reklama - zainteresowany?

Zacznij programowanie w Go - Helion

Zacznij programowanie w Go
ebook
Autor: Nathan Youngman, Roger Pepp
Tłumaczenie: Krzysztof Konatowicz
ISBN: 978-83-01-21791-4
stron: 362, Format: ebook
Data wydania: 2021-04-23
Księgarnia: Helion

Cena książki: 75,20 zł (poprzednio: 94,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-18,80 zł)

Dodaj do koszyka Zacznij programowanie w Go

Tagi: Inne - Programowanie

Zacznij programowanie w Go to przydatne wprowadzenie do podstaw i zasad j

Dodaj do koszyka Zacznij programowanie w Go

 

Osoby które kupowały "Zacznij programowanie w Go", wybierały także:

  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro
  • Getting Things Programmed. Droga do efektywności
  • Poradnik design thinking - czyli jak wykorzysta
  • F# 4.0 dla zaawansowanych. Wydanie IV
  • Systemy reaktywne. Wzorce projektowe i ich stosowanie

Dodaj do koszyka Zacznij programowanie w Go

Spis treści

Zacznij programowanie w Go eBook -- spis treści

Przedmowa VII Podziękowania VIII Informacje o tej książce X O autorach XIV Część 0 PIERWSZE KROKI 1 Lekcja 1 Na miejsca, gotów, start 3 Część 1 PROGRAMOWANIE IMPERATYWNE 13 Lekcja 2 Prosty kalkulator 15 Lekcja 3 Pętle i rozgałęzienia 25 Lekcja 4 Zasięg zmiennych 36 Lekcja 5 Podsumowanie - bilet na Marsa 44 Część 2 TYPY 47 Lekcja 6 Liczby rzeczywiste 49 Lekcja 7 Liczby całkowite 57 Lekcja 8 Duże liczby 67 Lekcja 9 Teksty w wielu językach 74 Lekcja 10 Konwersje typów 85 Lekcja 11 Podsumowanie - szyfr Vigenere 94 Część 3 CEGIEŁKI 97 Lekcja 12 Funkcje 99 Lekcja 13 Metody 108 Lekcja 14 Funkcje jako wartości pierwszej klasy 115 Lekcja 15 Podsumowanie - tabele temperatur 124 Część 4 KOLEKCJE 125 Lekcja 16 Tablice mądrości 127 Lekcja 17 Wycinki - zaglądanie do tablic 136 Lekcja 18 Większy kawał tortu 144 Lekcja 19 Wszechstronne mapy 152 Lekcja 20 Podsumowanie - wycinek z życia 161 Część 5 STAN I ZACHOWANIE 167 Lekcja 21 Trochę struktury 169 Lekcja 22 Go nie ma klasy 179 Lekcja 23 Agregacja i przekierowywanie 187 Lekcja 24 Interfejsy 196 Lekcja 25 Podsumowanie - rezerwat zwierząt marsjańskich 206 Część 6 W GŁĄB SUŚLEJ NORY 209 Lekcja 26 Wskaźniki 211 Lekcja 27 Wiele hałasu o nil 229 Lekcja 28 Błądzić jest rzeczą ludzką 239 Lekcja 29 Podsumowanie - zasady sudoku 257 Część 7 PROGRAMOWANIE WSPÓŁBIEŻNE 259 Lekcja 30 Gorutyny i współbieżność 261 Lekcja 31 Współbieżność i stan 277 Lekcja 32 Podsumowanie - życie na Marsie 291 Podsumowanie Co dalej? 295 Dodatek Rozwiązania 297 Indeks

Dodaj do koszyka Zacznij programowanie w Go

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.