reklama - zainteresowany?

Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone - Helion


mp3
Autor: Marcin Żukowski
ISBN: 978-83-283-6331-1
stron: 272, Format: mp3
Data wydania: 2020-02-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 31,92 zł (poprzednio: 39,41 zł)
Oszczędzasz: 19% (-7,49 zł)

Dodaj do koszyka

Tagi: Inne | Kariera | Kompetencje osobiste | Social Media

Ty plus inni ludzie

Każdy z nas jest marką. Ja, Ty, on i ona - jesteśmy sobą dla siebie, matką dla córki, ojcem dla syna, dzieckiem dla rodzica, mężem dla żony, szefową dla podwładnego. Twoja marka osobista to Ty plus - czyli Ty oraz otaczający Cię ludzie. Social media to także - ni mniej, ni więcej - ludzie. Nie aplikacje, nie narzędzia do ustawiania reklam, nie słodkie kotki ani równie słodkie pieski. Social media są niczym wielki rynek, agora, gdzie spotykamy znajomych i nieznajomych, robimy na nich pierwsze, drugie i trzecie wrażenie, rozmawiamy z nimi, zgadzamy się, spieramy... By móc wykorzystać media społecznościowe na swoją rzecz, musisz nauczyć się sprawnie w nich poruszać, czyli: wchodzić w adekwatne do Twoich potrzeb interakcje z obecnymi w nich ludźmi.

Może myślisz teraz: "Eee, to nie dla mnie". Może nie prowadzisz aktywnie konta na Instagramie. Może na Facebooku jesteś tylko obserwatorem i czytelnikiem. Może nie masz swojego bloga i nie zaglądasz na blogi innych ludzi. Może Twitter Cię odstręcza. Jeśli potwierdzasz, że tak właśnie jest, musisz to zmienić! Bo dziś Twoja nieobecność w mediach społecznościowych oznacza nieobecność w ogóle! Jak w minutę dowiedzieć się czegoś o potencjalnym kontrahencie, pracowniku, nowo poznanej osobie? Wejść do internetu. Wszyscy to robią! Ty zapewne też. Nim zaczniesz czytać tę książkę, zrób eksperyment: wpisz w wyszukiwarkę swoje imię i nazwisko i sprawdź, co mówią o Tobie wyniki. Nic nie mówią? Mówią za mało, zbyt enigmatycznie? Mówią, ale nie tak, jak chcesz? Czas to zmienić.

Daj się znaleźć i poznać innym!

Dodaj do koszyka

 

Osoby które kupowały "Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • MikroTik. Kurs video. Przygotowanie do egzaminu MTCNA

Dodaj do koszyka

Spis treści

Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone Audiobook -- spis treści

 

Przedmowa 7

 

Rozdział 1. Dlaczego? 11

  • Dla kogo w ogóle jest ta książka? 11
  • Co to jest marka osobista? Na czym polega jej budowanie, czyli personal branding? 19
  • Dlaczego akurat dziś? 23
  • Kim jesteś? Odnajdź siebie i podążaj swoją ścieżką 27
  • Co mają do tego te media społecznościowe? 34
  • Najważniejszy trik dla Ciebie 36

Rozdział 2. Jak? 41

  • Jak stworzyć markę osobistą? 41
  • Jak budować markę osobistą? 51
  • Jak utrzymać markę i odpowiednio ją wykorzystać? 60
  • Mówiąc krótko - jak znaleźć lepszą pracę/jak zarabiać więcej dzięki marce osobistej i mediom społecznościowym? 70

Rozdział 3. Co? 75

  • Cel działania - jak go określić? 75
  • Co powinienem mówić ludziom, by chcieli mnie słuchać? 76
  • A jeśli jestem pracodawcą, to czy temat też mnie interesuje? 79
  • Jak tworzyć dobre CV i list motywacyjny? Czy to w ogóle ma dziś sens? 82
  • Monitoring, czyli skąd wiesz, co o Tobie mówią? 91
  • Fundament jest najważniejszy. Strona WWW, blog, fanpage - co wybrać? 101
  • Własna strona WWW - jak ją stworzyć? 107
  • Blog - po co mi on? 117
  • A może vlog? 130
  • Albo podcast? 133
  • Przegląd mediów społecznościowych, którymi warto się zainteresować 139
  • Pozostałe (nie mniej ważne) narzędzia, które pomogą w tworzeniu marki osobistej 239
  • Miara sukcesu, czyli na co zwrócić uwagę, oceniając swoje postępy? 252

Rozdział 4. To, co się stało, że się... 257

  • Brak regularności 257
  • Brak konsekwencji 258
  • Brak formuły 258
  • Brak przekonania i motywacji 259
  • Zasłużony opozycjonista i... chu* 260
  • Walczysz, walczysz, ale nie zapominasz o wakacjach 260
  • A jeśli jedno mówisz, a drugie robisz? 262
  • I wtedy wchodzę ja... 263
  • Cały na biało się nie da 263
  • Wpadki poważne i mniej 264
  • A na koniec pan z imieniem i nazwiskiem 266

Rozdział 5. Jeszcze raz, powtórz, czyli zakończenie 259

Podziękowania 272

Dodaj do koszyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2020 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.