reklama - zainteresowany?

Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. 200 ujęć Scotta Kelby'ego. Wydanie II - Helion

Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. 200 ujęć Scotta Kelby'ego. Wydanie II
ebook
Autor: Scott Kelby
Tytuł oryginału: The Digital Photography Book: Part 1 (2nd Edition)
Tłumaczenie: Piotr Cieślak
ISBN: 978-83-246-8047-4
stron: 234, Format: ebook
Data wydania: 2014-01-24
Księgarnia: Helion

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. 200 ujęć Scotta Kelby'ego. Wydanie II

Tagi: Prezenty dla Niej | Techniki fotografowania

Aparaty cyfrowe spowszedniaÅ‚y na tyle, że oszacowanie liczby zdjęć powstajÄ…cych każdego dnia jest prawie niemożliwe. Jak sprawić, żeby Twoje zdjÄ™cia nie utonęły w masie przeciÄ™tnych, Å›redniej jakoÅ›ci fotografii? Na to i wiele innych pytaÅ„ znajdziesz odpowiedź w niepowtarzalnej książce mistrza Scotta Kelby’ego. Tylko on, ze swoim poczuciem humoru, w bezpoÅ›redni sposób oraz na najlepszych przykÅ‚adach przekaże Ci najważniejsze tajniki fotografii cyfrowej.

Recenzja książki na portalu Granice.pl  >>

Po lekturze tej książki już nigdy nie popeÅ‚nisz klasycznych bÅ‚Ä™dów powielanych przez amatorów. Dowiedz siÄ™, jak zapewnić ostrość Twoim zdjÄ™ciom oraz jak poprawnie fotografować rozmaite przedmioty, sytuacje i ludzi niezależnie od warunków oÅ›wietleniowych i pogodowych. Kolejne wydanie tej cenionej książki zostaÅ‚o zaktualizowane i rozszerzone o nowe sytuacje - fotografiÄ™ krajobrazowÄ… oraz porady. Ta książka to przepis na udane zdjÄ™cia!

Dzięki tej książce:

  • zrobisz ostre i atrakcyjne zdjÄ™cie
  • dobierzesz idealne parametry ekspozycji niezależnie od warunków
  • wydrukujesz odbitki najwyższej jakoÅ›ci
  • zachwycisz znajomych idealnymi zdjÄ™ciami

Najlepsze źródÅ‚o informacji o fotografii cyfrowej!

Dodaj do koszyka Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. 200 ujęć Scotta Kelby'ego. Wydanie II

 

Osoby które kupowały "Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. 200 ujęć Scotta Kelby'ego. Wydanie II", wybierały także:

  • Lider wystarczaj
  • Skuteczne social media. Prowadź dziaÅ‚ania, osiÄ…gaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone
  • Internet a prawo - jak si
  • Content marketing. Od strategii do efektów
  • Bioksi

Dodaj do koszyka Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. 200 ujęć Scotta Kelby'ego. Wydanie II

Spis treści

Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. 200 ujęć Scotta Kelby'ego. Wydanie II eBook -- spis treści

Rozdział 1. Jak robić naprawdę ostre zdjęcia? (1)

  • NajwiÄ™ksza tajemnica idealnie ostrych zdjęć (2)
  • Kolejna tajemnica, którÄ… koniecznie trzeba znać (3)
  • A teraz sprawa absolutnie priorytetowa (4)
  • JeÅ›li tego nie zrobisz, to możesz pożegnać siÄ™ z aparatem (5)
  • JeÅ›li to pominiesz, aparat siÄ™ zawiesi... (6)
  • To chyba już koniec żartów (7)
  • JeÅ›li "żyleta", to tylko ze statywem (8)
  • GÅ‚owica uÅ‚atwia życie (9)
  • Nie wciskaj spustu migawki - użyj wężyka spustowego (10)
  • ZapomniaÅ‚eÅ› wężyka spustowego? Użyj samowyzwalacza (11)
  • Czas na superostrość - blokada lustra (12)
  • WyÅ‚Ä…cz redukcjÄ™ wibracji lub stabilizacjÄ™ obrazu (13)
  • Fotografuj przy optymalnej dla Twojego obiektywu wartoÅ›ci przysÅ‚ony (14)
  • Dobre szkÅ‚o decyduje o ostroÅ›ci obrazu (15)
  • Unikaj zwiÄ™kszania wartoÅ›ci parametru ISO, jeÅ›li używasz statywu (16)
  • PowiÄ™ksz podglÄ…d zdjÄ™cia, aby sprawdzić ostrość (17)
  • Photoshop - wyostrzanie po fakcie (18)
  • ZmniejszyÅ‚eÅ› zdjÄ™cie, aby opublikować je w sieci? Wyostrz je jeszcze raz! (19)
  • Tajemnica ostrych zdjęć robionych z rÄ™ki (20)
  • Jak ustabilizować aparat trzymany w rÄ™ku? (21)

RozdziaÅ‚ 2. Profesjonalne zdjÄ™cia kwiatów (23)

  • Kwiatów nie należy fotografować z góry (24)
  • Fotografowanie kwiatów obiektywem zmiennoogniskowym (25)
  • Makroobiektyw umożliwia fotografowanie z bardzo niewielkiej odlegÅ‚oÅ›ci (26)
  • Makroobiektywy sÄ… zbyt drogie? To może soczewka makro? (27)
  • Kiedy najlepiej fotografować kwiaty? (28)
  • Nie czekaj na deszcz - wywoÅ‚aj go sam! (29)
  • Kwiaty na czarnym tle (30)
  • Kwiaty na biaÅ‚ym tle (31)
  • Najlepsze Å›wiatÅ‚o do fotografowania kwiatów we wnÄ™trzach (32)
  • SkÄ…d wziąć kwiaty do zdjęć? (33)
  • OkieÅ‚znać wiatr (34)
  • PomyÅ›l, może wystarczy pokazać detal? (35)

Rozdział 3. Profesjonalne zdjęcia weselne (37)

  • ZdjÄ™cia w koÅ›ciele, przy sÅ‚abym oÅ›wietleniu. Część 1. (38)
  • ZdjÄ™cia w koÅ›ciele, przy sÅ‚abym oÅ›wietleniu. Część 2. (39)
  • Czy jasny obiektyw f/1,4 jest naprawdÄ™ niezbÄ™dny? (40)
  • Jak uzyskać miÄ™kkie, rozproszone Å›wiatÅ‚o z lampy bÅ‚yskowej? Część 1. (41)
  • Jak uzyskać miÄ™kkie, rozproszone Å›wiatÅ‚o z lampy bÅ‚yskowej? Część 2. (42)
  • Jak posÅ‚ugiwać siÄ™ lampÄ… bÅ‚yskowÄ… podczas imprez weselnych w plenerze? (43)
  • Poszukaj korzystnego oÅ›wietlenia dla panny mÅ‚odej (44)
  • Nie poÅ›wiÄ™caj za wiele czasu na oficjalne ujÄ™cia (45)
  • ZdjÄ™cia oficjalne - kogo fotografować przede wszystkim? (46)
  • ZdjÄ™cia oficjalne - paÅ„stwo mÅ‚odzi powinni stanowić najważniejszy element fotografii (47)
  • W jaki sposób upozować postacie na zdjÄ™ciu przedstawiajÄ…cym pannÄ™ mÅ‚odÄ… z innymi osobami (48)
  • Jak uniknąć mrużenia oczu? (49)
  • ZdjÄ™cia oficjalne - jak ustawić ostrość? (50)
  • ZdjÄ™cia oficjalne - jak wysoko ustawić aparat? (51)
  • ZdjÄ™cia oficjalne - nie kadruj na wysokoÅ›ci stawów (52)
  • ZdjÄ™cia oficjalne - jak uzyskać znakomite tÅ‚o? (53)
  • Niech żyje bal! - fotografie z wesela (54)
  • Twoje gÅ‚ówne zadanie - podążać za pannÄ… mÅ‚odÄ… (55)
  • Fotografowanie szczegóÅ‚ów (i kilka sÅ‚ów o tym, na które z nich warto zwrócić uwagÄ™) (56)
  • Znajdź ciekawy sposób na pokazanie sceny (57)
  • Jakie sceny fotografować obiektywem szerokokÄ…tnym? (58)
  • Zabierz ze sobÄ… dodatkowe karty pamiÄ™ci (59)
  • Utwórz kopiÄ™ zapasowÄ… zdjęć na miejscu (60)
  • JeÅ›li fotografujesz w formacie JPEG - zastosuj predefiniowane ustawienia balansu bieli (61)

Rozdział 4. Profesjonalne fotografie krajobrazowe (63)

  • ZÅ‚ota zasada fotografii krajobrazowej (64)
  • Nigdy nie rozstawaj siÄ™ ze statywem (65)
  • Fotografuj w trybie preselekcji przysÅ‚ony (66)
  • Krajobrazy: tworzenie ujmujÄ…cych kompozycji (67)
  • Jak fotografować wodospady? (68)
  • Cenna wskazówka dla miÅ‚oÅ›ników fotografowania w lesie (69)
  • W którym miejscu powinna znaleźć siÄ™ linia horyzontu? (70)
  • Jak zrobić ciekawe zdjÄ™cia gór? (71)
  • Sztuczka, która ociepli chÅ‚odny wschód lub zachód sÅ‚oÅ„ca (72)
  • WÅ‚Ä…cz "migacze", by uratować detale zdjÄ™cia (73)
  • Jak poradzić sobie z "migaczami"? (74)
  • Jak pokazać prawdziwÄ… wielkość obiektów? (75)
  • Nie rozkÅ‚adaj pochopnie statywu... (76)
  • Sposób na nasycone kolory (77)
  • Co fotografować przy zÅ‚ej pogodzie? (78)
  • Ze zjawiskami atmosferycznymi za pan brat (79)
  • Jak prosto i skutecznie pozbyć siÄ™ odblasków Å›wiatÅ‚a (80)
  • Tajna broÅ„ miÅ‚oÅ›ników fotografowania krajobrazu (81)
  • Horyzont powinien być prosty (82)
  • Fotografowanie w pochmurne dni (83)
  • Wskazówki dotyczÄ…ce zdjęć panoramicznych. Część 1. (84)
  • Wskazówki dotyczÄ…ce zdjęć panoramicznych. Część 2. (85)
  • Wskazówki dotyczÄ…ce zdjęć panoramicznych. Część 3. (86)
  • Imitowanie zdjęć panoramicznych (87)
  • Kiedy przydaje siÄ™ obiektyw szerokokÄ…tny? (88)
  • Chcesz robić lepsze zdjÄ™cia? Zejdź na ziemiÄ™! (89)

Rozdział 5. Profesjonalne fotografie sportowe (91)

  • Zawodowe fotografowanie sportu jest nieziemsko kosztowne (92)
  • Jakich obiektywów należy używać? (93)
  • Åšwietny obiektyw w dobrej cenie (94)
  • Stabilizacja aparatu w fotografii sportowej (95)
  • Nie planuj zmiany obiektywów (96)
  • Ustawienie balansu bieli podczas fotografowania sportów halowych (97)
  • Fotografuj przy czasie naÅ›wietlania 1/1000 s albo krótszym (98)
  • Fotografujesz nocÄ… albo we wnÄ™trzach? ZwiÄ™ksz wartość ISO! (99)
  • Jak nie zepsuć zdjÄ™cia przy sztucznym oÅ›wietleniu? (100)
  • Fotografuj przy szeroko otwartej przysÅ‚onie (101)
  • Fotografowanie w trybie ciÄ…gÅ‚ym (102)
  • Fotografowanie wydarzeÅ„ sportowych - RAW czy JPEG? (103)
  • Panoramowanie w celu wyeksponowania ruchu (104)
  • Ustaw ostrość zawczasu, aby nie spóźnić siÄ™ ze zdjÄ™ciem (105)
  • Fotografuj w pionie, by uzyskać interesujÄ…cy efekt (106)
  • Nie obawiaj siÄ™ kadrowania zdjęć (107)
  • Dwoje oczu i piÅ‚ka (108)
  • ZwyciÄ™zca nie zawsze jest najważniejszy (109)
  • Kompozycje zdjęć sportowych (110)
  • Zawodowcy znajÄ… siÄ™ na rzeczy (111)

Rozdział 6. Profesjonalne fotografie ludzi (113)

  • Najlepsze obiektywy do fotografii portretowej (114)
  • Kilka sÅ‚ów o przysÅ‚onie (115)
  • Jednolite tÅ‚a (116)
  • TÅ‚a z muÅ›linu i innych tkanin (117)
  • Dobór tÅ‚a w portretach plenerowych (118)
  • Jak ustawić ostrość? (119)
  • Jak ustawić aparat? (120)
  • Kompozycja w zdjÄ™ciach portretowych (121)
  • Jeszcze jedna wskazówka dotyczÄ…ca kompozycji (122)
  • OÅ›wietlenie portretów w plenerze (123)
  • OÅ›wietlenie portretów we wnÄ™trzach (124)
  • Fotografowanie noworodków (125)
  • WspaniaÅ‚e portrety o zachodzie sÅ‚oÅ„ca (126)
  • Blendy i Å‚adniejsze portrety w naturalnym Å›wietle (127)
  • Ustawianie blendy (128)
  • Użyj blendy do urozmaicenia pÅ‚askiego Å›wiatÅ‚a (129)

RozdziaÅ‚ 7. Profesjonalne unikanie problemów (131)

  • Jak uniknąć problemów ze źle skonfigurowanym balansem bieli? (132)
  • Fotografowanie zimÄ… zmniejsza wydajność baterii (133)
  • Unikaj zmiany obiektywów w zapylonych miejscach (134)
  • PoproÅ› o pozwolenie na fotografowanie ze statywu (135)
  • Uważaj, co fotografujesz (136)
  • Jak ustawić statyw w nierównym terenie? (137)
  • Jeszcze jeden powód, dla którego zawodowcy używajÄ… osÅ‚on obiektywu (138)
  • Jak ochronić soczewkÄ™ obiektywu przed uszkodzeniem (139)
  • SkracajÄ…c czas dziaÅ‚ania wyÅ›wietlacza LCD, oszczÄ™dzasz baterie (140)
  • Co zrobić, gdy nie możesz dobrać poprawnej ekspozycji? (141)
  • Unikaj efektu czerwonych oczu (142)
  • Usuwanie efektu czerwonych oczu (143)

Rozdział 8. Jak profesjonalnie korzystać z zalet technologii cyfrowej? (145)

  • Nie wahaj siÄ™ wciskać spustu migawki! (146)
  • NakÅ‚oÅ„ wyÅ›wietlacz LCD do wspóÅ‚pracy (147)
  • Odrzucaj nieudane fotografie w trakcie sesji (148)
  • Korzystaj z podglÄ…du przeÅ›wietlonych fragmentów zdjÄ™cia (149)
  • Widok w wizjerze i patrol graniczny (150)
  • Eksperymentuj, to nic nie kosztuje (151)
  • Nie umieszczaj zbyt wielu danych na jednej karcie pamiÄ™ci (152)
  • Nie wahaj siÄ™ drukować odbitek w dużym formacie (153)
  • OsÅ‚onÄ™ tulipanowÄ… Å‚atwo zgubić (154)
  • Co jest lepsze: przeÅ›wietlenie czy niedoÅ›wietlenie zdjÄ™cia? (155)
  • Jak uchronić siÄ™ przed przypadkowym skasowaniem karty pamiÄ™ci? (156)
  • JakÄ… markÄ™ aparatu wybrać? (157)

RozdziaÅ‚ 9. Profesjonalne zdjÄ™cia miast i fotografie z podróży (159)

  • Jak być zawsze przygotowanym do dziaÅ‚ania? (160)
  • Fotografuj najmÅ‚odszych i najstarszych. To niezawodne tematy na dobre zdjÄ™cia (161)
  • Wynajmij modelkÄ™ (to taÅ„sze, niż myÅ›lisz) (162)
  • O jakiej porze dnia fotografować? (163)
  • Szukaj wyrazistych, żywych kolorów (164)
  • Wybierasz siÄ™ w podróż z aparatem? Najpierw odwiedź stronÄ™ 500px.com (165)
  • Nie próbuj pokazać caÅ‚oÅ›ci, jeÅ›li ciekawsze sÄ… detale (166)
  • Okazja do zrobienia Å›wietnego zdjÄ™cia może być tuż obok (167)
  • Fotografuj tablice informacyjne i opisy. To bardzo praktyczne (168)
  • Jak pokazać życie wielkiego miasta? (169)
  • Prostota jest kluczem do sukcesu (170)
  • PrzekrÄ™t z monopodem (171)
  • Jak zrobić zdjÄ™cie obiektu, który jest "obfotografowany na Å›mierć"? (172)
  • Jak sfotografować księżyc i nie utracić cennych detali obrazu? (173)
  • Fotografowanie sztucznych ogni (174)
  • JeÅ›li masz laptopa, zabierz go ze sobÄ… (175)
  • Chcesz zrobić panoramÄ™ miasta z dachu wieżowca? Wypróbuj tÄ™ sztuczkÄ™ (176)
  • Zrób zdjÄ™cie "prawie bez turystów" (177)

Rozdział 10. Jak uzyskać profesjonalne wydruki i garść innych informacji (179)

  • Zalety fotografowania w trybie RAW (180)
  • Jak przetwarzać zdjÄ™cia RAW w Photoshopie (181)
  • Porównanie ekranu LCD z monitorem (182)
  • ZarzÄ…dzanie zdjÄ™ciami w programie Lightroom (183)
  • Ile megapikseli potrzeba, by wydrukować zdjÄ™cie? (184)
  • PrzenoÅ›ne laboratorium fotograficzne - znakomite odbitki 20×25 cm (185)
  • PrzenoÅ›ne laboratorium fotograficzne - znakomite odbitki 33×48 cm (186)
  • Odbitki 40×50 cm - ulubiony wybór profesjonalistów (187)
  • Na jakim papierze należy drukować? (188)
  • Jakie czynniki powinny dyktować wybór papieru? (189)
  • Jak uzyskać wydruk w kolorach takich, jak na ekranie? (190)
  • Profile kolorów dla różnych gatunków papieru (191)
  • WspóÅ‚praca z serwisami zajmujÄ…cymi siÄ™ dystrybucjÄ… zdjęć (192)
  • Rzut oka na sprzÄ™t, którym posÅ‚ugujÄ™ siÄ™ na co dzieÅ„ (193)
  • Trzy pozostaÅ‚e książki z tej serii (194)
  • Cotygodniowy program The Grid, czyli kolejny sposób na wspólnÄ… naukÄ™ (195)

RozdziaÅ‚ 11. Dziesięć spraw, o których warto wiedzieć... (197)

  • 1. "Droższy aparat" niekoniecznie musi oznaczać "lepsze zdjÄ™cia" (198)
  • 2. Gotowe zdjÄ™cia trzeba wyostrzać (199)
  • 3. Zawodowcy robiÄ… mnóstwo nieudanych zdjęć... (200)
  • 4. Kompensacja ekspozycji (201)
  • 5. Nie przejmuj siÄ™ trybem manualnym (202)
  • 6. DziÅ› lepiej (na ogóÅ‚) robić zdjÄ™cia o orientacji poziomej (203)
  • 7. Nic nie robi takiego wrażenia jak odbitka (204)
  • 8. Nie przejmuj siÄ™ histogramem (205)
  • 9. OkreÅ›l, jakim fotografem jesteÅ› (206)
  • 10. Dobre zdjÄ™cia wymagajÄ… poÅ›wiÄ™ceÅ„ (207)
  • 11. Przyda Ci siÄ™ portfolio (208)
  • 12. PrzestaÅ„ czytać książki o fotografii (209)

Rozdział 12. Gotowe przepisy na "życiowe" ujęcia (211)

Skorowidz (227)

Dodaj do koszyka Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. 200 ujęć Scotta Kelby'ego. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.