Twoja firma w Google. czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords - Helion
ISBN: 978-8-3756-1582-1
stron: 160, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Helion
Cena książki: 23,93 zł (poprzednio: 34,68 zł)
Oszczędzasz: 31% (-10,75 zł)
Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm. Google jako jedna z pierwszych firm na świecie dostarczyła reklamodawcom tak rozbudowany system. Każdy jego użytkownik, bez głębokiej wiedzy technicznej jest w stanie skonfigurować i uruchomić kampanię reklamową dla swojej strony internetowej. Niemniej zanim wyda się pieniądze na reklamę w internecie, warto poznać podstawowe zasady jak najlepszego wykorzystania AdWords i o tym właśnie jest ten poradnik napisany przez młodego i wyjątkowo kompetentnego autora. Za pomocą AdWords możesz dotrzeć do każdego! Zasięg tej reklamy obejmuje 97% internautów. Za pomocą tego systemu reklamowego masz dostęp do każdej grupy wiekowej, do klientów indywidualnych i biznesowych, a swój przekaz reklamowy komunikować możesz na wielu płaszczyznach. Z książki dowiesz się między innymi o tym: - jak rozpocząć swoją przygodę z Google AdWords, - jak dobrać odpowiednią strategię do swojej kampanii, - na co zwrócić uwagę przy tworzeniu kampanii, Damian Sałkowski na co dzień tworzy SENUTO narzędzie do audytu, automatyzacji i wspomagania optymalizacji SEO witryn internetowych. Od kilku lat realizuje projekty z zakresu marketingu internetowego dla dużych i małych przedsiębiorstw, także na rynkach zagranicznych. Autor książek: Analiza SEO w pigułce i Kurs Google Analytics oraz współautor książki Marketing internetowy: Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki. Na Uczelni Łazarskiego prowadził wykłady z marketingu internetowego. Posiadacz certyfikatu specjalisty Google AdWords (Google AdWords Individual Qualification) oraz Google Analytics (Google Analytics Individual Qualification). Mistrz Polski SEO.
Osoby które kupowały "Twoja firma w Google. czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords", wybierały także:
- Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki 66,67 zł, (8,00 zł -88%)
- Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku 92,67 zł, (13,90 zł -85%)
- Ruby on Rails. Ćwiczenia 18,75 zł, (3,00 zł -84%)
- Scrum. O zwinnym zarz 77,22 zł, (13,90 zł -82%)
- Prawa ludzkiej natury 73,16 zł, (13,90 zł -81%)