Tajniki Konwersji. Jak zmienić potencjalnego klienta w zadowolonego nabywcę - Helion
Tytuł oryginału: The Conversion Code: Capture Internet Leads, Create Quality Appointments, Close More Sales
TÅ‚umaczenie: Marta Najman
ISBN: 978-83-283-3392-5
stron: 248, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2017-08-09
Księgarnia: Helion
Cena książki: 23,94 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 40% (-15,96 zł)
Poznaj tajniki konwersji i poczuj, jak zwiększają się Twoje zyski!
Marketing — to wÅ‚aÅ›nie on pozwala wyróżnić siÄ™ z tÅ‚umu przeciÄ™tnych sprzedawców, usiÅ‚ujÄ…cych wcisnąć swoje produkty coraz bardziej Å›wiadomym konsumentom. NaprawdÄ™ dobry marketing to nie taki, w którym rzucasz siÄ™ na oÅ›lep i próbujesz przekonać do zakupu każdego, kto tylko zechce choć przez moment CiÄ™ posÅ‚uchać. To przemyÅ›lana, dopracowana strategia, obejmujÄ…ca zarówno zdobywanie dobrych kontaktów do potencjalnych klientów, jak i odpowiedni dobór metod dziaÅ‚ania. JeÅ›li chcesz poznać sprawdzone sposoby na udanÄ… sprzedaż oraz tajniki jej finalizowania i zacząć wreszcie realnie zarabiać, nie możesz przegapić tej książki.
Autor pokazuje wszystkie swoje sztuczki: od budowania baz danych z użyciem najróżniejszych narzÄ™dzi, przez korzystanie z technologii informatycznych, aż po gotowe scenariusze rozmowy z klientem, uwzglÄ™dniajÄ…ce najdrobniejsze szczegóÅ‚y takiej konwersacji. Sprawdź, jak znaczÄ…co zwiÄ™kszyć swoje zyski dziÄ™ki idealnemu poÅ‚Ä…czeniu nowych technologii i starej sztuki perswazji. Zobacz, jak ocenić wÅ‚asnÄ… skuteczność i z dnia na dzieÅ„ poprawić osiÄ…gi. Zacznij korzystać z narzÄ™dzi uÅ‚atwiajÄ…cych umawianie spotkaÅ„. Udanych Å‚owów!
- Nowy scenariusz rozmowy sprzedażowej, który pomoże Ci przekonać klientów do zakupu każdego dnia.
- Sprawdzone wskazówki i techniki, które zapewniÅ‚y fortuny najlepszym i najbardziej znanym liderom sprzedaży.
- Rzetelne rekomendacje oprogramowania, platform i strategii projektowania, oparte na osobistych doświadczeniach autora i zapewniające mu zyski.
- Kompletna lista narzÄ™dzi analizujÄ…cych dane i wskaźniki, do zastosowania na Twojej witrynie, na stronach docelowych, w e-mail marketingu, w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych i w sprzedaży oraz porady dotyczÄ…ce wyników.
Zdobądź przewagę nad innymi i osiągnij cele sprzedaży!
Chris Smith jest wspóÅ‚zaÅ‚ożycielem firmy Curaytor, Å›wiadczÄ…cej usÅ‚ugi coachingowe w zakresie obsÅ‚ugi mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, marketingu cyfrowego i sprzedaży, majÄ…cej na celu pomoc innym biznesom w szybszym rozwijaniu siÄ™. DziÄ™ki zastosowaniu Tajników Konwersji w mniej niż trzy lata sprawiÅ‚, że staÅ‚y roczny dochód Curaytora przekroczyÅ‚ 5 milionów dolarów bez kapitaÅ‚u inwestycyjnego. WczeÅ›niej Chris pracowaÅ‚ dla dwóch miliarderów, wartej blisko miliard dolarów spóÅ‚ki publicznej oraz startupu przejÄ™tego za 108 milionów dolarów. Rocznie wystÄ™puje na żywo przed widowniÄ… liczÄ…cÄ… ponad 50 tysiÄ™cy osób.
Osoby które kupowały "Tajniki Konwersji. Jak zmienić potencjalnego klienta w zadowolonego nabywcę", wybierały także:
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- SEO. Kurs video. Poziom pierwszy. Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW 79,00 zł, (31,60 zł -60%)
- SEO. Kurs video. Poziom drugi. Strategie pozycjonowania i techniki pracy 69,00 zł, (31,05 zł -55%)
- SEO dla pocz 58,98 zł, (29,49 zł -50%)
- SEO marketing. B 59,90 zł, (29,95 zł -50%)
Spis treści
Tajniki Konwersji. Jak zmienić potencjalnego klienta w zadowolonego nabywcę -- spis treści
Wprowadzenie (9)
Jak opanować Tajniki Konwersji (15)
CZĘŚĆ I. ZDOBYWAJ POTENCJALNYCH KLIENTÓW W INTERNECIE
RozdziaÅ‚ 1. Potrzebujesz wiÄ™cej leadów? (25)
- Jeżeli masz za cel przyciÄ…gniÄ™cie i przekonanie do siebie potencjalnych klientów, to wiedz, że o zwyciÄ™stwie stanowiÄ… wyglÄ…d, sens i strony docelowe (25)
- Jak szybko i niedrogo zmienić witrynÄ™ w maszynkÄ™ do generowania leadów (32)
- Strony docelowe sÄ… na topie (37)
- Mentalność marketingu mikrofalówki (39)
- Czerp jak najwiÄ™cej korzyÅ›ci ze swojej witryny i stron docelowych, wykorzystujÄ…c retargeting odwiedzajÄ…cych, którzy nie dokonali konwersji (45)
Rozdział 2. Jak stworzyć idealny wpis na blog (49)
- NagÅ‚ówek (50)
- Narracja trzymająca w napięciu (51)
- Mniej znaków w linijce na poczÄ…tku (52)
- Wyróżniona grafika (53)
- Idealne 1500+ sÅ‚ów (53)
- Przynęty do udostępniania (54)
- Teraz stworzyÅ‚eÅ› treść, która jest gotowa, by optymalizować jÄ… pod kÄ…tem generowania leadów, mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych i wyszukiwarek internetowych (55)
RozdziaÅ‚ 3. Optymalizowanie treÅ›ci pod kÄ…tem generowania leadów, mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych i wyszukiwarek internetowych (57)
- Optymalizowanie treÅ›ci pod kÄ…tem generowania leadów (58)
- Optymalizowanie treÅ›ci pod kÄ…tem mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (63)
- Optymalizowanie treści pod kątem wyszukiwarek internetowych (66)
RozdziaÅ‚ 4 . Zaawansowany marketing na Facebooku i techniki reklamowe generujÄ…ce leadów "gotowych do zakupu" (71)
- Profil na Facebooku dla zaawansowanych (73)
- Grupy na Facebooku (81)
- Strony na Facebooku (84)
- Elementy niezbędne do przeprowadzenia świetnej reklamy na Facebooku (89)
- Idealny lejek reklamy na Facebooku (95)
- Cztery typy reklam na Facebooku, które każdy powinien stworzyć (103)
RozdziaÅ‚ 5. Proste strategie (z pominiÄ™ciem Facebooka) napÄ™dzajÄ…ce znaczny ruch i leadów do witryny i stron docelowych (109)
- Marketing e-mailowy (111)
- Retargeting (112)
- Bycie kuratorem (115)
- YouTube (116)
- Twitter (120)
- Instagram (123)
- Gościnne blogowanie (124)
- Podcast (126)
- Webinarium (127)
CZĘŚĆ II. UMAWIAJ SPOTKANIA DOBREJ JAKOŚCI
Rozdział 6. Jak wykorzystywać CRM, SMS i automatyzację marketingu do natychmiastowego umawiania nowego leada na gorące spotkanie (135)
- Bogactwo tkwi w przekonaniu leada (137)
- PrÄ™dkość + NiezÅ‚omność + Scenariusz = Najwyższy możliwy wspóÅ‚czynnik konwersji (139)
- SMS > E-mail (142)
- E-maile, które dziaÅ‚ajÄ… (143)
RozdziaÅ‚ 7. Potrzebujesz wiÄ™cej spotkaÅ„? Jak korzystać z marketingu e-mailowego, retargetingu i Å›ledzenia użytkownika, by umawiać starych leadów na dobre jakoÅ›ciowo spotkania (147)
- Nie istnieje już wiadro na starych leadów (151)
- Reklamy jako narzędzie ponownego kontaktu z leadem (157)
CZĘŚĆ III. FINALIZUJ WIĘCEJ SPRZEDAŻY
RozdziaÅ‚ 8. Chcesz wiedzieć, co dokÅ‚adnie należy mówić leadom przez telefon? (161)
- Dwuetapowe "śledzenie" leada poprzedzające rozmowę (163)
Rozdział 9. Technika sięgania głębiej (175)
- Technika sięgania głębiej (177)
RozdziaÅ‚ 10. Jak w dwóch prostych krokach zbudować zaufanie internetowego leada (183)
Rozdział 11. Aktywnie odkrywaj wątpliwości (185)
RozdziaÅ‚ 12 . Jak rozpocząć finalizacjÄ™ transakcji z internetowym leadem, korzystajÄ…c z techniki piÄ™ciokrotnego mówienia "Tak" (189)
- Sprzedaż 20/20/20 (190)
Rozdział 13. Jak reklamować swoją ofertę, korzystając z techniki "Cechy, Korzyści i Potwierdzenia", oraz jak rozpoznać dobry moment na finalizację (195)
- Zawsze myśl o finalizacji (198)
Rozdział 14. Co dokładnie powiedzieć, rozpoczynając finalizację (201)
RozdziaÅ‚ 15. Finalizacja w dwóch krokach (203)
- Krok 1. Finalizacja próbna (203)
- Krok 2. Finalizacja ostateczna (204)
RozdziaÅ‚ 16. Co robić, kiedy rozmówca wciąż mówi "Nie" (207)
- Pytania o zakup kontra odmowa (207)
- Technika POF (208)
Rozdział 17. Powiedział "Tak"! Co robić dalej? (215)
Rozdział 18. Jak zamienić leada po finalizacji w jeszcze więcej sprzedaży (219)
Bonus. Sprawdzanie danych i wskaźników, które rzeczywiÅ›cie majÄ… znaczenie (oraz porady dotyczÄ…ce wyników) (223)
- Istotne wskaźniki dotyczące witryn (225)
- Istotne wskaźniki dotyczące stron docelowych (230)
- Istotne wskaźniki dotyczące Facebooka (232)
- Istotne wskaźniki dotyczące marketingu e-mailowego (234)
- Istotne wskaźniki dotyczące sprzedaży (235)
Przypisy końcowe (239)