The Smashing Book #1. Edycja polska - Helion
Tytuł oryginału: The Smashing Book
TÅ‚umaczenie: Maksymilian Gutowski
ISBN: 978-83-246-5609-7
stron: 280, Format: 158x235 , okładka: miękka
Data wydania: 2013-03-01
Księgarnia: Helion
Cena książki: 49,00 zł
Smashing Magazine to marka znana w branży webowej na całym świecie. Profesjonalny blog o technologiach i projektowaniu stron, oferujący setki merytorycznych i aktualnych artykułów opartych na realnych przykładach, podbił serca milionów użytkowników.
Ta książka to zbiór najlepszych artykułów i porad dla projektantów stron internetowych. Znajdziesz w niej fachowe i sprawdzone informacje na temat tworzenia interfejsu użytkownika oraz typografii w sieci. Autorzy bardzo dużo uwagi poświęcają użyteczności nowoczesnych stron internetowych.
W dzisiejszych czasach nawet najdoskonalszy pomysł się nie sprzeda, jeżeli nie będzie opakowany w intuicyjny i przyjazny interfejs użytkownika. Co jeszcze znajdziesz w tej biblii twórców stron WWW? Optymalizacja wydajności witryn, tworzenie projektów zwiększających sprzedaż, teoria kolorów to tylko część zagadnień, które muszą zwrócić Twoją uwagę. Sięgnij po tę książkę, naprawdę warto!
Smashing Book. Edycja polska. Kultowy podręcznik dla projektantów i twórców stron internetowych!
Osoby które kupowały "The Smashing Book #1. Edycja polska", wybierały także:
- Node.js i TypeScript. Kurs video. Tworzenie skalowalnych mikroserwisów 169,00 zł, (50,70 zł -70%)
- PHP 7.3. Kurs video. Tworzenie bezpiecznej strony typu e-commerce 118,97 zł, (35,69 zł -70%)
- HTML5. Kurs video. Poziom pierwszy. Programowanie dla początkujących webmasterów 89,00 zł, (26,70 zł -70%)
- Flask. Kurs video. Od pierwszej linijki kodu do praktycznego zastosowania 119,00 zł, (47,60 zł -60%)
- Webflow. Kurs video. Projektowanie i tworzenie stron internetowych 159,00 zł, (71,55 zł -55%)
Spis treści
The Smashing Book #1. Edycja polska -- spis treści
Przedmowa (5)
Interfejsy użytkownika w nowoczesnych aplikacjach webowych (7)
Layouty CSS - nauka i sztuka (25)
Typografia internetowa: zasady, wskazówki i najczęstsze błędy (55)
Użyteczność nowoczesnych stron internetowych (109)
Kolor: webdesign, użyteczność i doznania użytkownika (139)
Optymalizacja wydajności stron internetowych (165)
Projektuj, by sprzedać. Stymulowanie konwersji (187)
Jak zapewnić stronie doskonałą markę (209)
Co mówią eksperci. Wywiady i wypowiedzi (225)
Za kulisami: historia Smashing Magazine (255)
Autorzy (273)
Skorowidz (274)