reklama - zainteresowany?

Tajniki Konwersji. Jak zmienić potencjalnego klienta w zadowolonego nabywcę - Helion

Tajniki Konwersji. Jak zmienić potencjalnego klienta w zadowolonego nabywcę
ebook
Autor: Chris Smith
Tytuł oryginału: The Conversion Code: Capture Internet Leads, Create Quality Appointments, Close More Sales
TÅ‚umaczenie: Marta Najman
ISBN: 978-83-283-3393-2
stron: 248, Format: ebook
Data wydania: 2017-08-09
Księgarnia: Helion

Cena książki: 19,95 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-19,95 zł)

Dodaj do koszyka Tajniki Konwersji. Jak zmienić potencjalnego klienta w zadowolonego nabywcę

Tagi: Pozycjonowanie (SEO/SEM) | Social Media

Poznaj tajniki konwersji i poczuj, jak zwiększają się Twoje zyski!

Marketing — to wÅ‚aÅ›nie on pozwala wyróżnić siÄ™ z tÅ‚umu przeciÄ™tnych sprzedawców, usiÅ‚ujÄ…cych wcisnąć swoje produkty coraz bardziej Å›wiadomym konsumentom. NaprawdÄ™ dobry marketing to nie taki, w którym rzucasz siÄ™ na oÅ›lep i próbujesz przekonać do zakupu każdego, kto tylko zechce choć przez moment CiÄ™ posÅ‚uchać. To przemyÅ›lana, dopracowana strategia, obejmujÄ…ca zarówno zdobywanie dobrych kontaktów do potencjalnych klientów, jak i odpowiedni dobór metod dziaÅ‚ania. JeÅ›li chcesz poznać sprawdzone sposoby na udanÄ… sprzedaż oraz tajniki jej finalizowania i zacząć wreszcie realnie zarabiać, nie możesz przegapić tej książki.

Autor pokazuje wszystkie swoje sztuczki: od budowania baz danych z użyciem najróżniejszych narzÄ™dzi, przez korzystanie z technologii informatycznych, aż po gotowe scenariusze rozmowy z klientem, uwzglÄ™dniajÄ…ce najdrobniejsze szczegóÅ‚y takiej konwersacji. Sprawdź, jak znaczÄ…co zwiÄ™kszyć swoje zyski dziÄ™ki idealnemu poÅ‚Ä…czeniu nowych technologii i starej sztuki perswazji. Zobacz, jak ocenić wÅ‚asnÄ… skuteczność i z dnia na dzieÅ„ poprawić osiÄ…gi. Zacznij korzystać z narzÄ™dzi uÅ‚atwiajÄ…cych umawianie spotkaÅ„. Udanych Å‚owów!

  • Nowy scenariusz rozmowy sprzedażowej, który pomoże Ci przekonać klientów do zakupu każdego dnia.
  • Sprawdzone wskazówki i techniki, które zapewniÅ‚y fortuny najlepszym i najbardziej znanym liderom sprzedaży.
  • Rzetelne rekomendacje oprogramowania, platform i strategii projektowania, oparte na osobistych doÅ›wiadczeniach autora i zapewniajÄ…ce mu zyski.
  • Kompletna lista narzÄ™dzi analizujÄ…cych dane i wskaźniki, do zastosowania na Twojej witrynie, na stronach docelowych, w e-mail marketingu, w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych i w sprzedaży oraz porady dotyczÄ…ce wyników.

Zdobądź przewagę nad innymi i osiągnij cele sprzedaży!


Chris Smith jest wspóÅ‚zaÅ‚ożycielem firmy Curaytor, Å›wiadczÄ…cej usÅ‚ugi coachingowe w zakresie obsÅ‚ugi mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, marketingu cyfrowego i sprzedaży, majÄ…cej na celu pomoc innym biznesom w szybszym rozwijaniu siÄ™. DziÄ™ki zastosowaniu Tajników Konwersji w mniej niż trzy lata sprawiÅ‚, że staÅ‚y roczny dochód Curaytora przekroczyÅ‚ 5 milionów dolarów bez kapitaÅ‚u inwestycyjnego. WczeÅ›niej Chris pracowaÅ‚ dla dwóch miliarderów, wartej blisko miliard dolarów spóÅ‚ki publicznej oraz startupu przejÄ™tego za 108 milionów dolarów. Rocznie wystÄ™puje na żywo przed widowniÄ… liczÄ…cÄ… ponad 50 tysiÄ™cy osób.

Dodaj do koszyka Tajniki Konwersji. Jak zmienić potencjalnego klienta w zadowolonego nabywcę

 

Osoby które kupowały "Tajniki Konwersji. Jak zmienić potencjalnego klienta w zadowolonego nabywcę", wybierały także:

  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • SEO. Kurs video. Poziom pierwszy. Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW
  • SEO. Kurs video. Poziom drugi. Strategie pozycjonowania i techniki pracy
  • SEO dla pocz
  • SEO marketing. B

Dodaj do koszyka Tajniki Konwersji. Jak zmienić potencjalnego klienta w zadowolonego nabywcę

Spis treści

Tajniki Konwersji. Jak zmienić potencjalnego klienta w zadowolonego nabywcę eBook -- spis treści

Wprowadzenie (9)

Jak opanować Tajniki Konwersji (15)

CZĘŚĆ I. ZDOBYWAJ POTENCJALNYCH KLIENTÓW W INTERNECIE

RozdziaÅ‚ 1. Potrzebujesz wiÄ™cej leadów? (25)

  • Jeżeli masz za cel przyciÄ…gniÄ™cie i przekonanie do siebie potencjalnych klientów, to wiedz, że o zwyciÄ™stwie stanowiÄ… wyglÄ…d, sens i strony docelowe (25)
  • Jak szybko i niedrogo zmienić witrynÄ™ w maszynkÄ™ do generowania leadów (32)
  • Strony docelowe sÄ… na topie (37)
  • Mentalność marketingu mikrofalówki (39)
  • Czerp jak najwiÄ™cej korzyÅ›ci ze swojej witryny i stron docelowych, wykorzystujÄ…c retargeting odwiedzajÄ…cych, którzy nie dokonali konwersji (45)

Rozdział 2. Jak stworzyć idealny wpis na blog (49)

  • NagÅ‚ówek (50)
  • Narracja trzymajÄ…ca w napiÄ™ciu (51)
  • Mniej znaków w linijce na poczÄ…tku (52)
  • Wyróżniona grafika (53)
  • Idealne 1500+ sÅ‚ów (53)
  • PrzynÄ™ty do udostÄ™pniania (54)
  • Teraz stworzyÅ‚eÅ› treść, która jest gotowa, by optymalizować jÄ… pod kÄ…tem generowania leadów, mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych i wyszukiwarek internetowych (55)

RozdziaÅ‚ 3. Optymalizowanie treÅ›ci pod kÄ…tem generowania leadów, mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych i wyszukiwarek internetowych (57)

  • Optymalizowanie treÅ›ci pod kÄ…tem generowania leadów (58)
  • Optymalizowanie treÅ›ci pod kÄ…tem mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (63)
  • Optymalizowanie treÅ›ci pod kÄ…tem wyszukiwarek internetowych (66)

RozdziaÅ‚ 4 . Zaawansowany marketing na Facebooku i techniki reklamowe generujÄ…ce leadów "gotowych do zakupu" (71)

  • Profil na Facebooku dla zaawansowanych (73)
  • Grupy na Facebooku (81)
  • Strony na Facebooku (84)
  • Elementy niezbÄ™dne do przeprowadzenia Å›wietnej reklamy na Facebooku (89)
  • Idealny lejek reklamy na Facebooku (95)
  • Cztery typy reklam na Facebooku, które każdy powinien stworzyć (103)

RozdziaÅ‚ 5. Proste strategie (z pominiÄ™ciem Facebooka) napÄ™dzajÄ…ce znaczny ruch i leadów do witryny i stron docelowych (109)

  • Marketing e-mailowy (111)
  • Retargeting (112)
  • Bycie kuratorem (115)
  • YouTube (116)
  • Twitter (120)
  • Instagram (123)
  • GoÅ›cinne blogowanie (124)
  • Podcast (126)
  • Webinarium (127)

CZĘŚĆ II. UMAWIAJ SPOTKANIA DOBREJ JAKOŚCI

Rozdział 6. Jak wykorzystywać CRM, SMS i automatyzację marketingu do natychmiastowego umawiania nowego leada na gorące spotkanie (135)

  • Bogactwo tkwi w przekonaniu leada (137)
  • PrÄ™dkość + NiezÅ‚omność + Scenariusz = Najwyższy możliwy wspóÅ‚czynnik konwersji (139)
  • SMS > E-mail (142)
  • E-maile, które dziaÅ‚ajÄ… (143)

RozdziaÅ‚ 7. Potrzebujesz wiÄ™cej spotkaÅ„? Jak korzystać z marketingu e-mailowego, retargetingu i Å›ledzenia użytkownika, by umawiać starych leadów na dobre jakoÅ›ciowo spotkania (147)

  • Nie istnieje już wiadro na starych leadów (151)
  • Reklamy jako narzÄ™dzie ponownego kontaktu z leadem (157)

CZĘŚĆ III. FINALIZUJ WIĘCEJ SPRZEDAŻY

RozdziaÅ‚ 8. Chcesz wiedzieć, co dokÅ‚adnie należy mówić leadom przez telefon? (161)

  • Dwuetapowe "Å›ledzenie" leada poprzedzajÄ…ce rozmowÄ™ (163)

Rozdział 9. Technika sięgania głębiej (175)

  • Technika siÄ™gania gÅ‚Ä™biej (177)

RozdziaÅ‚ 10. Jak w dwóch prostych krokach zbudować zaufanie internetowego leada (183)

Rozdział 11. Aktywnie odkrywaj wątpliwości (185)

RozdziaÅ‚ 12 . Jak rozpocząć finalizacjÄ™ transakcji z internetowym leadem, korzystajÄ…c z techniki piÄ™ciokrotnego mówienia "Tak" (189)

  • Sprzedaż 20/20/20 (190)

Rozdział 13. Jak reklamować swoją ofertę, korzystając z techniki "Cechy, Korzyści i Potwierdzenia", oraz jak rozpoznać dobry moment na finalizację (195)

  • Zawsze myÅ›l o finalizacji (198)

Rozdział 14. Co dokładnie powiedzieć, rozpoczynając finalizację (201)

RozdziaÅ‚ 15. Finalizacja w dwóch krokach (203)

  • Krok 1. Finalizacja próbna (203)
  • Krok 2. Finalizacja ostateczna (204)

RozdziaÅ‚ 16. Co robić, kiedy rozmówca wciąż mówi "Nie" (207)

  • Pytania o zakup kontra odmowa (207)
  • Technika POF (208)

Rozdział 17. Powiedział "Tak"! Co robić dalej? (215)

Rozdział 18. Jak zamienić leada po finalizacji w jeszcze więcej sprzedaży (219)

Bonus. Sprawdzanie danych i wskaźników, które rzeczywiÅ›cie majÄ… znaczenie (oraz porady dotyczÄ…ce wyników) (223)

  • Istotne wskaźniki dotyczÄ…ce witryn (225)
  • Istotne wskaźniki dotyczÄ…ce stron docelowych (230)
  • Istotne wskaźniki dotyczÄ…ce Facebooka (232)
  • Istotne wskaźniki dotyczÄ…ce marketingu e-mailowego (234)
  • Istotne wskaźniki dotyczÄ…ce sprzedaży (235)

Przypisy końcowe (239)

Dodaj do koszyka Tajniki Konwersji. Jak zmienić potencjalnego klienta w zadowolonego nabywcę

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.