Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne) - Helion
Tytuł oryginału: Content Rules: How to Create Killer Blogs, Podcasts, Videos, Ebooks, Webinars (and More) That Engage Customers and Ignite Your Business
TÅ‚umaczenie: SÅ‚awomir Kupisz
ISBN: 978-83-246-3430-9
stron: 304, Format: 158x235 , okładka: miękka
Data wydania: 2012-01-27
Księgarnia: Helion
Cena książki: 49,00 zł
Jak wirtualni kowboje robiÄ… to online?
- Blogi, które uzależniają jak narkotyk
- Podcasty rozchwytywane niczym świeże bułeczki
- Wideo oglÄ…dane z zapartym tchem
- E-booki bardziej wciągające niż rasowy kryminał
- Webinaria (i wiele, wiele innych)
Stwórz coś, co zafascynuje klientów i da kopa Twojemu biznesowi!
Jak sprawić, aby treści, które masz do zaoferowania, wciągały niczym film w 3D? Co zrobić, aby Twoja strona internetowa, wpisy na blogu czy pliki wideo były bardziej atrakcyjne niż nowy serial w telewizji? Jeśli chcesz wprowadzić produkt na rynek albo dotrzeć do nowych klientów i pozyskać ich trwałą lojalność, potrzebujesz jednego nieodzownego elementu: TREŚCI. Niezależnie od tego, czy mowa o krótkich notkach na Twitterze, fachowych artykułach na blogu, e-bookach, interaktywnych webinariach, pozwalających uczestnikom na ciekawe doświadczenia, czy podcastach, które można pobierać, by słuchać ich w biegu - dziś bardziej niż kiedykolwiek wcześniej rządzi właśnie TREŚĆ!
Książka Treść jest najważniejsza pozwoli Ci opracować własną strategię przekazywania treści. Poprowadzi Cię za rękę i podpowie, jak ubrać w słowa własną historię i stworzyć wartościowe portfolio, które będzie procentować przez długi czas. Przemów do ludzi we właściwy sposób, a Twoi klienci będą z własnej woli dzielić się Twoją historią ze znajomymi i rozpowszechniać ją za Ciebie. Dobrze prowadzona narracja to najlepszy ambasador Twojej firmy!
- Dowiedz się, jak pisać, co pisać, kiedy i do kogo.
- Daj wyraz własnemu, niepowtarzalnemu punktowi widzenia i stylowi.
- Poznaj zasady konstruowania ekscytujÄ…cej i wciÄ…gajÄ…cej narracji.
- Zobacz, na czym polega potęga dobrej fotografii.
- Odkryj tajemnicę sukcesu poczytnych blogów.
- Twórz rozchwytywane podcasty, porywające filmiki wideo i poczytne e-booki.
Ann Handley (annhandley.com) — dyrektor programowa w MarketingProfs, bogatym i rzetelnym źródle Å‚atwo dostÄ™pnych informacji dla ponad 365 tysiÄ™cy subskrybentów. Jako autorka z pasjÄ… tworzenia dobrych treÅ›ci pisze i bloguje na temat biznesu online, marketingu, a czasem po prostu życia.
C.C. Chapman (cc-chapman.com) — mocno zwiÄ…zany z mediami przedsiÄ™biorca i ekspert w dziedzinie marketingu. Jego najnowszym projektem jest DigitalDads.com — miejsce, w którym każdy tata może na chwilÄ™ stać siÄ™ chÅ‚opcem.
Osoby które kupowały "Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)", wybierały także:
- Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekst 58,33 zł, (14,00 zł -76%)
- Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone 48,28 zł, (14,00 zł -71%)
- Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu 38,89 zł, (14,00 zł -64%)
- Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone 39,89 zł, (17,95 zł -55%)
- WordPress. 50 genialnych wtyczek. Kurs video 69,00 zł, (31,05 zł -55%)
Spis treści
Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne) -- spis treści
Słowo wstępne (7)
Długi i rozwlekły zarys ogólny (zwany niekiedy wstępem) (11)
Część I. Zasady tworzenia treści (19)
1. Siła treści (21)
2. Treść - zasady tworzenia (33)
3. Oryginalność wypływa ze zrozumienia. Kogo zamierzasz przyciągnąć? (37)
4. Kim jesteÅ›? (47)
5. Przemieniaj, nie przetwarzaj. Anatomia cyklu życiowego treści (71)
6. Udostępniaj treści, rozwiązuj problemy, zapomnij o agresywnej sprzedaży (87)
7. Dołóż drewna do ogniska (115)
8. Zapuść korzenie i pozwól wyrosnąć skrzydłom (121)
9. Dbałość o fanów i ich "dokarmianie" (133)
10. Uwaga, firmy branży B2B: oto rozdział, na który czekaliście (139)
Część II. How-to, czyli od teorii do praktyki (161)
11. Blog - centrum Twoich treści online (163)
12. Skoro webinaria są takie rewelacyjne, dlaczego większość jest do kitu? (175)
13. Różnica pomiędzy ebookiem a białą księgą (oraz kiedy powinieneś ich używać) (193)
14. Sekret tworzenia porywajÄ…cej historii zadowolonego klienta (znanej niegdyÅ› jako studium przypadku) (205)
15. Od brzyduli do seksbomby. FAQ - przemiana (211)
16. Wideo - pokaż mi historię (219)
17. Podkasting - czy mnie słychać? (231)
18. Zdjęcia. Potęga fotografii (235)
Część III. Przez treści do konwersji - historie sukcesu (oraz pomysły, z których możesz skorzystać!) (241)
19. Akademia golfa Reynolds. Greensboro, Georgia (243)
20. The Cool Beans Group. Greensboro, Karolina Północna (249)
21. Armia Stanów Zjednoczonych. Fort Knox, Kentucky; Fort Monroe, Wirginia (255)
22. AskPatty.com, Inc. Thousand Oaks, Kalifornia (261)
23. Kadient. Lowell, Massachusetts (267)
24. HubSpot. Cambridge, Massachusetts (273)
25. Kodak. Rochester, Nowy Jork (281)
26. Boeing Company. Chicago, Illinois (287)
27. Indium Corporation. Clinton, Nowy Jork (293)
28. PinkStinks. Londyn, Wielka Brytania (297)
Część IV. To nie jest pożegnanie (301)
29. To nie jest pożegnanie. Mały podarek dla Ciebie (303)