Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone - Helion
ISBN: 978-83-283-6415-8
stron: 272, Format: ebook
Data wydania: 2019-10-11
Księgarnia: Helion
Cena książki: 23,94 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 40% (-15,96 zł)
Ty plus inni ludzie
Każdy z nas jest markÄ…. Ja, Ty, on i ona - jesteÅ›my sobÄ… dla siebie, matkÄ… dla córki, ojcem dla syna, dzieckiem dla rodzica, mężem dla żony, szefowÄ… dla podwÅ‚adnego. Twoja marka osobista to Ty plus - czyli Ty oraz otaczajÄ…cy CiÄ™ ludzie. Social media to także - ni mniej, ni wiÄ™cej - ludzie. Nie aplikacje, nie narzÄ™dzia do ustawiania reklam, nie sÅ‚odkie kotki ani równie sÅ‚odkie pieski. Social media sÄ… niczym wielki rynek, agora, gdzie spotykamy znajomych i nieznajomych, robimy na nich pierwsze, drugie i trzecie wrażenie, rozmawiamy z nimi, zgadzamy siÄ™, spieramy... By móc wykorzystać media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe na swojÄ… rzecz, musisz nauczyć siÄ™ sprawnie w nich poruszać, czyli: wchodzić w adekwatne do Twoich potrzeb interakcje z obecnymi w nich ludźmi.
Może myÅ›lisz teraz: "Eee, to nie dla mnie". Może nie prowadzisz aktywnie konta na Instagramie. Może na Facebooku jesteÅ› tylko obserwatorem i czytelnikiem. Może nie masz swojego bloga i nie zaglÄ…dasz na blogi innych ludzi. Może Twitter CiÄ™ odstrÄ™cza. JeÅ›li potwierdzasz, że tak wÅ‚aÅ›nie jest, musisz to zmienić! Bo dziÅ› Twoja nieobecność w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych oznacza nieobecność w ogóle! Jak w minutÄ™ dowiedzieć siÄ™ czegoÅ› o potencjalnym kontrahencie, pracowniku, nowo poznanej osobie? Wejść do internetu. Wszyscy to robiÄ…! Ty zapewne też. Nim zaczniesz czytać tÄ™ książkÄ™, zrób eksperyment: wpisz w wyszukiwarkÄ™ swoje imiÄ™ i nazwisko i sprawdź, co mówiÄ… o Tobie wyniki. Nic nie mówiÄ…? MówiÄ… za maÅ‚o, zbyt enigmatycznie? MówiÄ…, ale nie tak, jak chcesz? Czas to zmienić.
Daj się znaleźć i poznać innym!
Osoby które kupowały "Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone", wybierały także:
- Learn Python Programming 299,00 zł, (29,90 zł -90%)
- Puppet: Mastering Infrastructure Automation 299,00 zł, (29,90 zł -90%)
- Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki 66,67 zł, (8,00 zł -88%)
- Responsive Web Design with HTML5 and CSS 213,57 zł, (29,90 zł -86%)
- Modern C++: Efficient and Scalable Application Development 199,33 zł, (29,90 zł -85%)
Spis treści
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone eBook -- spis treści
Przedmowa 7
Rozdział 1. Dlaczego? 11
- Dla kogo w ogóle jest ta książka? 11
- Co to jest marka osobista? Na czym polega jej budowanie, czyli personal branding? 19
- Dlaczego akurat dziÅ›? 23
- Kim jesteś? Odnajdź siebie i podążaj swoją ścieżką 27
- Co mają do tego te media społecznościowe? 34
- Najważniejszy trik dla Ciebie 36
Rozdział 2. Jak? 41
- Jak stworzyć markę osobistą? 41
- Jak budować markę osobistą? 51
- Jak utrzymać markę i odpowiednio ją wykorzystać? 60
- MówiÄ…c krótko - jak znaleźć lepszÄ… pracÄ™/jak zarabiać wiÄ™cej dziÄ™ki marce osobistej i mediom spoÅ‚ecznoÅ›ciowym? 70
Rozdział 3. Co? 75
- Cel działania - jak go określić? 75
- Co powinienem mówić ludziom, by chcieli mnie sÅ‚uchać? 76
- A jeśli jestem pracodawcą, to czy temat też mnie interesuje? 79
- Jak tworzyć dobre CV i list motywacyjny? Czy to w ogóle ma dziÅ› sens? 82
- Monitoring, czyli skÄ…d wiesz, co o Tobie mówiÄ…? 91
- Fundament jest najważniejszy. Strona WWW, blog, fanpage - co wybrać? 101
- Własna strona WWW - jak ją stworzyć? 107
- Blog - po co mi on? 117
- A może vlog? 130
- Albo podcast? 133
- PrzeglÄ…d mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, którymi warto siÄ™ zainteresować 139
- PozostaÅ‚e (nie mniej ważne) narzÄ™dzia, które pomogÄ… w tworzeniu marki osobistej 239
- Miara sukcesu, czyli na co zwrócić uwagÄ™, oceniajÄ…c swoje postÄ™py? 252
Rozdział 4. To, co się stało, że się... 257
- Brak regularności 257
- Brak konsekwencji 258
- Brak formuły 258
- Brak przekonania i motywacji 259
- Zasłużony opozycjonista i... chu* 260
- Walczysz, walczysz, ale nie zapominasz o wakacjach 260
- A jeÅ›li jedno mówisz, a drugie robisz? 262
- I wtedy wchodzÄ™ ja... 263
- Cały na biało się nie da 263
- Wpadki poważne i mniej 264
- A na koniec pan z imieniem i nazwiskiem 266
RozdziaÅ‚ 5. Jeszcze raz, powtórz, czyli zakoÅ„czenie 259
Podziękowania 272