SEO dla ka - Helion
Tytuł oryginału: SEO Made Easy: Everything You Need to Know About SEO and Nothing More
TÅ‚umaczenie: Bartosz Sa
ISBN: 978-83-246-9463-1
stron: 256, Format: 158x235, okładka: mi
Data wydania: 2014-10-10
Księgarnia: Helion
Cena książki: 49,00 zł
Osoby które kupowały "SEO dla ka", wybierały także:
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- SEO. Kurs video. Poziom pierwszy. Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW 79,00 zł, (31,60 zł -60%)
- SEO. Kurs video. Poziom drugi. Strategie pozycjonowania i techniki pracy 69,00 zł, (31,05 zł -55%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 39,90 zł, (19,95 zł -50%)
- SEO dla pocz 57,95 zł, (32,45 zł -44%)
Spis treści
SEO dla każdego -- spis treści
O autorze (7)
Wprowadzenie (9)
1. W Google liczy siÄ™ przede wszystkim zaufanie (15)
- Ocena PageRank (16)
- Ocena TrustRank (19)
- Szopka Google (24)
- Jak określać TrustRank? (25)
- TrustRank - uwagi końcowe (30)
2. Pięć skÅ‚adników optymalizacji w Google (31)
- SkÅ‚adnik nr 1 - wybór sÅ‚ów kluczowych (32)
- Składnik nr 2 - tytuł strony (37)
- Składnik nr 3 - odnośniki (42)
- Składnik nr 4 - budowa adresu URL (48)
- Składnik nr 5 - czas (51)
- Uwagi końcowe (53)
3. Pozyskiwanie odnoÅ›ników (55)
- Dobre i złe sąsiedztwo (56)
- Pozyskiwanie odnoÅ›ników - podstawy (57)
- Biblia pozyskiwania odnoÅ›ników (65)
4. Zaufanie zdobywa siÄ™ z czasem (89)
- Piaskownica (89)
- Jak ocenić wartość odnoÅ›nika na podstawie czynników stażowych? (93)
- DojrzaÅ‚ość odnoÅ›ników i ich szybka wymiana (97)
- Poziomy braku zaufania (98)
- Jak znaleźć starą stronę internetową wartą zakupu? (101)
- Proces nabywczy (105)
- Najczęściej spotykane pułapki (107)
5. Atomowa piłka (109)
- Definicja atomowej piłki (109)
- Jak zagrać atomową piłką? (110)
- Pierwszy filar strategii atomowej piłki - świetne treści tworzone pod konkretnego odbiorcę (113)
- Drugi filar strategii atomowej piłki - autentyczny i spersonalizowany kontakt (124)
- Trzeci filar strategii atomowej piłki - optymalizacja konwersji (126)
- Unikanie kar przewidzianych aktualizacjami Pingwin i Panda (128)
6. Monitorowanie postÄ™pów za pomocÄ… Google Analytics i innych przydatnych narzÄ™dzi (131)
- Podstawy analityki internetowej (131)
- Jak korzystać z Google Analytics (136)
- Ocena prowadzonej kampanii SEO (142)
7. Mity na temat optymalizacji w Google (153)
- Mit nr 1 - pozycja w rankingu Google zależy od tego, co jest napisane na Twojej stronie (154)
- Mit nr 2 - pozycja w wynikach wyszukiwania zależy od ezoterycznego kodu strony (158)
- Mit nr 3 - na pozycję w rankingach Google wpływa ruch generowany na stronie (159)
- Mit nr 4 - kampanie reklamowe typu PPC mają wpływ na pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania (160)
- Mit nr 5 - aby trafić do indeksu Google, trzeba samemu zarejestrować stronę (160)
- Mit nr 6 - pozycja w wynikach wyszukiwania zależy od oceny PageRank (161)
- Mit nr 7 - zamieszczanie komentarzy na blogach i forach to skuteczna strategia pozyskiwania odnoÅ›ników (162)
- Mit nr 8 - Google tak czÄ™sto zmienia swój algorytm, aby nie daÅ‚o siÄ™ nadążyć za tymi zmianami (163)
- Między prawdą a mitem (164)
8. Optymalizacja w białym i w czarnym kapeluszu (167)
- Optymalizacja w czarnym kapeluszu (168)
- Szara strefa optymalizacji, a właściwie jej mroczniejsza część (174)
- Szara strefa optymalizacji, tym razem część jaśniejsza (176)
9. Optymalizacja w Yahoo! i Bingu (179)
- Wprowadzenie do Yahoo! (179)
- Nadchodzi Bing (180)
- Kilka sÅ‚ów na temat demografii (188)
- PPC, czyli duma Binga (189)
- Zalety wyszukiwarki Bing (190)
10. Od nowych odwiedzajÄ…cych do pÅ‚acÄ…cych klientów (193)
- Dizajn (194)
- Zróżnicowanie (198)
- Dane (203)
- Okazje (206)
11. Na styku mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych i SEO (211)
- Serwisy społecznościowe i przepływ informacji (213)
- Tworzenie znakomitych treści (218)
- Promowanie treści w mediach społecznościowych (218)
- Uwagi końcowe (221)
12. Budowanie firmy na fundamencie SEO (223)
- Potęga pomysłu (223)
- SEO jako narzędzie rozkręcania firmy (229)
- Prowadzenie firmy (236)
- Skuteczna sprzedaż (239)
- Ujmująca obsługa klienta (241)
- Zatrudnianie najlepszych ludzi (244)
- Odnieść sukces w biznesie to jak przeżyć w basenie z rekinami (247)
- Uwagi końcowe (249)
Skorowidz (251)