reklama - zainteresowany?

SEO dla każdego - Helion

SEO dla każdego
ebook
Autor: Evan Bailyn
Tytuł oryginału: SEO Made Easy: Everything You Need to Know About SEO and Nothing More
Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
ISBN: 978-83-246-9466-2
stron: 256, Format: ebook
Data wydania: 2014-10-13
Księgarnia: Helion

Cena książki: 36,75 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 25% (-12,25 zł)

Dodaj do koszyka SEO dla każdego

Tagi: Pozycjonowanie (SEO/SEM)

ObowiÄ…zkowa dawka wiedzy o SEO!

Jeżeli nie ma CiÄ™ w wynikach wyszukiwarki, nie istniejesz — to stwierdzenie jest wciąż aktualne. Z każdym miesiÄ…cem, tygodniem i dniem nabiera coraz wiÄ™kszego znaczenia. Kiedy ostatni raz spojrzaÅ‚eÅ› na drugÄ… stronÄ™ wyników w najpopularniejszej wyszukiwarce? Kiedy ostatni raz próbowaÅ‚eÅ› znaleźć dane firmy? Nie pamiÄ™tasz? Tak jak wiÄ™kszość użytkowników! Dlatego siÄ™gnij po tÄ™ książkÄ™, poznaj tajniki optymalizacji strony, zaoszczÄ™dź konkretnÄ… kwotÄ™ i odnieÅ› sukces w sieci!

SEO to zbiór różnych technik pozwalających na optymalizację Twojej witryny WWW pod kątem popularnych wyszukiwarek. Dzięki tym działaniom Twoja strona pojawi się wyżej w wynikach wyszukiwania i dotrzesz do większej liczby klientów. W Twoje ręce oddajemy książkę, która dostarczy Ci niezbędnej wiedzy, abyś sprawnie osiągnął swój cel. W trakcie lektury dowiesz się, jak pozyskiwać wartościowe łącza, monitorować postępy z Google Analytics oraz korzystać z potencjału sieci społecznościowych. Zrozumiesz, na czym polega optymalizacja w białym i czarnym kapeluszu. Odkryjesz także, dlaczego korzystanie z zabronionych technik może prowadzić do usunięcia Twojej strony z indeksu. Ta książka to doskonałe źródło informacji dla wszystkich osób chcących własnoręcznie wypromować swoją stronę w sieci.

Dzięki tej książce:

  • poznasz legalne i zabronione techniki SEO
  • zdobÄ™dziesz wartoÅ›ciowe odnoÅ›niki do Twojej strony
  • odkryjesz mity zwiÄ…zane z SEO
  • wykorzystasz Google Analytics do Å›ledzenia postÄ™pów
  • odniesiesz sukces w sieci

Twój przewodnik po SEO!

Dodaj do koszyka SEO dla każdego

Spis treści

SEO dla każdego eBook -- spis treści

O autorze (7)

Wprowadzenie (9)

1. W Google liczy siÄ™ przede wszystkim zaufanie (15)

  • Ocena PageRank (16)
  • Ocena TrustRank (19)
  • Szopka Google (24)
  • Jak okreÅ›lać TrustRank? (25)
  • TrustRank - uwagi koÅ„cowe (30)

2. Pięć skÅ‚adników optymalizacji w Google (31)

  • SkÅ‚adnik nr 1 - wybór sÅ‚ów kluczowych (32)
  • SkÅ‚adnik nr 2 - tytuÅ‚ strony (37)
  • SkÅ‚adnik nr 3 - odnoÅ›niki (42)
  • SkÅ‚adnik nr 4 - budowa adresu URL (48)
  • SkÅ‚adnik nr 5 - czas (51)
  • Uwagi koÅ„cowe (53)

3. Pozyskiwanie odnoÅ›ników (55)

  • Dobre i zÅ‚e sÄ…siedztwo (56)
  • Pozyskiwanie odnoÅ›ników - podstawy (57)
  • Biblia pozyskiwania odnoÅ›ników (65)

4. Zaufanie zdobywa siÄ™ z czasem (89)

  • Piaskownica (89)
  • Jak ocenić wartość odnoÅ›nika na podstawie czynników stażowych? (93)
  • DojrzaÅ‚ość odnoÅ›ników i ich szybka wymiana (97)
  • Poziomy braku zaufania (98)
  • Jak znaleźć starÄ… stronÄ™ internetowÄ… wartÄ… zakupu? (101)
  • Proces nabywczy (105)
  • Najczęściej spotykane puÅ‚apki (107)

5. Atomowa piłka (109)

  • Definicja atomowej piÅ‚ki (109)
  • Jak zagrać atomowÄ… piÅ‚kÄ…? (110)
  • Pierwszy filar strategii atomowej piÅ‚ki - Å›wietne treÅ›ci tworzone pod konkretnego odbiorcÄ™ (113)
  • Drugi filar strategii atomowej piÅ‚ki - autentyczny i spersonalizowany kontakt (124)
  • Trzeci filar strategii atomowej piÅ‚ki - optymalizacja konwersji (126)
  • Unikanie kar przewidzianych aktualizacjami Pingwin i Panda (128)

6. Monitorowanie postÄ™pów za pomocÄ… Google Analytics i innych przydatnych narzÄ™dzi (131)

  • Podstawy analityki internetowej (131)
  • Jak korzystać z Google Analytics (136)
  • Ocena prowadzonej kampanii SEO (142)

7. Mity na temat optymalizacji w Google (153)

  • Mit nr 1 - pozycja w rankingu Google zależy od tego, co jest napisane na Twojej stronie (154)
  • Mit nr 2 - pozycja w wynikach wyszukiwania zależy od ezoterycznego kodu strony (158)
  • Mit nr 3 - na pozycjÄ™ w rankingach Google wpÅ‚ywa ruch generowany na stronie (159)
  • Mit nr 4 - kampanie reklamowe typu PPC majÄ… wpÅ‚yw na pozycjÄ™ w organicznych wynikach wyszukiwania (160)
  • Mit nr 5 - aby trafić do indeksu Google, trzeba samemu zarejestrować stronÄ™ (160)
  • Mit nr 6 - pozycja w wynikach wyszukiwania zależy od oceny PageRank (161)
  • Mit nr 7 - zamieszczanie komentarzy na blogach i forach to skuteczna strategia pozyskiwania odnoÅ›ników (162)
  • Mit nr 8 - Google tak czÄ™sto zmienia swój algorytm, aby nie daÅ‚o siÄ™ nadążyć za tymi zmianami (163)
  • MiÄ™dzy prawdÄ… a mitem (164)

8. Optymalizacja w białym i w czarnym kapeluszu (167)

  • Optymalizacja w czarnym kapeluszu (168)
  • Szara strefa optymalizacji, a wÅ‚aÅ›ciwie jej mroczniejsza część (174)
  • Szara strefa optymalizacji, tym razem część jaÅ›niejsza (176)

9. Optymalizacja w Yahoo! i Bingu (179)

  • Wprowadzenie do Yahoo! (179)
  • Nadchodzi Bing (180)
  • Kilka sÅ‚ów na temat demografii (188)
  • PPC, czyli duma Binga (189)
  • Zalety wyszukiwarki Bing (190)

10. Od nowych odwiedzajÄ…cych do pÅ‚acÄ…cych klientów (193)

  • Dizajn (194)
  • Zróżnicowanie (198)
  • Dane (203)
  • Okazje (206)

11. Na styku mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych i SEO (211)

  • Serwisy spoÅ‚ecznoÅ›ciowe i przepÅ‚yw informacji (213)
  • Tworzenie znakomitych treÅ›ci (218)
  • Promowanie treÅ›ci w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (218)
  • Uwagi koÅ„cowe (221)

12. Budowanie firmy na fundamencie SEO (223)

  • PotÄ™ga pomysÅ‚u (223)
  • SEO jako narzÄ™dzie rozkrÄ™cania firmy (229)
  • Prowadzenie firmy (236)
  • Skuteczna sprzedaż (239)
  • UjmujÄ…ca obsÅ‚uga klienta (241)
  • Zatrudnianie najlepszych ludzi (244)
  • Odnieść sukces w biznesie to jak przeżyć w basenie z rekinami (247)
  • Uwagi koÅ„cowe (249)

Skorowidz (251)

Dodaj do koszyka SEO dla każdego

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.