30-dniowe wyzwanie: jak zbudowa - Helion
ISBN: 978-83-68325-94-2
Format: ebook
Data wydania: 2024-12-15
Księgarnia: Helion
Cena książki: 64,99 zł
Osoby które kupowały "30-dniowe wyzwanie: jak zbudowa", wybierały także:
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia 58,33 zł, (14,00 zł -76%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 59,00 zł, (17,70 zł -70%)
- Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby 59,00 zł, (17,70 zł -70%)
- 69,00 zł, (20,70 zł -70%)
- Internet a prawo - jak si 47,00 zł, (14,10 zł -70%)
Spis treści
30-dniowe wyzwanie: jak zbudować biznes online i stworzyć dochód pasywny od zera eBook -- spis treści
WstÄ™p……………………………………………………………………………………..……………..6
DzieÅ„ 1: Wybór pomysÅ‚u na biznes online…………………………………………8
1.1 Jak znaleźć pomysÅ‚ na biznes………………………………………………………………..8
1.2 Badanie rynku i ocena potencjaÅ‚u………………………………………………………..12
1.3 Praktyczne narzÄ™dzia do analiz rynkowych……………………………………………18
DzieÅ„ 2: Tworzenie planów i celów biznesowych…………………………….25
2.1 Ustalanie krótko- i dÅ‚ugoterminowych celów………….…………………………….25
2.2 Tworzenie planu dziaÅ‚ania………………………………………………………………….31
2.3 Jak mierzyć postÄ™py i wyniki………………………………………………………….…..38
DzieÅ„ 3: Budowanie osobistej marki online…………………………………….45
3.1 Dlaczego marka osobista jest ważna…………………………………………………….45
3.2 Kluczowe elementy budowania marki……………………………………….…………51
3.3 NarzÄ™dzia do budowania wizerunku w sieci………………………………….………57
DzieÅ„ 4: Wybór platformy i tworzenie strony internetowej…………..64
4.1 Wybór platformy (WordPress, Wix, inne)…………………………………………....64
4.2 Zakup domeny i hostingu…………………………………………………………………..72
4.3 Tworzenie i optymalizacja strony internetowej…………………………………….80
DzieÅ„ 5: Tworzenie zawartoÅ›ci i strategii content marketingu………87
5.1 Tworzenie wartoÅ›ciowych treÅ›ci…………………………………………………………..87
5.2 Planowanie i harmonogram publikacji…………………………………………..……94
5.3 Strategie dystrybucji treÅ›ci………………………………………………………….…….101
DzieÅ„ 6-30: Budowanie biznesu online krok po kroku…………………108
6.1 Marketing w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych…………………………………………..108
6.2 Reklama pÅ‚atna vs. organiczna…………………………………………………….…….115
6.3 Tworzenie lejków sprzedażowych…………………………………………….………..123
6.4 Automatyzacja procesów biznesowych………………………………….……………130
6.5 NarzÄ™dzia do analizy wyników…………………………………………………………..136
6.6 Skuteczne strategie SEO…………………………………………………………………..143
6.7 Partnerstwa i programy afiliacyjne…………………………………………..………..150
6.8 Tworzenie ofert i produktów cyfrowych……………………………..………………156
6.9 Email marketing i budowanie listy mailingowej………………………….………164
6.10 ZarzÄ…dzanie czasem i efektywność pracy…………………………………..……….171
Podsumowanie……………………………………………………………………………..…..178
Dodatek 1. Przewodnik po najlepszych narzÄ™dziach do budowy strony internetowej…………………….……………………………………………………184
Dodatek 2. Lista kontrolna SEO dla poczÄ…tkujÄ…cych………..……………193
Dodatek 3. PrzykÅ‚adowe szablony e-mail marketingowe……………..200
Dodatek 4. Checklisty do tworzenia wartościowych treści na bloga................................................................................................................208
Dodatek 5. NarzÄ™dzia do automatyzacji pracy w biznesie online….217
Dodatek 6. Przewodnik po afiliacji……………….…………………………………225
Dodatek 7. Poradnik budowania marki osobistej………………………….235
Dodatek 8. Szablon biznesplanu dla biznesu online……………………..243
Dodatek 9. Lista darmowych i pÅ‚atnych zasobów edukacyjnych….253