reklama - zainteresowany?

SharePoint 2013 PL. Praktyczne zarządzanie zasobami informacyjnymi w przedsiębiorstwie - Helion


ebook
Autor: Steve Goodyear
Tytuł oryginału: Practical SharePoint 2013 Enterprise Content Management
Tłumaczenie: Radosław Meryk
ISBN: 978-83-283-0370-6
stron: 296, Format: ebook
Data wydania: 2015-04-03
Księgarnia: Helion

Cena książki: 29,50 zł (poprzednio: 59,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-29,50 zł)

Dodaj do koszyka

Tagi: SharePoint

Zapanuj nad chaosem informacyjnym!

SharePoint to platforma rozwijana przez firmę Microsoft, ułatwiająca zapanowanie nad ogromem informacji przetwarzanych w przedsiębiorstwie. Jest najczęściej wybierana przez średnie i duże organizacje. Pozwala pracownikom na błyskawiczne zlokalizowanie informacji istotnych w ich codziennej pracy. Ponadto pomaga tworzyć własne komponenty, dostosowane do specyficznych wymagań.

SharePoint to duży i zaawansowany produkt, jednak dzięki tej książce szybko zdobędziesz wiedzę umożliwiającą skuteczne korzystanie z jego potencjału. W trakcie lektury poznasz cykl życia informacji, zaplanujesz strukturę archiwów, skonfigurujesz portal eDiscovery oraz dostosujesz system zabezpieczeń do własnych wymagań. Na kolejnych stronach znajdziesz ciekawe informacje na temat klasyfikowania i organizowania informacji, publikowania zawartości sieci Web oraz formularzy elektronicznych. Książka ta jest obowiązkową lekturą dla wszystkich osób odpowiedzialnych za organizowanie przechowywania informacji w SharePoint.

Dowiesz się, jak:
  • Zastosować model cyklu życia informacji w celu przeanalizowania i zrozumienia informacji wykorzystywanych w instytucji.
  • Zaprojektować plan archiwów z zastosowaniem reguł routingu informacji w celu zorganizowania repozytorium rekordów programu SharePoint.
  • Zaplanować i skonfigurować portal eDiscovery oraz zarządzać sprawami zbierania elektronicznych materiałów dowodowych.
  • Zaprojektować rozwiązania niezbędne do stworzenia interfejsu z zewnętrznymi systemami zarządzania informacjami.
  • Określić wymagania bezpieczeństwa informacji w instytucji.
  • Zaprojektować typy zawartości i zaimplementować koncentrator typu zawartości przedsiębiorstwa w celu podziału na kategorie i zorganizowania informacji.

Poznaj skuteczne sposoby zarządzania informacjami!

Dodaj do koszyka

 

Osoby które kupowały "SharePoint 2013 PL. Praktyczne zarządzanie zasobami informacyjnymi w przedsiębiorstwie", wybierały także:

  • Microsoft SharePoint 2016 Krok po kroku

Dodaj do koszyka

Spis treści

SharePoint 2013 PL. Praktyczne zarządzanie zasobami informacyjnymi w przedsiębiorstwie eBook -- spis treści

O autorze (11)

O recenzencie technicznym (12)

Podziękowania (13)

Wprowadzenie (15)

CZĘŚĆ I PLANOWANIE I ANALIZA CYKLU ŻYCIA INFORMACJI (17)

Rozdział 1. Przegląd zagadnień związanych z zarządzaniem zasobami informacyjnymi w przedsiębiorstwie (19)

  • Znaczenie zarządzania zasobami informacyjnymi w przedsiębiorstwie (19)
  • Czym jest zarządzanie zasobami informacyjnymi w przedsiębiorstwie? (20)
  • Pojęcia związane z zarządzaniem zasobami informacyjnymi w przedsiębiorstwie (23)
    • Pojęcia związane z zarządzaniem dokumentami (25)
    • Pojęcia związane z zarządzaniem bezpieczeństwem (25)
    • Pojęcia związane z zarządzaniem procesami biznesowymi (26)
    • Ogólne pojęcia związane z zarządzaniem zasobami informacyjnymi (26)
  • Informacje tymczasowe a rekordy oficjalne (27)
  • Model cyklu życia informacji (29)
  • Porównanie kosztów i korzyści zastosowania rozwiązania ECM (34)
  • Podejście do opracowania programu ECM (35)
  • Podsumowanie (37)

Rozdział 2. Funkcje ECM w programie SharePoint 2013 (39)

  • Przegląd informacji o programie SharePoint 2013 (39)
  • Wzajemne relacje pomiędzy obszarami funkcjonalności programu SharePoint (42)
  • Architektura witryny programu SharePoint (45)
  • Typy witryn SharePoint (48)
  • Listy programu SharePoint i typy bibliotek (52)
  • Funkcje ECM w programie SharePoint 2013 (56)
  • Przegląd infrastruktury programu SharePoint (59)
  • Podsumowanie (62)

Rozdział 3. Analiza cyklu życia informacji (63)

  • Zastosowanie modelu cyklu życia informacji (63)
  • Budowanie skorowidza zasobów informacyjnych firmy (68)
  • Analiza procesów biznesowych związanych z zasobami informacyjnymi (70)
  • Tworzenie diagramów procesów biznesowych za pomocą programu Microsoft Visio (72)
  • Identyfikowanie wymagań informacji w zakresie bezpieczeństwa (73)
  • Dokumentowanie wymagań związanych z cyklem życia informacji (76)
  • Podsumowanie (79)

Rozdział 4. Projektowanie architektury informacji (81)

  • Architektura informacyjna (81)
  • Analiza architektury informacyjnej (83)
    • Tworzenie słownika danych (84)
    • Wykorzystanie sortowania kart do organizowania informacji (85)
  • Budowanie architektury informacyjnej (86)
  • Implementacja projektu taksonomii przedsiębiorstwa (89)
  • Projektowanie struktury witryny (91)
  • Projektowanie elementów nawigacji (94)
  • Podsumowanie (96)

CZĘŚĆ II ZARZĄDZANIE INFORMACJAMI TYMCZASOWYMI (97)

Rozdział 5. Konfigurowanie programu SharePoint na potrzeby zawartości współpracy (99)

  • Czym jest współpraca? (99)
  • Wyzwolenie współpracy (101)
  • Projektowanie procesu tworzenia witryn (102)
    • Konfigurowanie samoobsługowego procesu tworzenia witryny (103)
  • Projektowanie kontenerów zawartości (103)
  • Identyfikacja potrzeb w zakresie zarządzania dokumentami (108)
    • Konfigurowanie kolumn dokumentu (109)
    • Zastosowanie wersjonowania dokumentów (109)
    • Wymóg wyewidencjonowania dokumentu przed edycją (110)
    • Zarządzanie alertami (111)
    • Kojarzenie przepływów pracy z dokumentami (112)
    • Konfigurowanie szablonu dokumentu oraz panelu informacyjnego (112)
    • Konfigurowanie zasad zarządzania informacjami o dokumentach (114)
    • Przeglądanie raportów inspekcji i wykorzystywania zawartości witryny (115)
  • Historia prawdziwa: notatki z pracy (117)
  • Podsumowanie (118)

Rozdział 6. Klasyfikowanie i organizowanie zawartości (119)

  • Organizowanie zawartości (119)
  • Czym są typy zawartości? (120)
  • Analiza i projektowanie typów zawartości (124)
  • Implementacja typów zawartości (125)
  • Konfigurowanie zestawów dokumentów (128)
  • Konfigurowanie centrum typu zawartości przedsiębiorstwa (129)
  • Przegląd informacji na temat technologii Windows Workflow Foundation (131)
  • Tworzenie przepływów pracy cyklu życia informacji (133)
  • Optymalizacja baz danych z wykorzystaniem zdalnej usługi BLOB Storage (135)
  • Podsumowanie (137)

Rozdział 7. Publikowanie zawartości sieci Web (139)

  • Przegląd zagadnień związanych z zarządzaniem zawartością sieci Web (139)
  • Analiza wymagań WCM (142)
  • Funkcje WCM w programie SharePoint 2013 (144)
  • Tworzenie i konfigurowanie portalu publikowania (147)
  • Konfigurowanie przepływu pracy zatwierdzania publikowania (149)
  • Zarządzanie ustawieniami rozmieszczania zawartości (153)
  • Konfigurowanie publikowania między zbiorami witryn (154)
  • Podsumowanie (157)

Rozdział 8. Projektowanie przetwarzania formularzy elektronicznych (159)

  • Rodzaje formularzy w organizacjach (159)
  • Formularze papierowe a elektroniczne (160)
  • Modelowanie procesów przetwarzania formularzy papierowych (161)
    • Analizowanie i projektowanie procesów przetwarzania formularzy (164)
  • Przegląd informacji o programie InfoPath 2013 (164)
  • Tworzenie formularzy elektronicznych w programie InfoPath (166)
  • Przegląd informacji o programie SharePoint Designer 2013 (169)
    • Akcje przepływów pracy w programie SharePoint Designer (172)
  • Tworzenie przepływów pracy zatwierdzania w programie SharePoint Designer (175)
  • Historia prawdziwa: notatki z pracy (176)
  • Podsumowanie (176)

CZĘŚĆ III PROJEKTOWANIE MECHANIZMÓW ODKRYWANIA INFORMACJI (177)

Rozdział 9. Implementacja mechanizmów wyszukiwania w przedsiębiorstwie (179)

  • Znaczenie wyszukiwania (179)
    • Istota wyszukiwania w przedsiębiorstwie (181)
  • Przegląd architektury wyszukiwania w programie SharePoint (182)
  • Analiza wymagań mechanizmów wyszukiwania w przedsiębiorstwie (184)
  • Administracja usługą wyszukiwania w przedsiębiorstwie (185)
  • Konfigurowanie źródeł wyszukiwania zawartości (187)
    • Konfigurowanie reguł przeszukiwania (189)
    • Konfiguracja źródeł wyników (189)
    • Konfigurowanie sugestii kwerend (190)
  • Budowanie korporacyjnego słownika (192)
    • Konfigurowanie reguł kwerend (192)
  • Podsumowanie (194)

Rozdział 10. Planowanie funkcji informatyki społecznej (195)

  • Istota informatyki społecznej (195)
  • Przegląd funkcji informatyki społecznej w programie SharePoint (197)
  • Analiza wymagań dotyczących informatyki społecznej (199)
  • Wdrażanie wyszukiwarki osób (199)
  • Zarządzanie własnościami witryn osobistych (202)
    • Zarządzanie właściwościami i synchronizacją profili (204)
  • Promowanie witryny (207)
  • Określanie docelowych odbiorców (209)
  • Tworzenie osobistego bloga (210)
  • Podsumowanie (211)

Rozdział 11. Zarządzanie funkcją eDiscovery i sprawami ujawniania informacji (213)

  • Przegląd informacji na temat funkcji eDiscovery (213)
  • Mechanizm eDiscovery w programie SharePoint 2013 (215)
  • Tworzenie i konfiguracja portalu eDiscovery (217)
  • Tworzenie spraw wykrywania i zarządzanie nimi (221)
    • Eksportowanie i pakowanie zawartości (224)
  • Podsumowanie (226)

Rozdział 12. Zabezpieczanie zasobów informacji (227)

  • Przegląd zagadnień związanych z bezpieczeństwem (227)
  • Modelowanie zagrożeń (229)
  • Analiza wymagań bezpieczeństwa informacji (230)
  • Konfiguracja grup i uprawnień w programie SharePoint (231)
  • Konfigurowanie zasad użytkownika aplikacji sieci Web (235)
  • Usługa zarządzania prawami (RMS) (237)
    • Konfigurowanie usługi RMS w programie SharePoint (238)
  • Historia prawdziwa: notatki z pracy (239)
  • Podsumowanie (240)

CZĘŚĆ IV OZNACZANIE REKORDÓW I ZARZĄDZANIE NIMI (241)

Rozdział 13. Projektowanie planu archiwów (243)

  • Przegląd informacji związanych z planami archiwów (243)
  • Tworzenie indeksu klasyfikacji zawartości (246)
    • Przykład indeksu klasyfikacji treści (248)
  • Projektowanie planu archiwów (251)
    • Opcje pamięci dyskowej (252)
    • Identyfikowanie różnych formatów archiwów (253)
  • Historia prawdziwa: notatki z pracy (254)
  • Podsumowanie (254)

Rozdział 14. Implementacja repozytorium rekordów (255)

  • Przegląd informacji dotyczących repozytoriów rekordów (255)
  • Planowanie repozytorium rekordów w programie SharePoint (258)
  • Tworzenie i konfigurowanie centrum rekordów (260)
  • Konfigurowanie routingu dokumentów (261)
  • Konfiguracja połączeń Wyślij do (263)
  • Projektowanie przepływów pracy do przetwarzania rekordów (266)
  • Inspekcja rekordów i raportowanie (267)
  • Podsumowanie (268)

Rozdział 15. Zarządzanie przechowywaniem i niszczeniem rekordów (269)

  • Identyfikowanie wymagań w zakresie przechowywania rekordów (269)
  • Planowanie cyklu życia rekordów (272)
  • Modelowanie przepływów pracy niszczenia rekordów (273)
  • Konfigurowanie przepływów pracy niszczenia rekordów (274)
  • Konfigurowanie zasad przechowywania (276)
  • Podsumowanie (279)

Rozdział 16. Integracja z innymi repozytoriami rekordów (281)

  • Wymagania dla integracji (281)
  • Planowanie rozwiązania do obrazowania dokumentów (282)
  • Integracja z zewnętrznymi repozytoriami rekordów (284)
  • Rozszerzenia systemu zarządzania rekordami w programie SharePoint 2013 (284)
  • Podsumowanie (286)

Skorowidz (287)

Dodaj do koszyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2020 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.