Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku - Helion
Tytuł oryginału: Social BOOM!: How to Master Business Social Media to Brand Yourself, Sell Yourself, Sell Your Product, Dominate Your Industry
Tłumaczenie: Sławomir Kupisz
ISBN: 978-83-246-3664-8
stron: 232, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-04
Księgarnia: Helion
Cena książki: 39,00 zł
Mistrzowskie wykorzystanie potencjału
- Przejdź z mediów społecznościowych do mediów biznesowo-społecznościowych!
- Nawiązuj nowe kontakty, zaciekawiaj ludzi i przyciągaj kolejnych klientów!
- Zobacz, co się dzieje, gdy atrakcyjność spotyka się z wartością!
- Pozwól, by pozytywne informacje na Twój temat przenosiły się z komputera na komputer!
- Otwórz się na rosnącą ilość pieniędzy na Twoim koncie!
W sieci nieskończonych możliwości
Media biznesowo-społecznościowe to najlepszy, najtańszy i najbardziej bezpośredni sposób komunikowania się z klientami, jaki został wynaleziony w ciągu ostatniego stulecia. Jeśli wykorzystasz do maksimum potencjał, jaki kryje się w Facebooku, LinkedIn, Twitterze i YouTube, nie bacząc na zawirowania ekonomii, będziesz w stanie pchnąć swój biznes na wyższy poziom i prześcignąć konkurencję.
- Nadszedł czas, by przyspieszyć!
- To idealny moment, by skapitalizować Twoje szanse i możliwości!
- Najwyższa pora, byś wreszcie zmiażdżył konkurencję i stał się liderem w branży!
Poznaj szczegółowo wszystkie aspekty kreowania i rozbudowy kompleksowej obecności firmy w mediach społecznościowych oraz czynniki, które decydują o atrakcyjności społecznej i biznesowej. Media tego typu pomogą Ci wykreować markę, sprzedawać Twoje produkty i usługi po mistrzowsku, zdominować rynek, wzmocnić reputację, zdobyć zaufanie i lojalność oraz zapełnić konto w banku. Nie zaczynaj od jutra. Zacznij działać już DZIŚ!
Jestem istotą społeczną. Biznesowo-społeczną. Wiem, jak przyciągać i zaciekawiać ludzi w sieci i nawiązywać z nimi kontakty. Dzięki tej książce również i Ty zdobędziesz tę umiejętność. Usłyszysz tu mój głos, przeczytasz o moich doświadczeniach. Przekażę Ci moją wiedzę, jak również wiedzę kilku znakomitych autorów, którzy zechcieli podzielić się ze mną swoimi przemyśleniami, koncepcjami i własnymi dokonaniami w sferze mediów społecznościowych.Jeffrey Gitomer
Osoby które kupowały "Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku ", wybierały także:
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Wybrane problemy zarządzania procesami kształcenia w społeczeństwie informacyjnym 24,64 zł, (6,90 zł -72%)
- Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. Wydanie II 44,48 zł, (12,90 zł -71%)
- Internet mo 48,06 zł, (14,90 zł -69%)
- Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone 39,09 zł, (12,90 zł -67%)
Spis treści
Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku -- spis treści
Media biznesowo-społecznościowe i ukryte w nich możliwości (7)
To nie jest książka (10)
Cóż takiego społecznego jest w mediach społecznościowych? Jak społeczny jesteś Ty? (12)
BOOM STAŁ SIĘ FAKTEM. SKORZYSTAJ I TY!
- Boom na media społecznościowe stał się faktem, a Ty zostałeś w tyle (21)
- Społecznościowa rewolucja i Twoja ewolucja (27)
- Media społecznościowe - akwizycja na nowo. Przyłączysz się? (31)
- Czy jesteś już aktywny w świecie mediów społecznościowych? Czy wciąż czekasz i przypatrujesz się z boku? (35)
- Od osobistych do biznesowych zastosowań mediów społecznościowych (40)
- Media społecznościowe czy media BIZNESOWO-społecznościowe? Ty wybierasz (44)
- 9 sposobów na skuszenie złotej rybki (49)
- Czy media społecznościowe sprawdzają się w każdej branży? (60)
- Sekretne drzwi: 8 kroków i jesteś W ŚRODKU! (67)
BOOM NA FACEBOOKA
- Różnica pomiędzy mediami społecznościowymi a mediami biznesowo-społecznościowymi na przykładzie Facebooka (80)
- O nie, tylko nie Facebook! Aaaaaaaaaa!!! (83)
- Co "ćwierkać"? Co publikować? Jak szukać kontaktów? (88)
- Tworzenie własnej strony firmowej na Facebooku (93)
BOOM NA LINKEDIN
- Różnica pomiędzy mediami społecznościowymi a mediami biznesowo-społecznościowymi na przykładzie LinkedIn (97)
- 15 zasad, których powinien przestrzegać każdy użytkownik LinkedIn (100)
- Sprzedawanie jest prospołeczne - media społecznościowe jako narzędzie sprzedaży (108)
- LinkedIn dla wszystkich i dla każdego (120)
BOOM NA TWITTERA
- Różnica pomiędzy mediami społecznościowymi a mediami biznesowo-społecznościowymi na przykładzie Twittera (126)
- Tweetuję, więc jestem (128)
- Zrozumieć Twittera i potęgę retweetów (132)
- Sandy Carter - liderka (społecznościowa) z pierwszego rzędu (137)
- Witaj na największym cocktail party świata (142)
- 3 rzeczy na temat Twittera, które kompletnie umykają uwadze biznesmenów (149)
- 12 rzeczy, których dowiedziałem się o Twitterze (157)
- Tweety Jeffreya Gitomera nawiązujące do tematyki mediów społecznościowych (162)
BOOM NA YOUTUBE
- Różnica pomiędzy mediami społecznościowymi a mediami biznesowo-społecznościowymi na przykładzie YouTube (166)
- YouTube - jak wspiąć się na szczyt (168)
KLEJ!
- BLOG. BLOG. BLOG (176)
- Proces klejenia (180)
- Siła Twojego e-magazynu (182)
BOOM SPOŁECZNOŚCIOWY
- Wartość. Mowa o Tobie? (186)
- Pomocy! Chcę pisać, ale nie wiem jak! (190)
- 4 zasady marketingu szeptanego (197)
- Media społecznościowe a biznes. Z perspektywy karierowicza (204)
- Jesteś pracownikiem czy człowiekiem? (212)
- Twoja (osobista) strategia działania w mediach społecznościowych (214)
- Ace of Sales - w służbie mediom społecznościowym (217)
- Przepis na sukces w mediach biznesowo-społecznościowych: przyciągaj ludzi, zaciekawiaj ich, nawiązuj kontakty (219)
- Chcesz włączyć się w boom na media społecznościowe? Pomogę Ci w tym osobiście! (222)
- Ta książka nie ma zakończenia... (223)