reklama - zainteresowany?

Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku - Helion

Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku
Autor: Jeffrey Gitomer
Tytuł oryginału: Social BOOM!: How to Master Business Social Media to Brand Yourself, Sell Yourself, Sell Your Product, Dominate Your Industry
Tłumaczenie: Sławomir Kupisz
ISBN: 978-83-246-3664-8
stron: 232, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-04
Księgarnia: Helion

Cena książki: 39,00 zł

Dodaj do koszyka Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku

Tagi: Social Media

Mistrzowskie wykorzystanie potencjału

  • Przejdź z mediów społecznościowych do mediów biznesowo-społecznościowych!
  • Nawiązuj nowe kontakty, zaciekawiaj ludzi i przyciągaj kolejnych klientów!
  • Zobacz, co się dzieje, gdy atrakcyjność spotyka się z wartością!
  • Pozwól, by pozytywne informacje na Twój temat przenosiły się z komputera na komputer!
  • Otwórz się na rosnącą ilość pieniędzy na Twoim koncie!

W sieci nieskończonych możliwości

Media biznesowo-społecznościowe to najlepszy, najtańszy i najbardziej bezpośredni sposób komunikowania się z klientami, jaki został wynaleziony w ciągu ostatniego stulecia. Jeśli wykorzystasz do maksimum potencjał, jaki kryje się w Facebooku, LinkedIn, Twitterze i YouTube, nie bacząc na zawirowania ekonomii, będziesz w stanie pchnąć swój biznes na wyższy poziom i prześcignąć konkurencję.

  • Nadszedł czas, by przyspieszyć!
  • To idealny moment, by skapitalizować Twoje szanse i możliwości!
  • Najwyższa pora, byś wreszcie zmiażdżył konkurencję i stał się liderem w branży!

Poznaj szczegółowo wszystkie aspekty kreowania i rozbudowy kompleksowej obecności firmy w mediach społecznościowych oraz czynniki, które decydują o atrakcyjności społecznej i biznesowej. Media tego typu pomogą Ci wykreować markę, sprzedawać Twoje produkty i usługi po mistrzowsku, zdominować rynek, wzmocnić reputację, zdobyć zaufanie i lojalność oraz zapełnić konto w banku. Nie zaczynaj od jutra. Zacznij działać już DZIŚ!

 


 

Jestem istotą społeczną. Biznesowo-społeczną. Wiem, jak przyciągać i zaciekawiać ludzi w sieci i nawiązywać z nimi kontakty. Dzięki tej książce również i Ty zdobędziesz tę umiejętność. Usłyszysz tu mój głos, przeczytasz o moich doświadczeniach. Przekażę Ci moją wiedzę, jak również wiedzę kilku znakomitych autorów, którzy zechcieli podzielić się ze mną swoimi przemyśleniami, koncepcjami i własnymi dokonaniami w sferze mediów społecznościowych.
Jeffrey Gitomer

Dodaj do koszyka Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku

 

Osoby które kupowały "Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku ", wybierały także:

  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Wybrane problemy zarządzania procesami kształcenia w społeczeństwie informacyjnym
  • Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. Wydanie II
  • Internet mo
  • Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone

Dodaj do koszyka Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku

Spis treści

Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku -- spis treści

Media biznesowo-społecznościowe i ukryte w nich możliwości (7)

To nie jest książka (10)

Cóż takiego społecznego jest w mediach społecznościowych? Jak społeczny jesteś Ty? (12)

BOOM STAŁ SIĘ FAKTEM. SKORZYSTAJ I TY!

  • Boom na media społecznościowe stał się faktem, a Ty zostałeś w tyle (21)
  • Społecznościowa rewolucja i Twoja ewolucja (27)
  • Media społecznościowe - akwizycja na nowo. Przyłączysz się? (31)
  • Czy jesteś już aktywny w świecie mediów społecznościowych? Czy wciąż czekasz i przypatrujesz się z boku? (35)
  • Od osobistych do biznesowych zastosowań mediów społecznościowych (40)
  • Media społecznościowe czy media BIZNESOWO-społecznościowe? Ty wybierasz (44)
    • 9 sposobów na skuszenie złotej rybki (49)
    • Czy media społecznościowe sprawdzają się w każdej branży? (60)
    • Sekretne drzwi: 8 kroków i jesteś W ŚRODKU! (67)

BOOM NA FACEBOOKA

  • Różnica pomiędzy mediami społecznościowymi a mediami biznesowo-społecznościowymi na przykładzie Facebooka (80)
  • O nie, tylko nie Facebook! Aaaaaaaaaa!!! (83)
  • Co "ćwierkać"? Co publikować? Jak szukać kontaktów? (88)
  • Tworzenie własnej strony firmowej na Facebooku (93)

BOOM NA LINKEDIN

  • Różnica pomiędzy mediami społecznościowymi a mediami biznesowo-społecznościowymi na przykładzie LinkedIn (97)
    • 15 zasad, których powinien przestrzegać każdy użytkownik LinkedIn (100)
    • Sprzedawanie jest prospołeczne - media społecznościowe jako narzędzie sprzedaży (108)
    • LinkedIn dla wszystkich i dla każdego (120)

BOOM NA TWITTERA

  • Różnica pomiędzy mediami społecznościowymi a mediami biznesowo-społecznościowymi na przykładzie Twittera (126)
  • Tweetuję, więc jestem (128)
  • Zrozumieć Twittera i potęgę retweetów (132)
  • Sandy Carter - liderka (społecznościowa) z pierwszego rzędu (137)
    • Witaj na największym cocktail party świata (142)
    • 3 rzeczy na temat Twittera, które kompletnie umykają uwadze biznesmenów (149)
    • 12 rzeczy, których dowiedziałem się o Twitterze (157)
  • Tweety Jeffreya Gitomera nawiązujące do tematyki mediów społecznościowych (162)

BOOM NA YOUTUBE

  • Różnica pomiędzy mediami społecznościowymi a mediami biznesowo-społecznościowymi na przykładzie YouTube (166)
    • YouTube - jak wspiąć się na szczyt (168)

KLEJ!

  • BLOG. BLOG. BLOG (176)
  • Proces klejenia (180)
  • Siła Twojego e-magazynu (182)

BOOM SPOŁECZNOŚCIOWY

  • Wartość. Mowa o Tobie? (186)
  • Pomocy! Chcę pisać, ale nie wiem jak! (190)
    • 4 zasady marketingu szeptanego (197)
    • Media społecznościowe a biznes. Z perspektywy karierowicza (204)
  • Jesteś pracownikiem czy człowiekiem? (212)
  • Twoja (osobista) strategia działania w mediach społecznościowych (214)
  • Ace of Sales - w służbie mediom społecznościowym (217)
  • Przepis na sukces w mediach biznesowo-społecznościowych: przyciągaj ludzi, zaciekawiaj ich, nawiązuj kontakty (219)
  • Chcesz włączyć się w boom na media społecznościowe? Pomogę Ci w tym osobiście! (222)
  • Ta książka nie ma zakończenia... (223)

Dodaj do koszyka Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.