Microsoft SharePoint 2010 PL. Praktyczne podejście - Helion
Tytuł oryginału: Microsoft SharePoint 2010 Plain& Simple: Learn the simplest ways to get things done with Microsoft SharePoint 2010
Tłumaczenie: Paweł Koronkiewicz
ISBN: 978-83-246-7169-4
stron: 248, Format: ebook
Data wydania: 2013-04-15
Księgarnia: Helion
Cena książki: 37,42 zł (poprzednio: 49,89 zł)
Oszczędzasz: 25% (-12,47 zł)
Zapanuj nad dokumentami w Twojej firmie!
- Jakie nowości wprowadzono w wersji 2010 narzędzia SharePoint?
- Jak efektywnie współpracować z innymi i organizować pracę?
- Jak wydajnie wyszukiwać informacje w SharePoint?
Niekonfliktowa praca grupowa, współdzielone dokumenty, szybki dostęp do informacji, wiedzy i zasobów. O takim narzędziu zawsze marzyli pracownicy i właściciele firm. Dzięki firmie Microsoft ich marzenia wreszcie się spełniły. Gigant z Redmond wydał nową, jeszcze lepszą, niezwykle łatwą w użyciu wersję narzędzia SharePoint. Co potrafi ta aplikacja, jak ułatwia codzienną pracę oraz jaki kryje się w niej potencjał? Na to i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedź w tej książce!
W trakcie lektury dowiesz się, jak wykorzystać możliwości witryny SharePoint. Nauczysz się tworzyć obszary robocze oraz zarządzać ich zawartością. Zrozumiesz ideę powstawania bibliotek dokumentów i sam zaczniesz przekazywać do nich pliki. W kolejnych rozdziałach zdobędziesz wiedzę na temat publikowania materiałów multimedialnych, zasad zarządzania informacją oraz efektywnej współpracy i organizacji pracy. Ponadto SharePoint w wersji 2010 sprawdzi się doskonale w roli platformy do prowadzenia blogów oraz osobistych witryn pracowników. Książka porusza także istotne problemy związane z bezpieczeństwem w witrynach SharePoint oraz metodami wyszukiwania informacji. Podręcznik "Microsoft SharePoint 2010 PL. Praktyczne podejście" stanowi doskonałe źródło wiedzy dla każdego obecnego i potencjalnego użytkownika tego narzędzia.
- Nowości w SharePoint 2010
- Zadania witryny SharePoint 2010 oraz jej dostosowanie
- Zarządzanie zawartością witryny
- Tworzenie list i bibliotek
- ZarzÄ…dzanie dokumentami
- Ewidencjonowanie i śledzenie dokumentów
- Wykorzystanie materiałów multimedialnych
- ZarzÄ…dzanie informacjami
- Efektywna współpraca i organizacja pracy
- Integracja SharePoint 2010 z Microsoft Office 2010
- Wykorzystanie SharePoint jako platformy dla blogów
- Funkcje społecznościowe w SharePoint
- Witryny osobiste
- Wyszukiwanie informacji oraz ich subskrypcja
Zorganizuj swoją pracę dzięki SharePoint 2010!
Osoby które kupowały "Microsoft SharePoint 2010 PL. Praktyczne podejście", wybierały także:
- Learn Python Programming 299,00 zł, (29,90 zł -90%)
- Puppet: Mastering Infrastructure Automation 299,00 zł, (29,90 zł -90%)
- Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki 66,67 zł, (8,00 zł -88%)
- Responsive Web Design with HTML5 and CSS 213,57 zł, (29,90 zł -86%)
- Modern C++: Efficient and Scalable Application Development 199,33 zł, (29,90 zł -85%)
Spis treści
Microsoft SharePoint 2010 PL. Praktyczne podejście eBook -- spis treści
- Podziękowania (11)
1. O książce (13)
- Bez informatycznego żargonu! (14)
- Krótki przegląd (14)
- Kilka założeń (16)
- Słowo końcowe (albo dwa) (16)
2. Co nowego na platformie SharePoint 2010? (17)
- Nowe funkcje (18)
- Funkcje zmodyfikowane (20)
3. PoczÄ…tki pracy z witrynami SharePoint (25)
- Witryny SharePoint - pierwsze kroki (26)
- Tworzenie witryny SharePoint na podstawie szablonu (27)
- Elementy witryny zespołu (31)
- Obszary robocze (32)
- Zmiana ogólnego wyglądu witryny (33)
- Przeglądanie zawartości witryny (36)
- Zapisywanie szablonu witryny (37)
4. Zarządzanie zawartością witryny (39)
- Kolumny witryny (43)
- Typy zawartości (47)
- Wiązanie szablonu dokumentu z typem zawartości (49)
5. Listy i biblioteki (57)
- Tworzenie i usuwanie list (58)
- Dodawanie, edycja i usuwanie elementów list (60)
- Praca z folderami (64)
- Praca z kolumnami listy (66)
- Reguły sprawdzania poprawności dla kolumn i dla list (70)
- Sortowanie i filtrowanie list (73)
- Konfigurowanie widoków list (75)
6. Praca z dokumentami (81)
- Zarządzanie dokumentami przy użyciu biblioteki dokumentów (82)
- Dostosowywanie szablonów dokumentów (84)
- Przesyłanie na serwer wielu dokumentów jednocześnie (88)
- Ewidencjonowanie dokumentów (90)
- Śledzenie dokumentów z użyciem identyfikatorów (ID) (94)
- Korzystanie z menu Wyślij do (99)
- Zestawy dokumentów (101)
7. Multimedia (107)
- SharePoint 2010 i multimedia - wprowadzenie (108)
- Biblioteka elementów zawartości (110)
- Stosowanie słów kluczowych i metadanych (111)
- Opisywanie plików i przesyłanie ich na serwer (114)
- Korzystanie z zasobów serwera SharePoint w Microsoft Office (116)
- Wstawianie multimediów na stronie serwera SharePoint (118)
8. Zasady zarzÄ…dzania informacjami (123)
- Zasady zarzÄ…dzania informacjami - wprowadzenie (124)
- Zasady inspekcji (124)
- Zasady etykiet dokumentów (128)
- Zasady kodów kreskowych dokumentów (132)
- Zasady przechowywania dokumentów (136)
9. Efektywna współpraca i organizacja pracy (139)
- Planowanie przy użyciu listy Zadania w projekcie (140)
- Praca z listÄ… typu Kalendarz (145)
- Lista Śledzenie problemów (148)
- Lista dyskusyjna (150)
- Synchronizowanie listy Zadania w projekcie z planem w programie Microsoft Project (153)
10. SharePoint i Office 2010 (155)
- Dołączanie bibliotek SharePointa do programów pakietu Office (156)
- Dołączanie kalendarza SharePointa do programu Outlook (159)
- Archiwizowanie poczty z programu Outlook na serwerze SharePoint (161)
- Udostępnianie slajdów z programu PowerPoint w bibliotece slajdów (162)
- Emisja pokazu slajdów (166)
- Importowanie i eksportowanie list do programu Microsoft Excel (168)
- Współpraca z programem Microsoft Access (172)
- SharePoint Workspace (173)
11. Praca z blogami (175)
- Zakładanie blogu (177)
- Zmiana grafiki i opisu blogu (178)
- Kategorie artykułów (181)
- Artykuły (183)
- Komentarze (185)
- Subskrypcja RSS (187)
- Przygotowywanie artykułów w aplikacjach zewnętrznych (188)
12. Uprawnienia i zabezpieczenia (191)
- Zabezpieczenia w witrynach SharePoint - wprowadzenie (192)
- Dodawanie użytkowników do grup (193)
- Tworzenie grup (195)
- Udzielanie uprawnień pojedynczej osobie (196)
- Przerywanie dziedziczenia (198)
- Przyznawanie dostępu do list, bibliotek i pojedynczych elementów (200)
- Usuwanie zabezpieczeń (204)
- Przeglądanie uprawnień (207)
13. Witryny osobiste i funkcje społecznościowe (209)
- Obszar Moja witryna (210)
- Edycja profilu użytkownika (211)
- Przesyłanie plików na serwer (212)
- Informacje o współpracownikach (216)
- Bieżąca informacja o aktywności użytkownika ("status") (220)
- Notatki (222)
14. Wyszukiwanie informacji (227)
- Centrum wyszukiwania - wprowadzenie (228)
- Zakresy wyszukiwania (231)
- Korzystanie z elementów uściślających (235)
- Konfigurowanie najlepszych trafień (236)
- Subskrypcja wyników wyszukiwania jako źródła RSS (238)
- Wyszukiwanie zaawansowane (241)
Skorowidz (243)
O autorach (248)