reklama - zainteresowany?

W poszukiwaniu wyzwań - Helion

W poszukiwaniu wyzwań
ebook
Autor: Krzysztof Diks
ISBN: 9788301199463
stron: 436, Format: ebook
Data wydania: 2019-09-12
Księgarnia: Helion

Cena książki: 79,20 zł (poprzednio: 99,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-19,80 zł)

Dodaj do koszyka W poszukiwaniu wyzwań

Tagi: Algorytmy - Programowanie

O jakości konkursu decydują przede wszystkim zadania. Powinny być one oryginalne, ciekawe i o różnym stopniu trudności. Ich rozwiązanie powinno sprawiać satysfakcję, a kłopoty z rozwiązaniem zachęcać do pogłębiania swojej wiedzy i umiejętności. Ta książka zawiera subiektywny wybór najlepszych zadań z konkursów algorytmiczno-programistycznych współorganizowanych przez Uniwersytet Warszawski wraz z opisem rozwiązań wzorcowych. Wyboru zadań dokonały osoby, które odegrały znaczące role w historii polskich konkursów algorytmiczno-programistycznych jako ich uczestnicy lub organizatorzy. Autorzy wszystkich opracowań w tej książce mają ścisłe związki z Wydziałem Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego jako jego absolwenci, pracownicy lub studenci. Zadania przedstawione i omówione w tej książce pochodzą z następujących konkursów informatycznych: Olimpiada Informatyczna, Olimpiada Informatyczna Gimnazjalistów, Obóz Naukowo-Treningowy im. Antoniego Kreczmara, Olimpiada Informatyczna Krajów Europy Środkowej, Akademickie Mistrzostwa Polski w Programowaniu Zespołowym, Potyczki Algorytmiczne.

Dodaj do koszyka W poszukiwaniu wyzwań

 

Osoby które kupowały "W poszukiwaniu wyzwań", wybierały także:

  • Python na maturze. Kurs video. Algorytmy i podstawy j
  • Algorytmy kryptograficzne. Przewodnik po algorytmach w blockchain, kryptografii kwantowej, protoko
  • Informatyk samouk. Przewodnik po strukturach danych i algorytmach dla pocz
  • My
  • Nauka algorytm

Dodaj do koszyka W poszukiwaniu wyzwań

Spis treści

W poszukiwaniu wyzwań eBook -- spis treści

Dodaj do koszyka W poszukiwaniu wyzwań

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.