Zarządzanie i realizacja projektów systemu Microsoft SharePoint 2010 - Helion
TÅ‚umaczenie: Chounlamany Natalia
ISBN: 978-8-3754-1082-2
stron: 268, okładka: miękka
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Helion
Cena książki: 15,20 zł (poprzednio: 19,74 zł)
Oszczędzasz: 23% (-4,54 zł)
Ten praktyczny poradnik, opracowany z myślą o menedżerach projektów i administratorach systemu SharePoint, pomaga w określeniu najlepszych metod wdrażania programu SharePoint 2010 w organizacji. Omówione zostały możliwości programu SharePoint, a także zalecane techniki zarządzania procesem realizacji i dostosowywania systemu do potrzeb użytkowników, takich jak praca zespołowa oraz wspólne opracowywanie i publikowanie danych.
Odkryj jak:
- Definiować specyfikacje systemu SharePoint 2010 na podstawie wymagań użytkownika
- Planować proces wdrażania systemu SharePoint i kompletować zespół
- Określać funkcje, wydajność, interfejsy i projekt systemu
- Optymalizować sprzęt, oprogramowanie i architekturę informacji
- Przejąć kontrolę nad procesem dokumentowania w czasie wdrażania systemu SharePoint
- Zarządzać systemem w sposób uwzględniający zmieniające się potrzeby organizacji
O autorze:
Geoff Evelyn jest ekspertem w zakresie projektowania, opracowywania architektury, implementowania, planowania, zarządzania strategicznego, odzyskiwania awaryjnego i automatyzacji systemów informacyjnych SharePoint. Posiada tytuł Fellow of the Institution of Analysts and Programmers oraz należy do stowarzyszenia Institute for the Management of Information Systems.
Osoby które kupowały "Zarządzanie i realizacja projektów systemu Microsoft SharePoint 2010", wybierały także:
- Przywództwo w świecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym środowisku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Wieczne opóźnienie. Zarządzanie projektami IT 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, którego szukamy. Rzecz o odpowiedzialności 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Scrum. O zwinnym zarządzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone 53,75 zł, (12,90 zł -76%)