reklama - zainteresowany?

30-dniowe wyzwanie: jak zbudowa - Helion

30-dniowe wyzwanie:  jak zbudowa
ebook
Autor: Przemys
ISBN: 978-83-68325-94-2
Format: ebook
Data wydania: 2024-12-15
Księgarnia: Helion

Cena książki: 64,99 zł

Dodaj do koszyka 30-dniowe wyzwanie:  jak zbudowa

Tagi: E-biznes

Chcesz zbudowa

Dodaj do koszyka 30-dniowe wyzwanie:  jak zbudowa

 

Osoby które kupowały "30-dniowe wyzwanie: jak zbudowa", wybierały także:

  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia
  • Twoja firma w social mediach. Podr
  • Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby
  • Internet a prawo - jak si

Dodaj do koszyka 30-dniowe wyzwanie:  jak zbudowa

Spis treści

30-dniowe wyzwanie: jak zbudować biznes online i stworzyć dochód pasywny od zera eBook -- spis treści

WstÄ™p……………………………………………………………………………………..……………..6

 

DzieÅ„ 1: Wybór pomysÅ‚u na biznes online…………………………………………8

1.1 Jak znaleźć pomysÅ‚ na biznes………………………………………………………………..8

1.2 Badanie rynku i ocena potencjaÅ‚u………………………………………………………..12

1.3 Praktyczne narzÄ™dzia do analiz rynkowych……………………………………………18

 

DzieÅ„ 2: Tworzenie planów i celów biznesowych…………………………….25

2.1 Ustalanie krótko- i dÅ‚ugoterminowych celów………….…………………………….25

2.2 Tworzenie planu dziaÅ‚ania………………………………………………………………….31

2.3 Jak mierzyć postÄ™py i wyniki………………………………………………………….…..38

 

DzieÅ„ 3: Budowanie osobistej marki online…………………………………….45

3.1 Dlaczego marka osobista jest ważna…………………………………………………….45

3.2 Kluczowe elementy budowania marki……………………………………….…………51

3.3 NarzÄ™dzia do budowania wizerunku w sieci………………………………….………57

 

DzieÅ„ 4: Wybór platformy i tworzenie strony internetowej…………..64

4.1 Wybór platformy (WordPress, Wix, inne)…………………………………………....64

4.2 Zakup domeny i hostingu…………………………………………………………………..72

4.3 Tworzenie i optymalizacja strony internetowej…………………………………….80

 

DzieÅ„ 5: Tworzenie zawartoÅ›ci i strategii content marketingu………87

5.1 Tworzenie wartoÅ›ciowych treÅ›ci…………………………………………………………..87

5.2 Planowanie i harmonogram publikacji…………………………………………..……94

5.3 Strategie dystrybucji treÅ›ci………………………………………………………….…….101

 

DzieÅ„ 6-30: Budowanie biznesu online krok po kroku…………………108

6.1 Marketing w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych…………………………………………..108

6.2 Reklama pÅ‚atna vs. organiczna…………………………………………………….…….115

6.3 Tworzenie lejków sprzedażowych…………………………………………….………..123

6.4 Automatyzacja procesów biznesowych………………………………….……………130

6.5 NarzÄ™dzia do analizy wyników…………………………………………………………..136

6.6 Skuteczne strategie SEO…………………………………………………………………..143

6.7 Partnerstwa i programy afiliacyjne…………………………………………..………..150

6.8 Tworzenie ofert i produktów cyfrowych……………………………..………………156

6.9 Email marketing i budowanie listy mailingowej………………………….………164

6.10 ZarzÄ…dzanie czasem i efektywność pracy…………………………………..……….171

 

Podsumowanie……………………………………………………………………………..…..178

 

Dodatek 1. Przewodnik po najlepszych narzÄ™dziach do budowy strony internetowej…………………….……………………………………………………184

 

Dodatek 2. Lista kontrolna SEO dla poczÄ…tkujÄ…cych………..……………193

 

Dodatek 3. PrzykÅ‚adowe szablony e-mail marketingowe……………..200

 

Dodatek 4. Checklisty do tworzenia wartościowych treści na bloga................................................................................................................208

 

Dodatek 5. NarzÄ™dzia do automatyzacji pracy w biznesie online….217

 

Dodatek 6. Przewodnik po afiliacji……………….…………………………………225

 

Dodatek 7. Poradnik budowania marki osobistej………………………….235

 

Dodatek 8. Szablon biznesplanu dla biznesu online……………………..243

 

Dodatek 9. Lista darmowych i pÅ‚atnych zasobów edukacyjnych….253

Dodaj do koszyka 30-dniowe wyzwanie:  jak zbudowa

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.