reklama - zainteresowany?

Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. 200 ujęć Scotta Kelby'ego. Wydanie II - Helion

Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. 200 ujęć Scotta Kelby'ego. Wydanie II
Autor: Scott Kelby
Tytuł oryginału: The Digital Photography Book: Part 1 (2nd Edition)
Tłumaczenie: Piotr Cieślak
ISBN: 978-83-246-8046-7
stron: 234, Format: 158x235, okładka: miękka
Data wydania: 2014-01-24
Księgarnia: Helion

Cena książki: 23,94 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 40% (-15,96 zł)

Dodaj do koszyka Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. 200 ujęć Scotta Kelby'ego. Wydanie II

Tagi: Prezenty dla Niej | Techniki fotografowania

Aparaty cyfrowe spowszedniaÅ‚y na tyle, że oszacowanie liczby zdjęć powstajÄ…cych każdego dnia jest prawie niemożliwe. Jak sprawić, żeby Twoje zdjÄ™cia nie utonęły w masie przeciÄ™tnych, Å›redniej jakoÅ›ci fotografii? Na to i wiele innych pytaÅ„ znajdziesz odpowiedź w niepowtarzalnej książce mistrza Scotta Kelby’ego. Tylko on, ze swoim poczuciem humoru, w bezpoÅ›redni sposób oraz na najlepszych przykÅ‚adach przekaże Ci najważniejsze tajniki fotografii cyfrowej.

Recenzja książki na portalu Granice.pl  >>

Po lekturze tej książki już nigdy nie popeÅ‚nisz klasycznych bÅ‚Ä™dów powielanych przez amatorów. Dowiedz siÄ™, jak zapewnić ostrość Twoim zdjÄ™ciom oraz jak poprawnie fotografować rozmaite przedmioty, sytuacje i ludzi niezależnie od warunków oÅ›wietleniowych i pogodowych. Kolejne wydanie tej cenionej książki zostaÅ‚o zaktualizowane i rozszerzone o nowe sytuacje - fotografiÄ™ krajobrazowÄ… oraz porady. Ta książka to przepis na udane zdjÄ™cia!

Dzięki tej książce:

  • zrobisz ostre i atrakcyjne zdjÄ™cie
  • dobierzesz idealne parametry ekspozycji niezależnie od warunków
  • wydrukujesz odbitki najwyższej jakoÅ›ci
  • zachwycisz znajomych idealnymi zdjÄ™ciami

Najlepsze źródÅ‚o informacji o fotografii cyfrowej!

Dodaj do koszyka Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. 200 ujęć Scotta Kelby'ego. Wydanie II

 

Osoby które kupowały "Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. 200 ujęć Scotta Kelby'ego. Wydanie II", wybierały także:

  • Lider wystarczaj
  • Internet a prawo - jak si
  • Bioksi
  • Skuteczne social media. Prowadź dziaÅ‚ania, osiÄ…gaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone
  • Content marketing. Od strategii do efektów

Dodaj do koszyka Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. 200 ujęć Scotta Kelby'ego. Wydanie II

Spis treści

Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. 200 ujęć Scotta Kelby'ego. Wydanie II -- spis treści

Rozdział 1. Jak robić naprawdę ostre zdjęcia? (1)

  • NajwiÄ™ksza tajemnica idealnie ostrych zdjęć (2)
  • Kolejna tajemnica, którÄ… koniecznie trzeba znać (3)
  • A teraz sprawa absolutnie priorytetowa (4)
  • JeÅ›li tego nie zrobisz, to możesz pożegnać siÄ™ z aparatem (5)
  • JeÅ›li to pominiesz, aparat siÄ™ zawiesi... (6)
  • To chyba już koniec żartów (7)
  • JeÅ›li "żyleta", to tylko ze statywem (8)
  • GÅ‚owica uÅ‚atwia życie (9)
  • Nie wciskaj spustu migawki - użyj wężyka spustowego (10)
  • ZapomniaÅ‚eÅ› wężyka spustowego? Użyj samowyzwalacza (11)
  • Czas na superostrość - blokada lustra (12)
  • WyÅ‚Ä…cz redukcjÄ™ wibracji lub stabilizacjÄ™ obrazu (13)
  • Fotografuj przy optymalnej dla Twojego obiektywu wartoÅ›ci przysÅ‚ony (14)
  • Dobre szkÅ‚o decyduje o ostroÅ›ci obrazu (15)
  • Unikaj zwiÄ™kszania wartoÅ›ci parametru ISO, jeÅ›li używasz statywu (16)
  • PowiÄ™ksz podglÄ…d zdjÄ™cia, aby sprawdzić ostrość (17)
  • Photoshop - wyostrzanie po fakcie (18)
  • ZmniejszyÅ‚eÅ› zdjÄ™cie, aby opublikować je w sieci? Wyostrz je jeszcze raz! (19)
  • Tajemnica ostrych zdjęć robionych z rÄ™ki (20)
  • Jak ustabilizować aparat trzymany w rÄ™ku? (21)

RozdziaÅ‚ 2. Profesjonalne zdjÄ™cia kwiatów (23)

  • Kwiatów nie należy fotografować z góry (24)
  • Fotografowanie kwiatów obiektywem zmiennoogniskowym (25)
  • Makroobiektyw umożliwia fotografowanie z bardzo niewielkiej odlegÅ‚oÅ›ci (26)
  • Makroobiektywy sÄ… zbyt drogie? To może soczewka makro? (27)
  • Kiedy najlepiej fotografować kwiaty? (28)
  • Nie czekaj na deszcz - wywoÅ‚aj go sam! (29)
  • Kwiaty na czarnym tle (30)
  • Kwiaty na biaÅ‚ym tle (31)
  • Najlepsze Å›wiatÅ‚o do fotografowania kwiatów we wnÄ™trzach (32)
  • SkÄ…d wziąć kwiaty do zdjęć? (33)
  • OkieÅ‚znać wiatr (34)
  • PomyÅ›l, może wystarczy pokazać detal? (35)

Rozdział 3. Profesjonalne zdjęcia weselne (37)

  • ZdjÄ™cia w koÅ›ciele, przy sÅ‚abym oÅ›wietleniu. Część 1. (38)
  • ZdjÄ™cia w koÅ›ciele, przy sÅ‚abym oÅ›wietleniu. Część 2. (39)
  • Czy jasny obiektyw f/1,4 jest naprawdÄ™ niezbÄ™dny? (40)
  • Jak uzyskać miÄ™kkie, rozproszone Å›wiatÅ‚o z lampy bÅ‚yskowej? Część 1. (41)
  • Jak uzyskać miÄ™kkie, rozproszone Å›wiatÅ‚o z lampy bÅ‚yskowej? Część 2. (42)
  • Jak posÅ‚ugiwać siÄ™ lampÄ… bÅ‚yskowÄ… podczas imprez weselnych w plenerze? (43)
  • Poszukaj korzystnego oÅ›wietlenia dla panny mÅ‚odej (44)
  • Nie poÅ›wiÄ™caj za wiele czasu na oficjalne ujÄ™cia (45)
  • ZdjÄ™cia oficjalne - kogo fotografować przede wszystkim? (46)
  • ZdjÄ™cia oficjalne - paÅ„stwo mÅ‚odzi powinni stanowić najważniejszy element fotografii (47)
  • W jaki sposób upozować postacie na zdjÄ™ciu przedstawiajÄ…cym pannÄ™ mÅ‚odÄ… z innymi osobami (48)
  • Jak uniknąć mrużenia oczu? (49)
  • ZdjÄ™cia oficjalne - jak ustawić ostrość? (50)
  • ZdjÄ™cia oficjalne - jak wysoko ustawić aparat? (51)
  • ZdjÄ™cia oficjalne - nie kadruj na wysokoÅ›ci stawów (52)
  • ZdjÄ™cia oficjalne - jak uzyskać znakomite tÅ‚o? (53)
  • Niech żyje bal! - fotografie z wesela (54)
  • Twoje gÅ‚ówne zadanie - podążać za pannÄ… mÅ‚odÄ… (55)
  • Fotografowanie szczegóÅ‚ów (i kilka sÅ‚ów o tym, na które z nich warto zwrócić uwagÄ™) (56)
  • Znajdź ciekawy sposób na pokazanie sceny (57)
  • Jakie sceny fotografować obiektywem szerokokÄ…tnym? (58)
  • Zabierz ze sobÄ… dodatkowe karty pamiÄ™ci (59)
  • Utwórz kopiÄ™ zapasowÄ… zdjęć na miejscu (60)
  • JeÅ›li fotografujesz w formacie JPEG - zastosuj predefiniowane ustawienia balansu bieli (61)

Rozdział 4. Profesjonalne fotografie krajobrazowe (63)

  • ZÅ‚ota zasada fotografii krajobrazowej (64)
  • Nigdy nie rozstawaj siÄ™ ze statywem (65)
  • Fotografuj w trybie preselekcji przysÅ‚ony (66)
  • Krajobrazy: tworzenie ujmujÄ…cych kompozycji (67)
  • Jak fotografować wodospady? (68)
  • Cenna wskazówka dla miÅ‚oÅ›ników fotografowania w lesie (69)
  • W którym miejscu powinna znaleźć siÄ™ linia horyzontu? (70)
  • Jak zrobić ciekawe zdjÄ™cia gór? (71)
  • Sztuczka, która ociepli chÅ‚odny wschód lub zachód sÅ‚oÅ„ca (72)
  • WÅ‚Ä…cz "migacze", by uratować detale zdjÄ™cia (73)
  • Jak poradzić sobie z "migaczami"? (74)
  • Jak pokazać prawdziwÄ… wielkość obiektów? (75)
  • Nie rozkÅ‚adaj pochopnie statywu... (76)
  • Sposób na nasycone kolory (77)
  • Co fotografować przy zÅ‚ej pogodzie? (78)
  • Ze zjawiskami atmosferycznymi za pan brat (79)
  • Jak prosto i skutecznie pozbyć siÄ™ odblasków Å›wiatÅ‚a (80)
  • Tajna broÅ„ miÅ‚oÅ›ników fotografowania krajobrazu (81)
  • Horyzont powinien być prosty (82)
  • Fotografowanie w pochmurne dni (83)
  • Wskazówki dotyczÄ…ce zdjęć panoramicznych. Część 1. (84)
  • Wskazówki dotyczÄ…ce zdjęć panoramicznych. Część 2. (85)
  • Wskazówki dotyczÄ…ce zdjęć panoramicznych. Część 3. (86)
  • Imitowanie zdjęć panoramicznych (87)
  • Kiedy przydaje siÄ™ obiektyw szerokokÄ…tny? (88)
  • Chcesz robić lepsze zdjÄ™cia? Zejdź na ziemiÄ™! (89)

Rozdział 5. Profesjonalne fotografie sportowe (91)

  • Zawodowe fotografowanie sportu jest nieziemsko kosztowne (92)
  • Jakich obiektywów należy używać? (93)
  • Åšwietny obiektyw w dobrej cenie (94)
  • Stabilizacja aparatu w fotografii sportowej (95)
  • Nie planuj zmiany obiektywów (96)
  • Ustawienie balansu bieli podczas fotografowania sportów halowych (97)
  • Fotografuj przy czasie naÅ›wietlania 1/1000 s albo krótszym (98)
  • Fotografujesz nocÄ… albo we wnÄ™trzach? ZwiÄ™ksz wartość ISO! (99)
  • Jak nie zepsuć zdjÄ™cia przy sztucznym oÅ›wietleniu? (100)
  • Fotografuj przy szeroko otwartej przysÅ‚onie (101)
  • Fotografowanie w trybie ciÄ…gÅ‚ym (102)
  • Fotografowanie wydarzeÅ„ sportowych - RAW czy JPEG? (103)
  • Panoramowanie w celu wyeksponowania ruchu (104)
  • Ustaw ostrość zawczasu, aby nie spóźnić siÄ™ ze zdjÄ™ciem (105)
  • Fotografuj w pionie, by uzyskać interesujÄ…cy efekt (106)
  • Nie obawiaj siÄ™ kadrowania zdjęć (107)
  • Dwoje oczu i piÅ‚ka (108)
  • ZwyciÄ™zca nie zawsze jest najważniejszy (109)
  • Kompozycje zdjęć sportowych (110)
  • Zawodowcy znajÄ… siÄ™ na rzeczy (111)

Rozdział 6. Profesjonalne fotografie ludzi (113)

  • Najlepsze obiektywy do fotografii portretowej (114)
  • Kilka sÅ‚ów o przysÅ‚onie (115)
  • Jednolite tÅ‚a (116)
  • TÅ‚a z muÅ›linu i innych tkanin (117)
  • Dobór tÅ‚a w portretach plenerowych (118)
  • Jak ustawić ostrość? (119)
  • Jak ustawić aparat? (120)
  • Kompozycja w zdjÄ™ciach portretowych (121)
  • Jeszcze jedna wskazówka dotyczÄ…ca kompozycji (122)
  • OÅ›wietlenie portretów w plenerze (123)
  • OÅ›wietlenie portretów we wnÄ™trzach (124)
  • Fotografowanie noworodków (125)
  • WspaniaÅ‚e portrety o zachodzie sÅ‚oÅ„ca (126)
  • Blendy i Å‚adniejsze portrety w naturalnym Å›wietle (127)
  • Ustawianie blendy (128)
  • Użyj blendy do urozmaicenia pÅ‚askiego Å›wiatÅ‚a (129)

RozdziaÅ‚ 7. Profesjonalne unikanie problemów (131)

  • Jak uniknąć problemów ze źle skonfigurowanym balansem bieli? (132)
  • Fotografowanie zimÄ… zmniejsza wydajność baterii (133)
  • Unikaj zmiany obiektywów w zapylonych miejscach (134)
  • PoproÅ› o pozwolenie na fotografowanie ze statywu (135)
  • Uważaj, co fotografujesz (136)
  • Jak ustawić statyw w nierównym terenie? (137)
  • Jeszcze jeden powód, dla którego zawodowcy używajÄ… osÅ‚on obiektywu (138)
  • Jak ochronić soczewkÄ™ obiektywu przed uszkodzeniem (139)
  • SkracajÄ…c czas dziaÅ‚ania wyÅ›wietlacza LCD, oszczÄ™dzasz baterie (140)
  • Co zrobić, gdy nie możesz dobrać poprawnej ekspozycji? (141)
  • Unikaj efektu czerwonych oczu (142)
  • Usuwanie efektu czerwonych oczu (143)

Rozdział 8. Jak profesjonalnie korzystać z zalet technologii cyfrowej? (145)

  • Nie wahaj siÄ™ wciskać spustu migawki! (146)
  • NakÅ‚oÅ„ wyÅ›wietlacz LCD do wspóÅ‚pracy (147)
  • Odrzucaj nieudane fotografie w trakcie sesji (148)
  • Korzystaj z podglÄ…du przeÅ›wietlonych fragmentów zdjÄ™cia (149)
  • Widok w wizjerze i patrol graniczny (150)
  • Eksperymentuj, to nic nie kosztuje (151)
  • Nie umieszczaj zbyt wielu danych na jednej karcie pamiÄ™ci (152)
  • Nie wahaj siÄ™ drukować odbitek w dużym formacie (153)
  • OsÅ‚onÄ™ tulipanowÄ… Å‚atwo zgubić (154)
  • Co jest lepsze: przeÅ›wietlenie czy niedoÅ›wietlenie zdjÄ™cia? (155)
  • Jak uchronić siÄ™ przed przypadkowym skasowaniem karty pamiÄ™ci? (156)
  • JakÄ… markÄ™ aparatu wybrać? (157)

RozdziaÅ‚ 9. Profesjonalne zdjÄ™cia miast i fotografie z podróży (159)

  • Jak być zawsze przygotowanym do dziaÅ‚ania? (160)
  • Fotografuj najmÅ‚odszych i najstarszych. To niezawodne tematy na dobre zdjÄ™cia (161)
  • Wynajmij modelkÄ™ (to taÅ„sze, niż myÅ›lisz) (162)
  • O jakiej porze dnia fotografować? (163)
  • Szukaj wyrazistych, żywych kolorów (164)
  • Wybierasz siÄ™ w podróż z aparatem? Najpierw odwiedź stronÄ™ 500px.com (165)
  • Nie próbuj pokazać caÅ‚oÅ›ci, jeÅ›li ciekawsze sÄ… detale (166)
  • Okazja do zrobienia Å›wietnego zdjÄ™cia może być tuż obok (167)
  • Fotografuj tablice informacyjne i opisy. To bardzo praktyczne (168)
  • Jak pokazać życie wielkiego miasta? (169)
  • Prostota jest kluczem do sukcesu (170)
  • PrzekrÄ™t z monopodem (171)
  • Jak zrobić zdjÄ™cie obiektu, który jest "obfotografowany na Å›mierć"? (172)
  • Jak sfotografować księżyc i nie utracić cennych detali obrazu? (173)
  • Fotografowanie sztucznych ogni (174)
  • JeÅ›li masz laptopa, zabierz go ze sobÄ… (175)
  • Chcesz zrobić panoramÄ™ miasta z dachu wieżowca? Wypróbuj tÄ™ sztuczkÄ™ (176)
  • Zrób zdjÄ™cie "prawie bez turystów" (177)

Rozdział 10. Jak uzyskać profesjonalne wydruki i garść innych informacji (179)

  • Zalety fotografowania w trybie RAW (180)
  • Jak przetwarzać zdjÄ™cia RAW w Photoshopie (181)
  • Porównanie ekranu LCD z monitorem (182)
  • ZarzÄ…dzanie zdjÄ™ciami w programie Lightroom (183)
  • Ile megapikseli potrzeba, by wydrukować zdjÄ™cie? (184)
  • PrzenoÅ›ne laboratorium fotograficzne - znakomite odbitki 20×25 cm (185)
  • PrzenoÅ›ne laboratorium fotograficzne - znakomite odbitki 33×48 cm (186)
  • Odbitki 40×50 cm - ulubiony wybór profesjonalistów (187)
  • Na jakim papierze należy drukować? (188)
  • Jakie czynniki powinny dyktować wybór papieru? (189)
  • Jak uzyskać wydruk w kolorach takich, jak na ekranie? (190)
  • Profile kolorów dla różnych gatunków papieru (191)
  • WspóÅ‚praca z serwisami zajmujÄ…cymi siÄ™ dystrybucjÄ… zdjęć (192)
  • Rzut oka na sprzÄ™t, którym posÅ‚ugujÄ™ siÄ™ na co dzieÅ„ (193)
  • Trzy pozostaÅ‚e książki z tej serii (194)
  • Cotygodniowy program The Grid, czyli kolejny sposób na wspólnÄ… naukÄ™ (195)

RozdziaÅ‚ 11. Dziesięć spraw, o których warto wiedzieć... (197)

  • 1. "Droższy aparat" niekoniecznie musi oznaczać "lepsze zdjÄ™cia" (198)
  • 2. Gotowe zdjÄ™cia trzeba wyostrzać (199)
  • 3. Zawodowcy robiÄ… mnóstwo nieudanych zdjęć... (200)
  • 4. Kompensacja ekspozycji (201)
  • 5. Nie przejmuj siÄ™ trybem manualnym (202)
  • 6. DziÅ› lepiej (na ogóÅ‚) robić zdjÄ™cia o orientacji poziomej (203)
  • 7. Nic nie robi takiego wrażenia jak odbitka (204)
  • 8. Nie przejmuj siÄ™ histogramem (205)
  • 9. OkreÅ›l, jakim fotografem jesteÅ› (206)
  • 10. Dobre zdjÄ™cia wymagajÄ… poÅ›wiÄ™ceÅ„ (207)
  • 11. Przyda Ci siÄ™ portfolio (208)
  • 12. PrzestaÅ„ czytać książki o fotografii (209)

Rozdział 12. Gotowe przepisy na "życiowe" ujęcia (211)

Skorowidz (227)

Dodaj do koszyka Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. 200 ujęć Scotta Kelby'ego. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.