Zacznij programowanie w Go - Helion
ebook
Autor: Nathan Youngman, Roger PeppTłumaczenie: Krzysztof Konatowicz
ISBN: 9788301217914
stron: 362, Format: ebook
Data wydania: 2021-04-23
Księgarnia: Helion
Cena książki: 67,20 zł (poprzednio: 82,96 zł)
Oszczędzasz: 19% (-15,76 zł)
Tagi: Inne - Programowanie
Osoby które kupowały "Zacznij programowanie w Go", wybierały także:
- Zosta 149,00 zł, (44,70 zł -70%)
- Metoda dziel i zwyci 89,00 zł, (26,70 zł -70%)
- Matematyka. Kurs video. Teoria dla programisty i data science 399,00 zł, (119,70 zł -70%)
- Design Thinking. Kurs video. My 129,00 zł, (38,70 zł -70%)
- Konwolucyjne sieci neuronowe. Kurs video. Tensorflow i Keras w rozpoznawaniu obraz 149,00 zł, (44,70 zł -70%)
Spis treści
Zacznij programowanie w Go eBook -- spis treści
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Przedmowa
- Podziękowania
- Informacje o tej książce
- O autorach
- Część 0. PIERWSZE KROKI
- Lekcja 1. Na miejsca, gotów, start
- Część 1. PROGRAMOWANIE IMPERATYWNE
- Lekcja 2. Prosty kalkulator
- Lekcja 3. Pętle i rozgałęzienia
- Lekcja 4. Zasięg zmiennych
- Lekcja 5. Podsumowanie bilet na Marsa
- Część 2. TYPY
- Lekcja 6. Liczby rzeczywiste
- Lekcja 7. Liczby całkowite
- Lekcja 8. Duże liczby
- Lekcja 9. Teksty w wielu językach
- Lekcja 10. Konwersje typów
- Lekcja 11. Podsumowanie szyfr Vigenre
- Część 3. CEGIEŁKI
- Lekcja 12. Funkcje
- Lekcja 13. Metody
- Lekcja 14. Funkcje jako wartości pierwszej klasy
- Lekcja 15. Podsumowanie tabele temperatur
- Część 4. KOLEKCJE
- Lekcja 16. Tablice mądrości
- Lekcja 17. Wycinki zaglądanie do tablic
- Lekcja 18. Większy kawał tortu
- Lekcja 19. Wszechstronne mapy
- Lekcja 20. Podsumowanie wycinek z życia
- Część 5. STAN I ZACHOWANIE
- Lekcja 21. Trochę struktury
- Lekcja 22. Go nie ma klasy
- Lekcja 23. Agregacja i przekierowywanie
- Lekcja 24. Interfejsy
- Lekcja 25. Podsumowanie rezerwat zwierząt marsjańskich
- Część 6. W GŁĄB SUŚLEJ NORY
- Lekcja 26. Wskaźniki
- Lekcja 27. Wiele hałasu o nil
- Lekcja 28. Błądzić jest rzeczą ludzką
- Lekcja 29. Podsumowanie zasady sudoku
- Część 7. PROGRAMOWANIE WSPÓŁBIEŻNE
- Lekcja 30. Gorutyny i współbieżność
- Lekcja 31. Współbieżność i stan
- Lekcja 32. Podsumowanie życie na Marsie
- Podsumowanie
- Dodatek
- Przypisy