reklama - zainteresowany?

TDD. Sztuka tworzenia dobrego kodu - Helion

TDD. Sztuka tworzenia dobrego kodu
Autor: Kent Beck
Tytuł oryginału: Test Driven Development: By Example
ISBN: 978-83-283-6572-8
stron: 232, Format: 168x237, okładka: miękka
Data wydania: 2014-03-14
Księgarnia: Helion

Cena książki: 35,40 zł (poprzednio: 59,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-23,60 zł)

Dodaj do koszyka TDD. Sztuka tworzenia dobrego kodu

Tagi: Agile - Programowanie | Testowanie oprogramowania

Idealny kod, pokryty w pełni testami, to marzenie każdego dewelopera. Niestety, marzenia zazwyczaj rozmijają się z rzeczywistością. Codzienność większości programistów to nieczytelny kod i brak testów. Są to doskonałe warunki do powstawania błędów, często bardzo trudnych do wykrycia. Czy jest sposób, żeby wybrnąć z tego ślepego zaułka? Czy są techniki pozwalające tworzyć przejrzysty kod, którego zmiana nie będzie sprawiała trudności?

Oczywiście, że tak - wykorzystaj TDD (ang. Test Driven Development). Programowanie sterowane testami można sprowadzić do prostej zasady: w pierwszej kolejności napisz test, a następnie kod, który ma być testowany. Kent Beck w swojej książce zaprezentuje Ci w praktyce podejście TDD i pokaże, jak wdrożyć jego zasady w codziennej pracy. Zapoznaj się z licznymi przykładami zastosowania tej metody, przydatnymi poradami i najlepszymi wzorcami. To doskonały początek, żeby wdrożyć TDD w Twoim projekcie. Dowiedz się, jak tworzyć idealny kod!

Dzięki tej książce:

  • poznasz technikę programowania sterowanego testami
  • stworzysz czytelny kod, doskonale pokryty testami
  • nie będziesz się bał dokonywać zmian w Twoim kodzie
  • Twój kod osiągnie nowe standardy jakości

Twoja przepustka do świata idealnego kodu!

Dodaj do koszyka TDD. Sztuka tworzenia dobrego kodu

 

Osoby które kupowały "TDD. Sztuka tworzenia dobrego kodu", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • TDD. Sztuka tworzenia dobrego kodu
  • Doskona
  • Miejsce przy stole. Przywództwo w IT w czasach Agile
  • Czysty Agile. Powrót do podstaw

Dodaj do koszyka TDD. Sztuka tworzenia dobrego kodu

Spis treści

TDD. Sztuka tworzenia dobrego kodu -- spis treści

  • Przedmowa
    • Odwaga
  • Podziękowania
  • Wstęp
  • CZĘŚĆ I Obliczenia finansowe
  • Rozdział 1. Portfel wielowalutowy
  • Rozdział 2. Zdegenerowane obiekty
  • Rozdział 3. Równość dla wszystkich
  • Rozdział 4. Prywatność
  • Rozdział 5. Franki, dolary
  • Rozdział 6. Równość dla wszystkich tak, ale
  • Rozdział 7. Jabłka i pomarańcze
  • Rozdział 8. Tworzymy obiekty
  • Rozdział 9. Mnożenie rozdwojone
  • Rozdział 10. Mnożenie jednolite
  • Rozdział 11. Korzenie wszelkiego zła
  • Rozdział 12. Dodawanie ostatecznie
  • Rozdział 13. Zróbmy to
  • Rozdział 14. Wymiana
  • Rozdział 15. Mieszany koszyk walutowy
  • Rozdział 16. Abstrakcja ostatecznie
  • Rozdział 17. Obliczenia finansowe retrospekcja
    • Co dalej?
    • Metafora
    • Wykorzystanie JUnit
    • Metryki kodu
    • Proces
    • Jakość testowania
    • Końcowe przypomnienie
  • CZĘŚĆ II Przykład xUnit
  • Rozdział 18. Pierwsze kroki
  • Rozdział 19. Każdy sobie
  • Rozdział 20. Sprzątanie po sobie
  • Rozdział 21. Zliczanie
  • Rozdział 22. Zapanować nad awariami
  • Rozdział 23. W jedności siła
  • Rozdział 24. xUnit retrospekcja
  • CZĘŚĆ III Wzorce dla programowania sterowanego testami
  • Rozdział 25. O wzorcach TDD
    • Test
    • Izolowanie testów
    • Lista testów
    • Najpierw testy
    • Najpierw asercje
    • Dane testowe
    • Przejrzyste dane
  • Rozdział 26. Wzorce czerwonego paska
    • Test w jednym kroku
    • Test startowy
    • Test objaśniający
    • Test pouczający2
    • Inne rodzaje testów
    • Test regresyjny
    • Przerwa
    • Od początku
    • Tanie biurko, wygodny fotel
  • Rozdział 27. Wzorce testowania
    • Test wtórny
    • Atrapa
    • Samopodstawienie
    • Łańcuch-dziennik
    • Symulowana katastrofa
    • Zawieszony test
    • Czysta sprawa
  • Rozdział 28. Wzorce zielonego paska
    • Preparacja, czyli oszustwo w dobrej wierze
    • Triangulacja
    • Implementowanie oczywiste
    • Jedno na wiele
  • Rozdział 29. Wzorce xUnit
    • Asercja
    • Fikstury
    • Fikstura zewnętrzna
    • Metoda testowa
    • Test wyjątku
    • Wszystkie testy
  • Rozdział 30. Wzorce projektowe
    • Polecenie
    • Obiekt wartości
    • Pusty obiekt
    • Metoda szablonowa
    • Obiekt podłączalny
    • Selektor podłączalny5
    • Metoda fabrykująca
    • Impostor
    • Kompozyt
    • Parametr kolekcjonujący
    • Singleton
  • Rozdział 31. Refaktoryzacja
    • Uzgadnianie różnic
    • Izolowanie zmian
    • Migracje danych
      • Jak?
      • Dlaczego?
    • Wyodrębnianie metody
      • Jak?
      • Dlaczego?
    • Rozwijanie metody
      • Jak?
      • Dlaczego?
    • Ekstrakcja interfejsu
      • Jak?
      • Dlaczego?
    • Przenoszenie metody
      • Jak?
      • Dlaczego?
    • Obiekt-metoda
      • Jak?
      • Dlaczego?
    • Dodawanie parametru
      • Jak?
      • Dlaczego?
    • Parametr metody a parametr konstruktora
      • Jak?
      • Dlaczego?
  • Rozdział 32. Doskonaląc TDD
    • Jak dużymi krokami się poruszać?
    • Czego nie testować?
    • Skąd mam wiedzieć, czy moje testy są dobre?
    • Jak TDD prowadzi do utworzenia frameworku?
    • Jak duże sprzężenie zwrotne jest konieczne?
    • Kiedy powinienem usuwać testy?
    • Jak język programowania i środowisko wpływają na TDD?
    • Czy można tworzyć ogromne systemy w oparciu o testy?
    • Czy można sterować tworzeniem systemu za pomocą testów aplikacyjnych?
    • Jak wskoczyć w nurt TDD?
    • Dla kogo TDD?
    • Czy TDD jest wrażliwe na warunki początkowe?
    • Jak ma się TDD do wzorców projektowych?
    • Dlaczego TDD w ogóle działa?
    • A propos nazwy
    • Jak ma się TDD do praktyk eXtreme Programming?
    • Wyzwanie Daracha
  • Dodatek A Diagramy oddziaływań
    • Sprzężenie zwrotne
      • Kontrola nad systemem
  • Dodatek B Fibonacci
  • Posłowie

Dodaj do koszyka TDD. Sztuka tworzenia dobrego kodu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.