Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone - Helion
ISBN: 978-83-283-6134-8
stron: 200, Format: mp3
Data wydania: 2019-08-09
Księgarnia: Helion
Cena książki: 17,95 zł (poprzednio: 39,89 zł)
Oszczędzasz: 55% (-21,94 zł)
Od recepcjonisty do copywriter’a >> PODCAST
Na początku było słowo
Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma innÄ… rolÄ™ do speÅ‚nienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skÅ‚onić nas do akcji. Każdy z trybów posÅ‚uguje siÄ™ innym zestawem narzÄ™dzi. OczywiÅ›cie, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien - opierać siÄ™ na faktach. Ale, tak jak dobra proza literacka nie sprzedaje proszków do prania, tak samo ludzie nie ustawiajÄ… siÄ™ w kolejce do perswazyjnych tekstów w ksiÄ™garni. Biblia copywritingu - jak sam tytuÅ‚ wskazuje - nauczy CiÄ™ trzeciego trybu.
ze wstępu Pawła Tkaczyka
Tworzysz treÅ›ci na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasÅ‚a reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych? W takim razie Å›miaÅ‚o możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem sÅ‚ów. Operatorem argumentów. Kreatorem treÅ›ci perswazyjnych. Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzÄ™dzi, chwytów i trików, które wszyscy - czeladnik, rzemieÅ›lnik, mistrz - muszÄ… znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja wÅ‚asna jest oczywiÅ›cie w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadÅ‚a.
Dariusz Puzyrkiewicz, weteran zawodu z kilkunastoletnim stażem i wieloma udokumentowanymi sukcesami na koncie, zebraÅ‚ niezbÄ™dnÄ… wiedzÄ™ w tej książce. Zaopatrz siÄ™ w niÄ…, przeczytaj, ustaw na póÅ‚ce na wysokoÅ›ci wzroku - i wracaj do niej zawsze, gdy bÄ™dziesz tworzyć tekst, który sprzedaje. Produkty. UsÅ‚ugi. Albo idee.
Dowiedz siÄ™, jak:
- korzystać z inspiracji i gdzie ich szukać
- skonstruować kuszÄ…cy nagÅ‚ówek
- napisać jasną, zwięzłą i skuteczną ofertę
- wyróżnić siÄ™ na tle konkurencji
- żonglować słowami w mediach społecznościowych
Osoby które kupowały "Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone", wybierały także:
- Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekst 58,33 zł, (14,00 zł -76%)
- Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone 48,28 zł, (14,00 zł -71%)
- Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu 38,89 zł, (14,00 zł -64%)
- WordPress. 50 genialnych wtyczek. Kurs video 69,00 zł, (31,05 zł -55%)
- Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu 39,90 zł, (19,95 zł -50%)