reklama - zainteresowany?

Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu - Helion

Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
ebook
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
ISBN: 978-83-283-7618-2
stron: 176, Format: ebook
Data wydania: 2021-01-12
Księgarnia: Helion

Cena książki: 19,95 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-19,95 zł)

Dodaj do koszyka Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu

Tagi: Blogi | E-biznes | Marketing | Social Media

Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. Jeśli je rozszyfrujesz i dopasujesz do nich swoje słowa, możesz wywierać silny i głęboki wpływ na zachowanie i decyzje klientów, urzędników, czytelników i bliskich.

Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly'ego, któremu w trakcie przesłuchania wmówiono, że zabił własną matkę. Policja zastała go w domu, gdy siedział otępiały przed zwłokami, bez śladu krwi na sobie ani jakiegokolwiek narzędzia zbrodni. Nie było żadnego powodu, by go oskarżyć o morderstwo, poza tym, że pasował do hipotezy śledczych. Tak poprowadzili śledztwo, że chłopak zaczął sobie "przypominać" sceny zabójstwa. Niewinnego człowieka doprowadzili do przyznania się do zbrodni na własnej matce. Bez przemocy, tortur ani żadnych gróźb! Wystarczyły odpowiednio dobrane słowa...

Zakładam, że nie masz zamiaru nikogo krzywdzić. Jeśli jednak szukasz sposobów na to, by wywierać większy wpływ swoimi słowami - jest pewna szansa, że ta książka Ci w tym pomoże. Niczego Ci nie obiecuję ani nie daję żadnej gwarancji. Wkraczasz bowiem w mroczną sferę osobowości człowieka, w której nie ma sztywnych zasad, są jedynie nieracjonalne pragnienia. Jeśli rozważasz zakup tej książki, zadaj sobie tylko jedno pytanie: czy naprawdę chcesz poznać ciemną stronę copywritingu?

Dodaj do koszyka Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu

 

Osoby które kupowały "Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu", wybierały także:

  • Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekst
  • Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone
  • Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone
  • WordPress. 50 genialnych wtyczek. Kurs video

Dodaj do koszyka Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu

Spis treści

Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu eBook -- spis treści

 

Wstęp (lepiej to przeczytaj) 5

 

1. Dlaczego klient nie chce kupować? 11

  • Bo ma wybór 17
  • Bo ma czas 30
  • Bo chce wszystkiego na raz 42
  • Bo nie widzi wartości 57
  • Bo to nie dla niego 61
  • Bo nie piszesz prawdy o produkcie 64
  • Bo jest mu za dobrze 69
  • Bo Ci nie ufa (i ma rację) 79
  • Bo nie czuje wobec Ciebie żadnego zobowiązania 89
  • Bo myśli racjonalnie 94
  • Bo widzi lepszą konkurencję 100
  • Bo ucieka przed prawdą 105

2. SALIGIA 109

  • Pycha 120
  • Chciwość 124
  • Pożądanie 127
  • Zazdrość 130
  • Łakomstwo 134
  • Gniew 137
  • Lenistwo 141

3. Grzeszna oferta 145

4. Usprawiedliwienie 149

5. Siła okazji 157

6. Diabelnie proste teksty 161

7. Strategia kuszenia 167

8. To nie koniec 173

Dodaj do koszyka Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.