reklama - zainteresowany?

Social media to ściema - Helion

Social media to ściema
ebook
Autor: B.J. Mendelson
Tytuł oryginału: Social Media Is Bullshit
Tłumaczenie: Marcin Machnik
ISBN: 978-83-246-7501-2
stron: 240, Format: ebook
Data wydania: 2014-04-14
Księgarnia: Helion

Cena książki: 23,40 zł (poprzednio: 39,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-15,60 zł)

Dodaj do koszyka Social media to ściema

Tagi: Social Media

Mądra i prowokacyjna. Jeśli jesteś uzależniony od mediów społecznościowych — czytaj i płacz!
„New York Journal of Books”

Prawdy, półprawdy i ćwierćprawdy…

Social media to wielka marketingowa rewolucja! Dzięki nim jesteś bliżej swoich klientów i współpracowników - z ich pomocą możesz wprawić w ruch wielką machinę reklamową! Czyżby? A co Ci podpowiada zdrowy rozsądek? Czy zastanawiałeś się nad tym, kto naprawdę zarabia na tym interesie? Jeśli masz wątpliwości co do prawd objawionych serwowanych Ci przez pięciominutowych internetowych guru i szemranych konsultantów ds. PR, zapraszamy Cię za kulisy tego biznesu.

Twitter, Facebook czy YouTube nie są ani dobre, ani złe, ani przydatne, ani bezużyteczne. Pozwoliliśmy jednak, żeby zadowoleni z siebie chciwi ludzie stworzyli mit, który sugeruje, że wystarczy wejść z firmą na jakąś platformę społecznościową, a wszystkie nasze marzenia się spełnią. A przez cały ten czas korporacje i marketingowcy rozpowszechniający ten mit napychają swoje kieszenie. Masz dość brania udziału w tym podejrzanym procederze? W tej książce znajdziesz wiedzę i narzędzia, których faktycznie potrzebujesz do nawiązywania trwałych relacji z klientami, rozwijania swojej marki oraz wykorzystania pełnego potencjału internetu bez wydawania na to grubej kasy.


B.J. Mendelson pisał dla „The Huffington Post”, „Forbesa”, O Music Award w MTV i CNN. Cytowano go w czasopismach „Newsweek”, „The New York Times”, „Los Angeles Times”, „Psychology Today” i „SmartMoney”. Był dyrektorem ds. nowych mediów w programie telewizji ABC i prowadził dział poświęcony przetrwaniu na studiach w CBS College Sports.

Dodaj do koszyka Social media to ściema

 

Osoby które kupowały "Social media to ściema", wybierały także:

  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. Wydanie II
  • Twoja firma w social mediach. Podr
  • Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby
  • Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekst

Dodaj do koszyka Social media to ściema

Spis treści

Social media to ściema eBook -- spis treści

Wprowadzenie. Podstawy wciskania ściemy (7)

1. Nasza okropna, straszna, niedobra i beznadziejna strona internetowa (9)

2. Zdumiewające opowieści o przeciętności (13)

3. "Napisałem tę książkę dla Pepsi" (17)

4. Social media to ściema (23)

CZĘŚĆ PIERWSZA. SOCIAL MEDIA TO ŚCIEMA

5. Nic zgoła nowego nie ma pod słońcem... ani w internecie (29)

6. Szufle i nowa pańszczyzna (37)

7. Tak, to jest klucz! (43)

8. Teraz już wiesz, czyli brakująca część opowieści (55)

9. Ekonomia bazująca na dupkach (67)

10. "Wpływowi" ludzie to bzdura (77)

11. Przeanalizuj to (89)

CZĘŚĆ DRUGA. POZNAJ LUDZI, KTÓRZY STOJĄ ZA ŚCIEMĄ

12. A może dla korporacji media społecznościowe także nie są aż taką rewelacją? (97)

13. Zakochana para: Facebook i Kia... (113)

14. Jak marketingowcy, cyberhipsterzy i inni radzą sobie z krytyką (podpowiedź: niezbyt dobrze) (125)

CZĘŚĆ TRZECIA. JAK BEZ WIĘKSZEGO WYSIŁKU SPRZEDAWAĆ ŚCIEMĘ?

15. Tworzenie i rozpowszechnianie ściemy w siedmiu prostych krokach (137)

16. A odpowiedź brzmi... (145)

CZĘŚĆ CZWARTA. CO NAPRAWDĘ DZIAŁA W INTERNECIE?

17. Wszystko, co kiedykolwiek trzeba Ci będzie wiedzieć o marketingu (161)

18. Podsumowanie (179)

19. Manifest przeciwko mediom społecznościowym (187)

Podziękowania (199)

Przypisy (205)

Dodaj do koszyka Social media to ściema

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.