reklama - zainteresowany?

Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone - Helion

Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone
ebook
Autor: Joanna Wrycza-Bekier
ISBN: 978-83-246-8679-7
stron: 200, Format: ebook
Data wydania: 2013-10-11
Księgarnia: Helion

Cena książki: 21,95 zł (poprzednio: 39,20 zł)
Oszczędzasz: 44% (-17,25 zł)

Dodaj do koszyka Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone

Tagi: Blogi | Copywriting | Inne

Zwięźle. Rzeczowo. Konkretnie.

Książka i blog. Szpalta gazety i strona WWW. Notka prasowa i tweet. Tu sÅ‚owa i tu sÅ‚owa. Tu tekst i tu tekst. Jednak tekst internetowy czyta siÄ™ inaczej niż drukowany. Internauta ledwie skanuje go wzrokiem, podÅ›wiadomie szuka miejsc przyciÄ…gajÄ…cych wzrok, czasami ogranicza siÄ™ jedynie do pierwszego akapitu, a nawet samego tytuÅ‚u! JeÅ›li zatem chcesz, by Twój przekaz dotarÅ‚ do internauty, musisz nauczyć siÄ™ pisać tak, by go zadowolić. NadszedÅ‚ czas, by stać siÄ™ webwriterem.

Zacznij od poznania zasad funkcjonalnoÅ›ci stron internetowych. DziÄ™ki temu Å‚atwiej Ci bÄ™dzie zrozumieć, jak tworzyć funkcjonalne teksty. NastÄ™pnie zapoznaj siÄ™ z najważniejszymi zasadami rzÄ…dzÄ…cymi webwritingiem. Później przejdź do szczegóÅ‚ów: opanuj zasady pisania internetowych tekstów dziennikarskich i perswazyjnych e-maili. Dowiedz siÄ™, jak sprawić, by Google pokochaÅ‚o Twoje teksty, i jak tworzyć perfekcyjne tweety. Wszak tweet to jedynie 140 znaków - sama esencja, istota treÅ›ci tworzonych dla internetu. Spróbuj przekazać to, co chcesz powiedzieć, w 140 znakach…

Dodatkowo autorka przygotowaÅ‚a dla Ciebie prawie 30 praktycznych ćwiczeÅ„, w których wykorzystaÅ‚a autentyczne teksty, zaczerpniÄ™te ze stron internetowych.

Dodaj do koszyka Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone

 

Osoby które kupowały "Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone", wybierały także:

  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekst
  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone
  • WordPress. 50 genialnych wtyczek. Kurs video

Dodaj do koszyka Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone

Spis treści

Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone eBook -- spis treści

Wstęp (5)

Funkcjonalność stron internetowych (7)

  • Badania eyetracking (9)
  • Funkcjonalna strona gÅ‚ówna (12)

Wprowadzenie do webwritingu (27)

  • Czytelnik, czytelnik! (29)
  • Tworzenie persony (31)
  • Jak czytajÄ… internauci? (34)
  • Co to jest tekst funkcjonalny? (39)

Dziennikarstwo internetowe (95)

  • TytuÅ‚ (101)
  • Lead (105)
  • Tekst gÅ‚ówny (112)

Tekst reklamowy w Internecie (119)

  • Perswazyjne sÅ‚owa (121)
  • Perswazyjne zdania (126)
  • Perswazyjny tekst (134)

Pisanie SEO (137)

Perswazyjne e-maile (155)

  • Pole "od" (156)
  • Temat wiadomoÅ›ci (158)
  • Powitanie (163)
  • Pierwszy akapit (166)
  • Tekst gÅ‚ówny (168)
  • Podpis (169)
  • PS (170)
  • Stopka e-maila (173)

Komunikat prasowy w Internecie, czyli e-PR (175)

  • TytuÅ‚ (178)
  • Lead (178)
  • ZakoÅ„czenie komunikatu (179)

Perfekcyjne tweety (183)

  • 1. Pisz tak krótko, jak to możliwe (186)
  • 2. To, co ważniejsze, na poczÄ…tku tweetu (187)
  • 3. MyÅ›l o czytelniku (189)
  • Skuteczne nagÅ‚ówki tweetów (190)

Zakończenie (195)

Dodaj do koszyka Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.