Stw - Helion
ISBN: 978-83-964647-4-3
Format: ebook
Data wydania: 2023-04-08
Księgarnia: Helion
Cena książki: 39,90 zł
Osoby które kupowały "Stw", wybierały także:
- Hello! Flex 4 39,90 zł, (19,95 zł -50%)
- Android na tablecie. Receptury 99,00 zł, (74,25 zł -25%)
- Android Poradnik programisty. 93 przepisy tworzenia dobrych aplikacji 47,70 zł, (38,64 zł -19%)
- Android w praktyce. Projektowanie aplikacji 58,27 zł, (47,20 zł -19%)
- Head First Kotlin. A Brain-Friendly Guide 268,48 zł, (220,15 zł -18%)
Spis treści
Stwórz Grę Mobilną wydanie 2 eBook -- spis treści
Część I: Stwórz Grę Mobilną
JavaScript ES6+ React Native React
SPIS TREŚCI
WSTĘP str. 8
ROZDZIAŁ 1 str. 15
OPIS ZAŁOŻEŃ GRY FALLING JUMPING SHAPES
OPIS GRY
WYBRANA TECHNOLOGIA WYKONANIA
ZASOBY: GRAFIKA, DŹWIĘKI
ROZDZIAŁ 2 str. 22
PRZYGOTOWANIE STRUKTURY PROJEKTU
KATALOGI
PLIKI
GRAFIKA
HAKI W REACT – WPROWADZENIE
ROZDZIAŁ 3 str. 35
EKRAN STARTOWY
WYGLĄD STRONY Menu
MENU APLIKACJI
DODATKOWE USTAWIENIA
ROZDZIAŁ 4 str. 49
EKRAN SIMPLE
WYGLĄD
KULKA – BUDOWA
KULKA – ANIMACJA
START GAME
KOMUNIKATY
ROZDZIAŁ 5 str. 94
EKRAN MEDIUM
PLIKI:
• GameStageOne.js
• SquareOne.js
• TekstInfo.js (ten sam plik dla wszystkich poziomów)
ROZDZIAŁ 6 str. 119
EKRAN CRAZY
PLIKI:
• GameStageTwo.js
• SquareTwo.js
• TekstInfo.js (ten sam plik dla wszystkich poziomów, omówiony wcześniej)
ROZDZIAŁ 7 str. 148
PODSUMOWANIE
STAN KOŃCOWY
PROPOZYCJE DALSZEGO ROZWOJU GRY
UDOSTĘPNIENIE GRY POTENCJALNYM KLIENTOM– GRACZOM
Część II Dodatek:
Aplikacje Mobilne Wprowadzenie
SPIS TREŚCI
WPROWADZENIE str. 160
ROZDZIAŁ 1 str. 163
WPROWADZENIE DO TECHNOLOGII MOBILNYCH
ROZDZIAŁ 2 str. 168
ŚRODOWISKO PROGRAMISTYCZNE DO TWORZENIA APLIKACJI MOBILNYCH
ROZDZIAŁ 3 str. 174
REACT NATIVE INSTALACJA NA WŁASNYM KOMPUTERZE
ROZDZIAŁ 4 str. 198
REACT KONTRA REACT NATIVE – KRÓTKIE OMÓWIENIE
ROZDZIAŁ 5 str. 209
PIERWSZY PROJEKT – "HELLO WORLD"
Podsumowanie str. 224