reklama - zainteresowany?

Współbrzmienie. Znajdź wspólny język z odbiorcami Twojej prezentacji - Helion

Współbrzmienie. Znajdź wspólny język z odbiorcami Twojej prezentacji
Autor: Nancy Duarte
Tytuł oryginału: Resonate: Present Visual Stories that Transform Audiences
TÅ‚umaczenie: Maksymilian Gutowski
ISBN: 978-83-246-3369-2
stron: 264, Format: 230x230, okładka: miękka
Data wydania: 2012-01-25
Księgarnia: Helion

Cena książki: 69,00 zł

Dodaj do koszyka Współbrzmienie. Znajdź wspólny język z odbiorcami Twojej prezentacji

Tagi: Kompetencje osobiste | Prezentacje

Współbrzmienie. Znajdź wspólny język z odbiorcami Twojej prezentacji

Napisanie książki o efektywnej i inspirującej komunikacji jest nie lada wyzwaniem, skoro takie dzieło musi uosabiać to, co propaguje. Nancy Duarte w zupełności się to udało. Fascynująca. Przekonująca. Do cna praktyczna. Ta książka to skarb!
Patrick Lencioni

Mało kto wzbudza we mnie takie zainteresowanie, jak świetny mówca. Zawsze chciałem być kimś takim, od czasu, kiedy ubiegałem się o funkcję przewodniczącego w siódmej klasie podstawówki. Choć zaszedłem daleko od tamtego czasu, nigdy do końca nie rozumiałem, co to znaczy być światowej klasy mówca, dopóki nie przeczytałem Współbrzmienia Nancy Duarte. Przeczytaj tę książkę, wchłoń ją, wprowadź jej zasady w życie, a wkroczysz na drogę chwały wielkiego mówcy.
Ken Blanchard,
współautor książki Jednominutowy menedżer

Sprawność w snuciu opowieści, empatia i kreatywność leżą u podstaw komunikacji, nauki i rozwoju. Współbrzmienie uczy nas, jak odkryć w sobie i opanować te zdolności, aby wykorzystać je produktywnie i z pożytkiem.
Biz Stone,
współzałożyciel Twittera

Współbrzmienie zabierze Cię w fascynującą podróż przez planowanie i wygłaszanie naprawdę nietuzinkowych oraz pamiętnych prezentacji, które mogą nawet wpłynąć na losy świata. Każdy, kto pragnie zmieniać świat, musi koniecznie zapoznać się z tą książką. Po raz kolejny Nancy proponuje nam coś niesamowitego!
Garr Reynolds,
autor książek Zen prezentacji i Porywający preZENter

Twórz prezentacje, które jeszcze długo będą rozbrzmiewać w sercach Twojej publiczności

Na poczÄ…tku byÅ‚o sÅ‚owo. Kiedy odkryto jego perswazyjnÄ… moc, sÅ‚owo zawÅ‚adnęło masowÄ… wyobraźniÄ…. Nieco później za sprawÄ… prezentacji multimedialnych zostaÅ‚o ono wyparte przez obraz. Wyobraź sobie jednak, że Twoim głównym narzÄ™dziem prezentacji nie jest komputer, ale Ty sam i Twój werbalny przekaz. Å»adna inna forma komunikacji nie dorównuje potÄ™dze starannie dobranych i wypowiedzianych słów. Dorobek przedstawionych w tej książce wybitnych postaci jest tego najlepszym Å›wiadectwem. Dowiedz siÄ™, jak porwać publiczność — zawsze i wszÄ™dzie, nawet bez technicznych wspomagaczy.

Najwięksi mówcy potrafią wprowadzić publiczność w prawdziwy trans, oczarować ją i zdobyć jej niepodzielną uwagę. Jak to robią? Siła skutecznej prezentacji tkwi w doskonale poprowadzonej opowieści. Szybko przekonasz się, jak efektywna jest komunikacja biznesowa oparta na tej formie przekazu. Oryginalna i fascynująca książka Nancy Duarte pokaże Ci, jak przekształcić dowolną prezentację w porywającą przygodę. Odkryjesz, jak zrozumieć publiczność, opracować przekonującą treść i przeciągnąć wszystkich na swoją stronę. Prezentacja jest potężnym narzędziem perswazji, a koncepcje wyrażane w formie opowieści dodatkowo wzmacniają jej moc. Teraz będziesz mógł osiągnąć taką biegłość w dziedzinie prezentacji, jakiej pozazdrościłby Ci sam Arystoteles.

  • Jak tworzyć angażujÄ…ce i aktywizujÄ…ce publiczność prezentacje?
  • Jak wykorzystać mity i filmy do tworzenia fascynujÄ…cych opowieÅ›ci?
  • Jak docierać do różnego typu odbiorców wÅ›ród swoich sÅ‚uchaczy?
  • Jak budować treÅ›ci motywujÄ…ce i unikać przekazów demotywujÄ…cych?
  • Jak wykluczać szumy komunikacyjne oraz być blisko odbiorcy?
  • Jak budować wypowiedzi, by byÅ‚y peÅ‚ne merytorycznie i przekonujÄ…ce?
  • Jak wygÅ‚aszać prezentacje, które zmieniajÄ… Å›wiat?

Dodaj do koszyka Współbrzmienie. Znajdź wspólny język z odbiorcami Twojej prezentacji

 

Osoby które kupowały "Współbrzmienie. Znajdź wspólny język z odbiorcami Twojej prezentacji", wybierały także:

  • Oprogramowanie szyte na miarÄ™. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • Ty też to masz! Odkryj swoje talenty i zacznij robić w życiu to, co lubisz i potrafisz najlepiej
  • Socjotechnika. Sztuka zdobywania wÅ‚adzy nad umysÅ‚ami. Wydanie II
  • Angielski dla specjalist
  • LinkedIn na start. Kurs video. Zbuduj mark

Dodaj do koszyka Współbrzmienie. Znajdź wspólny język z odbiorcami Twojej prezentacji

Spis treści

Współbrzmienie. Znajdź wspólny język z odbiorcami Twojej prezentacji -- spis treści

  • Przedmowa (16)
  • Wprowadzenie (18)

1. Czym jest współbrzmienie? (23)

  • Perswazja to siÅ‚a (24)
  • Współbrzmienie rodzi przemianÄ™ (26)
  • Przemiany sÄ… zdrowe (28)
  • Prezentacje sÄ… nudne (30)
  • Bezbarwność (32)
  • Ludzie sÄ… ciekawi (34)
  • Same fakty nie wystarczajÄ… (36)
  • OpowieÅ›ci przekazujÄ… sens (38)
  • Nie Ty jesteÅ› bohaterem (40)
  • Publiczność jest bohaterem (42)
  • Zasada #1 (45)

2. Co wiemy z mitów i filmów (47)

  • Wykorzystaj wÅ‚aÅ›ciwoÅ›ci opowieÅ›ci (48)
  • Bez dramatu ani rusz (50)
  • Struktura opowieÅ›ci (52)
  • Podróż Bohatera (54)
  • Przekroczenie progu (56)
  • Komunikacja (58)
  • PoczÄ…tek i zew przygody (60)
  • Åšrodek: kontrast (62)
  • Wezwanie do czynu (64)
  • ZakoÅ„czenie (66)
  • Co to jest miniwykres? (68)
  • Studium przypadku: Benjamin Zander (70)
  • Miniwykres Zandera (72)
  • Zasada #2 (75)

3. Zapoznaj siÄ™ z bohaterem (77)

  • Jak znaleźć u nich oddźwiÄ™k? (78)
  • Posegmentuj publiczność (80)
  • Studium przypadku: Ronald Reagan (82)
  • Oto bohater (86)
  • Oto mentor (88)
  • Znajdź wspólny grunt (90)
  • Opieraj siÄ™ na tym, co Was Å‚Ä…czy (92)
  • Zasada #3 (95)

4. Wytycz drogÄ™ (97)

  • Przygotowania do podróży (98)
  • Wielka idea (100)
  • Rozplanuj podróż publicznoÅ›ci (102)
  • Przybory do rozrysowania planu podróży (104)
  • BÄ…dź Å›wiadomy ryzyka (106)
  • Poradź sobie z oporem (108)
  • Przedstaw cennÄ… nagrodÄ™ (110)
  • Studium przypadku: General Electric (112)
  • Zasada #4 (117)

5. Przekaż pełnowartościowe treści (119)

  • Groch z kapustÄ… (120)
  • Nie tylko fakty siÄ™ liczÄ… (122)
  • Nie myÅ›l za dużo (125)
  • Kontrast tworzy tok narracji (126)
  • Nadaj ideom sens (129)
  • PrzywoÅ‚uj historie z życia (130)
  • PrzemieÅ„ informacje w opowieÅ›ci (132)
  • Studium przypadku: Cisco Systems (134)
  • Od danych do sensu (139)
  • Zabij swoje maleÅ„stwa (140)
  • Od pomysÅ‚u do przekazu (142)
  • Zasada #5 (145)

6. Struktura wyraża sens (147)

  • Skonstruuj strukturÄ™ (148)
  • Z sensem! (150)
  • Studium przypadku: Richard Feynman (152)
  • Miniwykres Feynmana (154)
  • UporzÄ…dkowane komunikaty oddziaÅ‚ujÄ… silniej (156)
  • Stwórz kontrast emocjonalny (158)
  • Kontrast stylu prezentowania (160)
  • Twoja opowieść na srebrnym ekranie (162)
  • Rekapitulacja procesu (164)
  • Zasada #6 (167)

7. Coś, co zapamiętają na długo (169)

  • Gwóźdź programu (170)
  • Studium przypadku: Michael Pollan (173)
  • Powtarzane slogany (174)
  • InspirujÄ…ce obrazy (176)
  • Studium przypadku: pastor John Ortberg (178)
  • Miniwykres Ortberga (180)
  • Studium przypadku: Rauch Foundation (182)
  • Studium przypadku: Steve Jobs (185)
  • Miniwykres Jobsa (186)
  • Zasada #7 (189)

8. Zawsze można zrobić coś lepiej (191)

  • Wzmocnij sygnaÅ‚, zredukuj szum (192)
  • Dobre pierwsze wrażenie (194)
  • Nie wykÅ‚adaj ze szczytu wieży (196)
  • CeÅ„ sobie zwiÄ™zÅ‚ość (198)
  • Oderwij siÄ™ od slajdów (200)
  • Zrównoważ emocjonalność (202)
  • UrzÄ…dź próbÄ™ dla szczerych krytyków (204)
  • Studium przypadku: doktor Markus Covert (206)
  • Studium przypadku: Leonard Bernstein (209)
  • Zasada #8 (213)

9. Zmień świat dookoła (215)

  • NieÅ‚atwo zmienić Å›wiat (216)
  • WygÅ‚aszaj prezentacje, które zmieniÄ… Å›wiat (218)
  • Nie czyÅ„ zÅ‚a (221)
  • Prezentacje Enronu w okresie zaÅ‚amania (222)
  • ZdobÄ…dź przewagÄ™ konkurencyjnÄ… (224)
  • Studium przypadku: Martin Luther King (226)
  • Miniwykres Kinga (236)
  • Studium przypadku: Martha Graham (232)
  • Otwarcie eksponuj swoje myÅ›li (236)
  • Możesz zmienić swój Å›wiat (238)

Inspiracja nas otacza (243)

  • Studium przypadku: Wolfgang Amadeusz Mozart (244)
  • Miniwykres sonaty (246)
  • Studium przypadku: Alfred Hitchcock (248)
  • Studium przypadku: E. E. Cummings (250)
  • Zasada #9 (255)

  • Przypisy (256)
  • PodziÄ™kowania za zdjÄ™cia (259)
  • Skorowidz (261)
  • Szczególne podziÄ™kowania (264)

    Dodaj do koszyka Współbrzmienie. Znajdź wspólny język z odbiorcami Twojej prezentacji

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.