reklama - zainteresowany?

SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy - Helion

SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy
Autor: Paweł Cengiel
ISBN: 978-83-283-6437-0
okładka: miękka
Data wydania: 2019-11-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 44,10 zł (poprzednio: 48,46 zł)
Oszczędzasz: 9% (-4,36 zł)

Nakład wyczerpany

Spis treści

SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy -- spis treści

 

Podziękowania 9

 

Rozdział 1.Wyszukiwarka Google - miejsce twojej kampanii SEO 11

  • Podstawowe pojęcia dotyczące pozycjonowania 11
  • W jaki sposób zwiększyć widoczność firmy w internecie? 14
  • Wskazówki, które pomogą określić idealny profil Twojego klienta 22
  • Dlaczego warto wykorzystać usługę pozycjonowania? 23
  • Algorytmy wyszukiwarki Google - co warto o nich wiedzieć? 25

Rozdział 2. Zacznij od słów kluczowych - analiza fraz 29

  • W jaki sposób trafić do odpowiedniej grupy docelowej? 29
  • W jaki sposób wybrać odpowiednie słowa kluczowe? 34
  • Słowa kluczowe z długim ogonem 39

Rozdział 3. Wykonaj analizę swojego serwisu - audyt SEO 43

  • Na czym polega audyt i dlaczego warto go przeprowadzić? 43
  • Elementy, które należy wziąć pod uwagę podczas audytu 44

Rozdział 4. Dostosuj swój serwis - optymalizacja SEO 55

  • Najważniejsze elementy na stronie internetowej 55
  • Jak powinno wyglądać odpowiednie linkowanie wewnętrzne? 60
  • Responsywność, czyli zadbaj o urządzenia mobilne 63
  • W jaki sposób zoptymalizować kartę produktu w sklepie? 66
  • Przekierowanie 301 - czym jest i kiedy z niego korzystać? 71
  • Optymalizacja strony internetowej pod frazy lokalne 74
  • Optymalizacja strony typu one-page 79

Rozdział 5. Pozyskuj linki pozycjonujące - link building 83

  • Na czym polega usługa link buildingu? 83
  • Podstawowe metody pozyskiwania linków pozycjonujących 84
  • Zaawansowane metody pozyskiwania linków pozycjonujących 90

Rozdział 6. Publikuj wartościowe treści - content marketing 97

  • Dlaczego dobra treść jest ważniejsza od linków pozycjonujących? 97
  • O czym pamiętać podczas tworzenia treści? 99
  • Czy posiadanie bloga jest konieczne? 105
  • W jaki sposób aktualizować treści na stronie internetowej? 107
  • W jaki sposób przygotować treści do umieszczenia w sklepie internetowym? 109

Rozdział 7. Weryfikuj ważne informacje - analiza danych 117

  • Google Search Console 117
  • Google Analytics 131

Rozdział 8. Wykorzystaj odpowiednie narzędzia w swojej pracy 143

  • Wizytówka w "Google Moja Firma" 143
  • Google Tag Manager 145
  • Google Data Studio 148
  • Google Trends 149
  • Google Keyword Planner 150
  • AnswerThePublic 151
  • Ubersuggest 152
  • Keyword Tool 153
  • Senuto 154
  • Semstorm 155
  • SurferSEO 157
  • SEMrush 158
  • Ahrefs 159
  • MajesticSEO 161
  • Yandex.Metrica 162
  • Screaming Frog SEO Spider 165
  • Sitebulb 166
  • SEO SpyGlass 167
  • Clusteric Auditor 168
  • SEOptimer 169
  • Stat4Seo 170
  • WebPozycja 171
  • SeoStation 171
  • OnCrawl 173
  • DeepCrawl 174
  • Copyscape 175
  • Brand24 177
  • SentiOne 178

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2020 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.