ZarzÄ…dzanie projektami. Wydanie II - Helion
Tytuł oryginału: TY Project Management in 24 Hours
TÅ‚umaczenie: Katarzyna Kryk
ISBN: 83-246-2239-X
stron: 384, Format: 180x235, okładka: miękka
Data wydania: 2009-10-27
Księgarnia: Helion
Cena książki: 59,00 zł
- Dobierz najlepszy zespół i efektywnie kontroluj postępy pracy
- Zaplanuj szczegółowo każdy detal projektu i wprowadź go w życie
- Zastosuj skuteczne metody kontroli i zapewnij prawidłowy przebieg projektu
Nie ryzykuj -- zastosuj skuteczne i sprawdzone narzędzia zarządzania projektami
Melduję doskonałe wykonanie zadania! Skuteczne zarządzanie projektem wymaga profesjonalnego podejścia i odpowiedniego przygotowania. Aby zapewnić sukces swojemu przedsięwzięciu, potrzebujesz kilku praktycznych umiejętności. Na pewno przyda Ci się wiedza o szczegółowym planowaniu i sprawnym zarządzaniu oraz szerokie zdolności interpersonalne. Nie musisz jednak dążyć do sukcesu metodą prób i błędów. Doświadczonym praktykom, którzy na zarządzaniu projektami zjedli zęby, udało się wypracować zestaw przydatnych narzędzi, pomagających zwiększyć szansę powodzenia projektu. Materiał zawarty w tej książce prezentuje najlepsze z nich. Ponadto znajdziesz tu osobiste wskazówki autorki, opierające się na jej własnym doświadczeniu, oraz porady specjalistów, z którymi miała okazję współpracować. Pomoże Ci to poznać nie tylko teorię, lecz także aspekty praktyczne świetnego zarządzania.
- Podstawy: organizacja struktury decyzyjnej projektu, proces inicjowania i planowania oraz wskazówki na temat ważnych składników formalnego planu.
- Plan projektu: najistotniejsze narzędzia planistyczne, czyli struktury analizy pracy, szacunkowe obliczenia, diagramy organizacji, harmonogramy i plany ryzyka.
- Realizacja projektu: ustalanie standardów projektu, wdrażanie planów kontroli, śledzenie postępu i uaktualnianie planów projektu.
- Kontrola projektu: monitorowanie kosztów, zmiany statusu projektu, prowadzenie prac nad nim we właściwy sposób oraz sporządzanie sprawozdań z działalności.
- Zamknięcie projektu: dostosowanie produktu do oczekiwań klienta, ostateczne podsumowanie projektu oraz ocena możliwości wykorzystania w przyszłości nabytego doświadczenia.
Osoby które kupowały "Zarządzanie projektami. Wydanie II", wybierały także:
- Zarządzanie projektami IT. Przewodnik po metodykach 57,00 zł
- Zarządzanie ryzykiem w projektach informatycznych. Teoria i praktyka 39,00 zł
- Wspomaganie zarządzania projektami informatycznymi. Poradnik dla menedżerów 57,00 zł
- Zarządzanie projektami IT w małym palcu 59,00 zł
- Zarządzanie projektami informatycznymi. Eseje 47,00 zł