reklama - zainteresowany?

Zacznij programowanie w Go - Helion

Zacznij programowanie w Go
ebook
Autor: Nathan Youngman, Roger Pepp
Tłumaczenie: Krzysztof Konatowicz
ISBN: 9788301217914
stron: 362, Format: ebook
Data wydania: 2021-04-23
Księgarnia: Helion

Cena książki: 67,20 zł (poprzednio: 82,96 zł)
Oszczędzasz: 19% (-15,76 zł)

Dodaj do koszyka Zacznij programowanie w Go

Tagi: Inne - Programowanie

Zacznij programowanie w Go to przydatne wprowadzenie do podstaw i zasad j

Dodaj do koszyka Zacznij programowanie w Go

 

Osoby które kupowały "Zacznij programowanie w Go", wybierały także:

  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro
  • Poradnik design thinking - czyli jak wykorzysta
  • Kosymulacja. Elastyczne projektowanie i symulacja wielodomenowa
  • F# 4.0 dla zaawansowanych. Wydanie IV
  • Systemy reaktywne. Wzorce projektowe i ich stosowanie

Dodaj do koszyka Zacznij programowanie w Go

Spis treści

Zacznij programowanie w Go eBook -- spis treści

  • Okładka
  • Strona tytułowa
  • Strona redakcyjna
  • Przedmowa
  • Podziękowania
  • Informacje o tej książce
  • O autorach
  • Część 0. PIERWSZE KROKI
  • Lekcja 1. Na miejsca, gotów, start
  • Część 1. PROGRAMOWANIE IMPERATYWNE
  • Lekcja 2. Prosty kalkulator
  • Lekcja 3. Pętle i rozgałęzienia
  • Lekcja 4. Zasięg zmiennych
  • Lekcja 5. Podsumowanie bilet na Marsa
  • Część 2. TYPY
  • Lekcja 6. Liczby rzeczywiste
  • Lekcja 7. Liczby całkowite
  • Lekcja 8. Duże liczby
  • Lekcja 9. Teksty w wielu językach
  • Lekcja 10. Konwersje typów
  • Lekcja 11. Podsumowanie szyfr Vigenre
  • Część 3. CEGIEŁKI
  • Lekcja 12. Funkcje
  • Lekcja 13. Metody
  • Lekcja 14. Funkcje jako wartości pierwszej klasy
  • Lekcja 15. Podsumowanie tabele temperatur
  • Część 4. KOLEKCJE
  • Lekcja 16. Tablice mądrości
  • Lekcja 17. Wycinki zaglądanie do tablic
  • Lekcja 18. Większy kawał tortu
  • Lekcja 19. Wszechstronne mapy
  • Lekcja 20. Podsumowanie wycinek z życia
  • Część 5. STAN I ZACHOWANIE
  • Lekcja 21. Trochę struktury
  • Lekcja 22. Go nie ma klasy
  • Lekcja 23. Agregacja i przekierowywanie
  • Lekcja 24. Interfejsy
  • Lekcja 25. Podsumowanie rezerwat zwierząt marsjańskich
  • Część 6. W GŁĄB SUŚLEJ NORY
  • Lekcja 26. Wskaźniki
  • Lekcja 27. Wiele hałasu o nil
  • Lekcja 28. Błądzić jest rzeczą ludzką
  • Lekcja 29. Podsumowanie zasady sudoku
  • Część 7. PROGRAMOWANIE WSPÓŁBIEŻNE
  • Lekcja 30. Gorutyny i współbieżność
  • Lekcja 31. Współbieżność i stan
  • Lekcja 32. Podsumowanie życie na Marsie
  • Podsumowanie
  • Dodatek
  • Przypisy

Dodaj do koszyka Zacznij programowanie w Go

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.