Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego - Helion
ISBN: 978-83-283-3510-3
stron: 264, Format: ebook
Data wydania: 2017-01-27
Księgarnia: Helion
Cena książki: 29,92 zł (poprzednio: 39,89 zł)
Oszczędzasz: 25% (-9,97 zł)
Ta książka jest właśnie dla Ciebie!
Dla Ciebie, dla Ciebie i dla Ciebie. Ponieważ każdy z nas jest marką. Marką, czyli wyobrażeniem, jakie na nasz temat mają ludzie. Mama i tata to marki — opiekuńcze, solidne marki-opoki. Rzemieślnik jest marką, definiowaną przez jakość przedmiotów, jakie wytwarza. Księgowy jest marką, która potrafi liczyć i zna się na prawie podatkowym. KAŻDY JEST MARKĄ. Sekret tkwi w tym, by nauczyć się swoją marką skutecznie zarządzać. Zanim się obruszysz, odpowiedz sobie uczciwie na pytanie, jak wiele masz wolnego czasu. Niezbyt wiele, prawda? A jak dużą część tego cennego zasobu gotów jesteś poświęcić na dogłębne poznanie każdego spotkanego człowieka? Pewnie niedużą...Twój przyszły pracodawca, klient albo zleceniodawca jest takim samym człowiekiem jak Ty. Ma niewiele czasu, za to wielu aplikujących na oferowane stanowisko i spory rynek podwykonawców do wyboru. Musi decydować szybko, niemal bez zastanowienia. Jak myślisz, kogo wybierze? Pana albo panią, których atutem jest jedynie niezbyt jasno napisane CV, czy człowieka, z którym gdzieś kiedyś chociaż raz się zetknął? Osobę, która zamieściła na Facebooku mądry, rzeczowy komentarz albo trafny tweet? Od której dostał link do ciekawego posta na blogu? Dlaczego stojąc przed wyborem „no-man lub osobowość”, „ekspert – po prostu marka”, pracodawca albo zleceniodawca miałby wybrać tego pierwszego? No właśnie... Właśnie z tego powodu to właśnie Ty. I Ty. I jeszcze: Ty — musisz już dziś nauczyć się, jak być sobą i jak na tym zarabiać. Zacznij od budowy swojej marki osobistej. Skup się na social mediach.
Z tą książką zrobisz to profesjonalnie.
Marcin Żukowski — cyfrowy tubylec. Codziennie zajmuje się budową swojej marki osobistej. Ekspert marketingu i social mediów. Pracuje w agencji interaktywnej Mint Media, gdzie opiekuje się kluczowymi klientami (m.in. PKO BP). Współautor kampanii wyróżnionych przez IAB MIXX Awards czy Klub Twórców Reklamy. Autor artykułów branżowych, aktywny uczestnik branżowych konferencji, szkoleniowiec. Przez pięć lat prowadził Stowarzyszenie MłodaRP, aktywizujące młodych ludzi na polu polityki, gospodarki i kultury. Wykładowca Uczelni Łazarskiego na kierunku marketing internetowy. Autor książki „Twoja firma w social media”. Prowadzi blog cyfrowytubylec.pl.
Osoby które kupowały "Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego", wybierały także:
- Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Ty też to masz! Odkryj swoje talenty i zacznij robić w życiu to, co lubisz i potrafisz najlepiej 44,48 zł, (12,90 zł -71%)
- Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. Wydanie II 44,48 zł, (12,90 zł -71%)
- Angielski dla specjalist 129,00 zł, (38,70 zł -70%)
- LinkedIn na start. Kurs video. Zbuduj mark 99,00 zł, (29,70 zł -70%)
Spis treści
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego eBook -- spis treści
Przedmowa (7)
Rozdział 1. Dlaczego? (11)
- Dla kogo w ogóle jest ta książka? (11)
- Co to jest marka osobista? Na czym polega jej budowanie, czyli personal branding? (18)
- Dlaczego akurat dziś? (23)
- Kim jesteś? Odnajdź siebie i podążaj swoją ścieżką (26)
- Co mają do tego te media społecznościowe? (33)
- Najważniejszy trik dla Ciebie (36)
Rozdział 2. Jak? (41)
- Jak stworzyć markę osobistą? (41)
- Jak budować markę osobistą? (51)
- Jak utrzymać markę i odpowiednio ją wykorzystać? (61)
- Mówiąc krótko - jak znaleźć lepszą pracę/jak zarabiać więcej dzięki marce osobistej i mediom społecznościowym? (70)
Rozdział 3. Co? (77)
- Cel działania - jak go określić? (77)
- Co powinienem mówić ludziom, by chcieli mnie słuchać? (78)
- A jeśli jestem pracodawcą, to czy temat też mnie interesuje? (81)
- Jak tworzyć dobre CV i list motywacyjny? Czy to w ogóle ma dziś sens? (84)
- Monitoring, czyli skąd wiesz, co o Tobie mówią? (93)
- Fundament jest najważniejszy. Strona WWW, blog, fanpage - co wybrać? (102)
- Własna strona WWW - jak ją stworzyć? (108)
- Blog - po co mi on? (120)
- A może vlog? (132)
- Albo podcast? (134)
- Przegląd mediów społecznościowych, którymi warto się zainteresować (140)
- Pozostałe (nie mniej ważne) narzędzia, które pomogą w tworzeniu marki osobistej (242)
- Miara sukcesu, czyli na co zwrócić uwagę, oceniając swoje postępy? (255)
Rozdział 4. Jeszcze raz, powtórz, czyli zakończenie (259)
Podziękowania (263)