reklama - zainteresowany?

Scrum 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć - Helion

Scrum 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć
ebook
Autor: Gunther Verheyen
Tłumaczenie: Witold Sikorski
ISBN: 9788301216634
stron: 258, Format: ebook
Data wydania: 2021-02-05
Księgarnia: Helion

Cena książki: 39,90 zł (poprzednio: 68,79 zł)
Oszczędzasz: 42% (-28,89 zł)

Dodaj do koszyka Scrum 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć

Tagi: Zarządzanie projektami IT

Popraw swoje rozumienie Scruma dzięki doświadczeniu i zebranej wiedzy ekspertów z całego świata. Książka Scrum. 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć to zbiór 97 esejów opartych na wieloletniej praktyce uznanych ekspertów dostarczająca bogactwa wiedzy i doświadczenia praktyków, którzy radzili sobie z konkretnymi problemami i wyzwaniami w Scrumie. Dowiesz się więcej o zasadach i rolach Scruma, poznasz taktyki, strategie, specyficzne wzorce do wykorzystania w Scrumie i historie z codziennej pracy praktyków Scruma. Zyskasz również wgląd w to, jak zastosować, dostroić i ulepszyć Scruma w swojej pracy. Ten przewodnik jest idealnym źródłem informacji zarówno dla nowych osób w Scrumie, jak i tych, którzy chcą poprawić swoje umiejętności z nim związane.

Dodaj do koszyka Scrum 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć

 

Osoby które kupowały "Scrum 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć", wybierały także:

  • Odoo 10 Implementation Cookbook
  • Building ERP Solutions with Microsoft Dynamics NAV
  • Modern Scala Projects
  • Learning Einstein Analytics
  • Mastering Microsoft Dynamics CRM 2016

Dodaj do koszyka Scrum 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć

Spis treści

Scrum 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć eBook -- spis treści

  • Okładka
  • Strona tytułowa
  • Strona redakcyjna
  • Spis treści
  • Wstęp
  • CZĘŚĆ I. Rozpocznij, przyjmij, powtórz
    • Pięć rzeczy, których nikt wam nie powie o Scrumie. Marc Loeffler
    • Mentalność ma większe znaczenie niż praktyka. Gil Broza
    • To naprawdę nie jest o Scrumie. Stacia Viscardi
    • Scrum jest prosty Stosujcie go takim, jaki jest. Ken Schwaber
    • Zacznijcie Scruma od pytania dlaczego. Peter Goetz i Uwe Schirmer
    • Adoptuj, zanim zaadaptujesz. Steve Berczuk
    • Regularnie wracajcie do najprostszych rzeczy, które mogą zadziałać. Todd Miller
    • Czy Scrum będzie działał w pracy prowadzonej w wielu lokalizacjach?. Pete Deemer
    • Poznaj różnicę między wieloma zespołami Scruma a Scrumem wielozespołowym. Markus Gaertner
    • Co zdefiniujecie jako zrobione?. Gunther Verheyen
    • Jak nauczyłem się przestać się martwić i zacząć używać Scruma. Simon Reindl
  • CZĘŚĆ II. Produkty dostarczają wartość
    • Udane projekty, które kończą się niepowodzeniem. Ralph Jocham i Don McGreal
    • Odpowiedzcie na pytanie: Czym jest wasz produkt?. Ellen Gottesdiener
    • Scrum: przywrócenie kierownicy biznesowi. Rafael Sabbagh
    • Strzeżcie się próżni w zarządzaniu produktem. Ralph Jocham i Don McGreal
    • Skalowanie Scruma do wielkości całej organizacji za pomocą ram przepływu. Mik Kersten
    • Umieśćcie wartość biznesową na pierwszym planie i w centrum uwagi. Alan OCallaghan
    • Właściciel produktu to nie bariera informacyjna. Markus Gaertner
    • Nauka sztuki mówienia nie, aby zmaksymalizować wartość. Willem Vermaak i Robbin Schuurman
    • Przekazywanie priorytetowanych wymagań przez rejestr produktu. James O. Coplien
    • Dlaczego na czele waszego rejestru produktu nie ma historii użytkownika. James O. Coplien
    • Dbajcie o rezultaty Zwracajcie uwagę na wartości. Jeff Patton
  • CZĘŚĆ III. Kluczem jest współpraca
    • Czy można się czegoś nauczyć od stadionowych chuliganów?. Jasper Lamers
    • I wtedy staje się cud. Konstantin Razumovsky
    • Na początku swojego stosu podejmowania decyzji umieśćcie cel klienta. Mitch Lacey
    • Czy twój zespół pracuje jak zespół?. Rich Hundhausen
    • To nie moje zadanie!. Markus Gaertner
    • Specjalizacja jest dobra dla owadów. James O. Coplien
    • Narzędzia cyfrowe uważane za szkodliwe: rejestr sprintu. Bas Vodde
    • Narzędzia cyfrowe uważane za szkodliwe: Jira. Bas Vodde
    • Fatalne skutki zarządzania pod kątem wykorzystania. Daniel Heinen i Konstantin Ribel
    • Jak stać się promieniującym zespołem. Len Lagestee
  • CZĘŚĆ IV. Rozwój to praca o wielu twarzach
    • Agile to coś więcej niż sprinty. James W. Grenning
    • Kłopot z zarządzaniem produktem Patrycji. Chris Lukassen
    • Pięć etapów doboru wielkości elementów w rejestrze produktu. Len Lagestee
    • Trzy częste błędne koncepcje ma temat historii użytkownika. Marcus Raitner
    • Wprowadzenie do historii nadużyć. Judy Neher
    • Jaki jest twój plan sprintu?. Rich Hundhausen
    • Rejestry sprintu zasługują na życie poza narzędziem elektronicznym. Mark Levison
    • Testowanie to sport zespołowy. Lisa Crispin
    • Przemyślenie błędów. Rich Hundhausen
    • Udoskonalanie rejestru produktu to ważna działalność zespołu. Anu Smalley
    • Automatyzacja zwinności. David Starr
    • Wiecznie zielone drzewo. Jesse Houwing
  • CZĘŚĆ V. Zdarzenia, a nie spotkania
    • Sprinty mają dać postęp, a nie stać się kieratem. Jutta Eckstein
    • Jak skutecznie planować sprint. Luis Gonçalves
    • Cele sprintu podają sens działania (poza samym utworzeniem listy prac). Mark Levison
    • Cele sprintu: zapomniane klucze do Scruma. Ralph Jocham i Don McGreal
    • Codzienny Scrum to rytm serca deweloperów Agile. James O. Coplien
    • Przegląd sprintu to nie punkt decyzyjny. Dave West
    • Celem przeglądu sprintu jest zebranie informacji zwrotnych kropka. Rafael Sabbagh
    • Demo nie wystarczy zróbcie wdrożenie, aby otrzymać lepszą informację zwrotną. Sanjay Saini
    • Przeprowadzajcie retrospektywy sprintu i nadawajcie im strukturę. Steve Berczuk
    • Najważniejsze nie jest to, o czym myślicie. Bob Hartman
  • CZĘŚĆ VI. Mistrzostwo ma znaczenie
    • Zrozumienie roli Scrum Mastera. Luis Gonçalves
    • Jak dowiedziałem się, że nie chodzi o mnie, a o rolę Scrum Mastera. Ryan Ripley
    • Przywódca służebny wywodzi się z wnętrza. Bob Galen
    • Błazen pałacowy na linii bocznej. Marcus Raitner
    • Scrum Master jako trener. Geoff Watts
    • Scrum Master jako trener techniczny. Bas Vodde
    • Scrum Master, a nie łowca przeszkód. Derek Davidson
    • Anatomia przeszkody. Len Lagestee
    • Najważniejsze narzędzie Scrum Mastera. Stephanie Ockerman
    • W razie kłopotów zbij szybkę!. Bob Galen
    • Aktywne nic nie robienie (to w istocie ciężka praca). Bas Vodde
    • Prowadzenie Scrum Masterów w ich niekończącej się podróży z użyciem koncepcji #ScrumMasterWay. Zuzi Šochová
  • CZĘŚĆ VII. Ludzie, zbyt ludzcy
    • Zespoły są czymś więcej niż zestawem umiejętności technicznych. Uwe Schirmer
    • Czy ludzie stanowią przeszkody?. Bob Galen
    • Jak ludzka natura bardziej komplikuje to, co już jest skomplikowane. Stijn Decneut
    • Jak projektować nasz Scrum na momenty iluminacji. Stijn Decneut
    • Użyjcie neuronauki, aby wasze zdarzenia w Scrumie pozostały spójne. Evelien Acun-Roos
    • Siła spotkań na stojąco. Linda Rising
    • Efekty pracy w domu. Daniel James Gullo
    • Łagodny sposób zmian. Chris Lukassen
  • CZĘŚĆ VIII. Wartości są motorem zachowania
    • Scrum w większym stopniu dotyczy zachowania niż procesu. Gunther Verheyen
    • Co oznacza samoorganizacja. Michael K. Spayd
    • Traktowanie usterek jako skarbów (wartość otwartości). Jorgen Hesselberg
    • To się tu nie sprawdzi!. Derek Davidson
    • Pięć subtelnych aspektów, jak być bardziej ludzkim Scrum Masterem. Hiren Doshi
    • Szósta wartość Scruma. Derek Davidson
  • CZĘŚĆ IX. Projekt organizacyjny
    • Przywództwo Agile i projekt kulturowy. Ron Eringa
    • Scrum to zwinne przywództwo. Andreas Schliep i Peter Beck
    • Scrum to także ulepszanie organizacji. Kurt Bittner
    • Sieci i szacunek. Paul Oldfield
    • Siła gry w bezpiecznym (ale nie zbyt bezpiecznym) środowisku. Jasper Lamers
    • Trójca przywództwa Agile. Marcus Raitner
    • Wzorzec MetaScrum kierujący transformacją Agile. Alan OCallaghan
    • Scrum i projekt organizacyjny w praktyce. Fabio Panzavolta
    • Plany na dużą skalę. James O. Coplien
  • CZĘŚĆ IX. Scrum poza protokołem
    • Pochodzenie Scruma może nie być takie, jak myślicie. Rafael Sabbagh
    • Spotkanie na stojąco. Bob Warfield
    • Scrum: rozwiązywanie problemów i metoda naukowa w praktyce. Si Alhir
    • Zdarzenia w Scrumie to rytuały zapewniające dobre zbiory. Jasper Lamers
    • Jak używaliśmy Scruma w pracy z agencją zewnętrzną. Eric Naiburg
    • Scrum stosowany w pracy policji. Sjoerd Kranendonk
    • Urodzeni do zwinności: przypadek Scruma w sali lekcyjnej. Arno Delhij
    • Agile w edukacji z eduScrum. Willy Wijnandss
  • Słownik
  • O autorach
  • O redaktorze. Gunther Verheyen
  • Przypisy

Dodaj do koszyka Scrum 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.