reklama - zainteresowany?

Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych - Helion

Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych
Autor: Barefoot Darren, Szabo Julie
TÅ‚umaczenie: Andrusiewicz Joanna
ISBN: 978-8-3264-1103-8
stron: 276, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 67,72 zł (poprzednio: 78,74 zł)
Oszczędzasz: 14% (-11,02 zł)

Dodaj do koszyka Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych

Tagi: Social Media

Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzić skuteczną kampanię w mediach społecznościowych. To przewodnik pełen podpowiedzi, tricków oraz inspirujących studiów przypadku.

Dzięki tej książce dowiesz się, jak: o nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami i włączyć się do ich rozmów, o zmienić stronę internetową firmy w mocną podstawę kampanii w mediach społecznościowych, o promować markę i/lub produkty oraz radzić sobie z najbardziej nieprzyjaznymi internetowymi komentarzami na ich temat, o śledzić rozwój kampanii w sieci, monitorować rozmowy na temat firmy i mierzyć jej sukces.

Dziś, gdy wirusowe klipy przyciągają miliony widzów, a wpisy gwiazd Twittera śledzą tysiące znajomych, marketing w mediach społecznościowych powinien stać się jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych przez specjalistów od promocji. Autorzy książki, eksperci w sprawach marketingu w nowych mediach, poprowadzą cię przez świat Web 2.0, gdzie autentyczność i relacje liczą się bardziej niż budżet na działania promocyjne. Sukces jest kilka kliknięć stąd.



Dodaj do koszyka Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych

 

Osoby które kupowały "Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych", wybierały także:

  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Wybrane problemy zarzÄ…dzania procesami ksztaÅ‚cenia w spoÅ‚eczeÅ„stwie informacyjnym
  • Socjotechnika. Sztuka zdobywania wÅ‚adzy nad umysÅ‚ami. Wydanie II
  • Internet mo
  • Ty w social mediach. PodrÄ™cznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone

Dodaj do koszyka Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.