Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone - Helion
ISBN: 978-83-246-8679-7
stron: 200, Format: ebook
Data wydania: 2013-10-11
Księgarnia: Helion
Cena książki: 19,95 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-19,95 zł)
Zwięźle. Rzeczowo. Konkretnie.
Książka i blog. Szpalta gazety i strona WWW. Notka prasowa i tweet. Tu sÅ‚owa i tu sÅ‚owa. Tu tekst i tu tekst. Jednak tekst internetowy czyta siÄ™ inaczej niż drukowany. Internauta ledwie skanuje go wzrokiem, podÅ›wiadomie szuka miejsc przyciÄ…gajÄ…cych wzrok, czasami ogranicza siÄ™ jedynie do pierwszego akapitu, a nawet samego tytuÅ‚u! JeÅ›li zatem chcesz, by Twój przekaz dotarÅ‚ do internauty, musisz nauczyć siÄ™ pisać tak, by go zadowolić. NadszedÅ‚ czas, by stać siÄ™ webwriterem.
Zacznij od poznania zasad funkcjonalnoÅ›ci stron internetowych. DziÄ™ki temu Å‚atwiej Ci bÄ™dzie zrozumieć, jak tworzyć funkcjonalne teksty. NastÄ™pnie zapoznaj siÄ™ z najważniejszymi zasadami rzÄ…dzÄ…cymi webwritingiem. Później przejdź do szczegóÅ‚ów: opanuj zasady pisania internetowych tekstów dziennikarskich i perswazyjnych e-maili. Dowiedz siÄ™, jak sprawić, by Google pokochaÅ‚o Twoje teksty, i jak tworzyć perfekcyjne tweety. Wszak tweet to jedynie 140 znaków - sama esencja, istota treÅ›ci tworzonych dla internetu. Spróbuj przekazać to, co chcesz powiedzieć, w 140 znakach…
Dodatkowo autorka przygotowaÅ‚a dla Ciebie prawie 30 praktycznych ćwiczeÅ„, w których wykorzystaÅ‚a autentyczne teksty, zaczerpniÄ™te ze stron internetowych.
Osoby które kupowały "Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone", wybierały także:
- Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekst 58,33 zł, (14,00 zł -76%)
- Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone 48,28 zł, (14,00 zł -71%)
- Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu 38,89 zł, (14,00 zł -64%)
- Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone 39,89 zł, (17,95 zł -55%)
- WordPress. 50 genialnych wtyczek. Kurs video 69,00 zł, (31,05 zł -55%)
Spis treści
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone eBook -- spis treści
Wstęp (5)
Funkcjonalność stron internetowych (7)
- Badania eyetracking (9)
- Funkcjonalna strona gÅ‚ówna (12)
Wprowadzenie do webwritingu (27)
- Czytelnik, czytelnik! (29)
- Tworzenie persony (31)
- Jak czytajÄ… internauci? (34)
- Co to jest tekst funkcjonalny? (39)
Dziennikarstwo internetowe (95)
- Tytuł (101)
- Lead (105)
- Tekst gÅ‚ówny (112)
Tekst reklamowy w Internecie (119)
- Perswazyjne słowa (121)
- Perswazyjne zdania (126)
- Perswazyjny tekst (134)
Pisanie SEO (137)
Perswazyjne e-maile (155)
- Pole "od" (156)
- Temat wiadomości (158)
- Powitanie (163)
- Pierwszy akapit (166)
- Tekst gÅ‚ówny (168)
- Podpis (169)
- PS (170)
- Stopka e-maila (173)
Komunikat prasowy w Internecie, czyli e-PR (175)
- Tytuł (178)
- Lead (178)
- Zakończenie komunikatu (179)
Perfekcyjne tweety (183)
- 1. Pisz tak krótko, jak to możliwe (186)
- 2. To, co ważniejsze, na początku tweetu (187)
- 3. Myśl o czytelniku (189)
- Skuteczne nagÅ‚ówki tweetów (190)
Zakończenie (195)