………………………………..………..150
6.8 Tworzenie ofert i produktów cyfrowych……………………………..………………156
6.9 Email marketing i budowanie listy mailingowej………………………….………164
6.10 Zarządzanie czasem i efektywność pracy…………………………………..……….171
Podsumowanie……………………………………………………………………………..…..178
Dodatek 1. Przewodnik po najlepszych narzędziach do budowy strony internetowej…………………….……………………………………………………184
Dodatek 2. Lista kontrolna SEO dla początkujących………..……………193
Dodatek 3. Przykładowe szablony e-mail marketingowe……………..200
Dodatek 4. Checklisty do tworzenia wartościowych treści na bloga................................................................................................................208
Dodatek 5. Narzędzia do automatyzacji pracy w biznesie online….217
Dodatek 6. Przewodnik po afiliacji……………….…………………………………225
Dodatek 7. Poradnik budowania marki osobistej………………………….235
Dodatek 8. Szablon biznesplanu dla biznesu online……………………..243
Dodatek 9. Lista darmowych i płatnych zasobów edukacyjnych….253