e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej - Helion
ISBN: 978-8-3764-1666-3
stron: 290, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Helion
Cena książki: 42,86 zł (poprzednio: 49,84 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,98 zł)
E-marketing przedsiÄ™biorstwa w spoÅ‚ecznoÅ›ci wirtualnej nadal pozostaje nowym obszarem badawczym. Tematyka książki koncentruje siÄ™ wokóÅ‚ e-marketingu przedsiÄ™biorstw w serwisach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych oraz w wirtualnych Å›wiatach.
Wybór obu Å›rodowisk, jako przedmiotu analizy, wynika z kilku przesÅ‚anek. Pierwsza, to stale rosnÄ…ca na globalnym rynku liczba użytkowników obu Å›rodowisk. SpoÅ‚eczny Internet otwiera dla przedsiÄ™biorstw nowe szanse budowy dialogu z nabywcami, wzmocnienia wizerunku marki, pobudzenia sprzedaży. Jednak wiÄ™kszość przedsiÄ™biorstw nie wykorzystuje w peÅ‚ni potencjaÅ‚u marketingowego serwisów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych i wirtualnych Å›wiatów.
Kolejny argument skÅ‚aniajÄ…cy do prowadzenia rozważaÅ„ w obszarze wirtualnych Å›wiatów i serwisów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych to frapujÄ…ca idea kreacji globalnej wirtualnej wioski, stanowiÄ…cego odwzorowanie rzeczywistego Å›wiata z indywidualnymi użytkownikami i podmiotami instytucjonalnymi. Już teraz serwisy spoÅ‚ecznoÅ›ciowe oraz wirtualne Å›wiaty skupiajÄ… zarówno indywidualnych internautów, jak i przedsiÄ™biorstwa, organizacje niekomercyjne, miasta, regiony.
W niniejszej książce gÅ‚ówne tezy prowadzonych rozważaÅ„ dotyczÄ… wyznaczenia teoretycznych ram dla rozumienia e-marketingu przedsiÄ™biorstwa w spoÅ‚ecznoÅ›ciach wirtualnych oraz oceny skutecznoÅ›ci dziaÅ‚aÅ„ marketingowych prowadzonych w Å›rodowiskach wirtualnych spoÅ‚ecznoÅ›ci.
Niniejsza publikacja oferuje teoretyczne ujÄ™cie przebiegu procesów marketingowych zachodzÄ…cych w spoÅ‚ecznoÅ›ciach wirtualnych oraz dostarcza przykÅ‚adów konkretnych implementacji dziaÅ‚aÅ„ marketingowych.
Niniejsza książka jest skierowana nie tylko do Å›rodowiska naukowego, ale także do praktyków marketingu oraz studentów. Praktycy znajdÄ… w niej inspirujÄ… ce przykÅ‚ady dziaÅ‚aÅ„ e-marketingowych. Książka może być także przydatnÄ… lekturÄ… na kierunkach zarzÄ…dzania, ekonomii oraz pomocnym materiaÅ‚em w trakcie kursów z zakresu marketingu, e-handlu czy psychologii zachowaÅ„ nabywców.
Książka Å‚Ä…czy bogate źródÅ‚a literaturowe z praktycznÄ… orientacjÄ… i jest udanym przykÅ‚adem pracy speÅ‚niajÄ…cej standardy naukowe, która jednoczeÅ›nie może być interesujÄ…ca dla praktyków marketingu spoÅ‚ecznoÅ›ciowego, konsultantów, przedsiÄ™biorców i menedżerów. LekturÄ™ uÅ‚atwiajÄ… liczne przykÅ‚ady praktyczne opisy i ilustracje. ZaletÄ… jest również prezentowanie polskich uwarunkowaÅ„ omawianych zagadnieÅ„, gdyż rozwój platform internetowych w Polsce odbiega nadal od realiów wielu innych gospodarek.
( z recenzji dr. hab. Krzysztofa Klincewicza, prof. UW)
Osoby które kupowały "e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej", wybierały także:
- 5 inspiracji na marketing w wyszukiwarkach dla agentów ubezpieczeniowych Pozyskiwanie klientów na ubezpieczenia w Google 42,38 zł, (8,90 zł -79%)
- Content marketing. Od strategii do efektów 39,90 zł, (11,97 zł -70%)
- Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami 57,74 zł, (17,90 zł -69%)
- Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- GURU KULTU..RY 34,86 zł, (12,90 zł -63%)