Zdjęcia z duszą. Jak zostać fotografem z wizją - Helion

Tytuł oryginału: The Soul of the Camera: The Photographer's Place in Picture-Making
Tłumaczenie: Piotr Cieślak
ISBN: 978-83-283-4350-4
stron: 279, Format: 170x230, okładka: miękka
Data wydania: 2018-08-07
Księgarnia: Helion
Cena książki: 26,94 zł (poprzednio: 44,90 zł)
Oszczędzasz: 40% (-17,96 zł)
Codziennie natrafiamy na ogromne ilości zdjęć - w mediach internetowych, społecznościowych i tradycyjnych. Oglądamy ich setki, a może i tysiące, jednak naszą uwagę przykuwają te bardzo nieliczne. Co sprawia, że akurat to, a nie inne zdjęcie budzi emocje i porusza wyobraźnię? Z pewnością nie jest to zależne wyłącznie od sprzętu i techniki pracy. Nawet najprostszym aparatem można wykonać fotografię, która podbije serca innych ludzi i zostanie zapamiętana. Zależy to wyłącznie od fotografa, jego wyobraźni, wizji i umiejętności.
Temu zagadnieniu poświęcono zbiór esejów zawartych w tej książce. Są to teksty bardzo osobiste, poruszające takie sprawy, jak rzemiosło, wizja, proces twórczy, cierpliwość i mistrzostwo. W poszczególnych esejach poza refleksjami autora nad znaczeniem "języka wizualnego", procesu interpretacji i autentyczności podczas fotografowania znalazły się też praktyczne wskazówki dotyczące tej dziedziny sztuki. Całość została zilustrowana zbiorem przepięknych fotografii. Dzięki tej książce łatwiej osiągniesz cel, jakim jest tworzenie zdjęć, które będą poruszały czułe struny w sercach odbiorców.
Najciekawsze zagadnienia:
- chwila, czyli decydujący moment
- kreatywność: czym jest, a czym nie jest
- improwizacja, ciekawość, pomysł
- jak zdjęcie opowiada historię
- wyczucie piękna i dążenie do mistrzostwa
Tchnij pasję w swoje zdjęcia!
Osoby które kupowały "Zdjęcia z duszą. Jak zostać fotografem z wizją", wybierały także:
- Lider wystarczaj 49,00 zł, (14,70 zł -70%)
- Internet a prawo - jak si 47,00 zł, (14,10 zł -70%)
- Bioksi 44,90 zł, (13,47 zł -70%)
- Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone 49,00 zł, (14,70 zł -70%)
- Content marketing. Od strategii do efektów 39,90 zł, (11,97 zł -70%)